تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي بازداشت پسر معمر قذافي در ژنوليبي همكاري‌‏هاي خود با سوئيس را متوقف مي‌‏كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در پي بازداشت پسر معمر قذافي در ژنوليبي همكاري‌‏هاي خود با سوئيس را متوقف مي‌‏كند
تهران- خبرگزاري كار ايران
ليبي به‌‏دليل بدرفتاري مقام‌‏هاي رسمي سوئيس با ديپلمات‌‏هاي ليبيايي تمامي همكاري‌‏هاي اقتصادي خود با اين كشور را متوقف مي‌‏كند.
به گزارش"ايلنا" به نقل از خبگزاري رويتر، منابع خبري ليبي گزارش دادند كه طرابلس با خارج كردن بيش از 7 ميليون دلار سرمايه خود از بانك‌‏هاي سوئيسي به دليل بدرفتاري مقام‌‏هاي اين كشور در برخورد با ديپلمات‌‏هاي ليبيايي روابط و همكاري‌‏هاي اقتصادي از جمله صدور نفت به اين كشور را متوقف مي‌‏كند.
بنا بر اين گزارش، اين تصميم دولتمردان ليبي پس از گذشت سه ماه از ايجاد تنش سياسي ميان دو كشور در پي بازداشت «هانيبال قذافي»، پسر«معمر قذافي»، رهبر حكومت ليبي در «ژنو» به جرم بدرفتاري با كارگران خود صورت گرفته است.
در اين گزارش آمده است، دادستان كل سوئيس در پي شكايت خدمه سوئيسي، هانيبال قذافي را بازداشت كرد اما چندي بعد وي به قيد ضمانت آزاد شد.
منابع خبري ليبي اعلام كردند كه به‌‏دليل بدرفتاري مقام‌‏هاي سوئيسي با ديپلمات‌‏هاي ليبيايي تمامي همكاري‌‏هاي اقتصادي با سوئيس تا زماني‌‏كه دلايل واقعي اين رفتار دولتمردان سوئيسي مشخص نشود، متوقف خواهد شد.
مقام‌‏هاي سوئيسي تاكنون واكنشي نسبت به اين خبر نشان نداده‌‏اند.
پايان پيام

كد خبر: 450663
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن