تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«فـيـد» به سمت همگاني شدن پيش مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «فـيـد» به سمت همگاني شدن پيش مي‌رود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: نگاهي به وبلاگها

«فيد» يك تجمل نيست، بلكه يك ابزار ضروري است كه باعث كارآيي در خواندن مطالب و سهولت در انتشار ايده مي‌شود. فيد ديگر يك ايده جديد نيست و به سرعت به سمت همگاني شدن پيش مي‌رود.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگ "دنياي وبلاگ" به نشاني http://weblogcrawler.blogspot.com آمده است: فيد، خوراك، RSS, Atom يا كلمات مشابه همه يك مفهوم واحد را مي‌رساند. فيد شكل جديدي از انتشار مطالبمان است كه داراي مزاياي منحصر به‌فردي است.

بيشتر خوانندگان ما از ايران هستند و توسط اشتراك دايال آپ با سرعت متوسط 4-5 كيلو بايت در ثانيه به اينترنت متصل هستند. چون فيد فقط حاوي اصل مطلب است حجم كمي‌ دارد كه بخصوص مناسب وضع فعلي اينترنت ايران است.

امكان خواندن مطلب به صورت آفلاين وجود دارد. يعني خواننده براي دقايقي به اينترنت متصل مي‌شود، تمام مطالب را مي‌گيرد و سپس به صورت آفلاين مي‌خواند. با توجه به گراني اينترنت در ايران امكان ايده‌آلي است.

استفاده‌كننده لزومي‌ به سر زدن به سايت‌ها و وبلاگ‌هاي متعدد ندارد، بنابراين در مدت زمان بسيار كوتاهتري امكان خواندن همان مطالب را دارد.

استفاده‌كننده از فيد به سهولت امكان توصيه و به اشتراك‌گذاري مطلب خوانده شده توسط فيد را دارد. در نتيجه مطلب بيشتر خوانده مي‌شود.

خواننده مي‌تواند سايت‌هايي را كه دچار مشكل هستند از اين طريق بخواند. هم مشكلات عدم دسترسي و هم مشكلات ناشي از خرابي و به هم ريختگي در قالب.

آيا فيد بازديدكنندگان را كم نمي‌كند؟ در ابتدا ممكن است آمار وبلاگ كاهش اندكي را نشان دهد. اما طي زمان و افزايش استفاده‌كنندگان از فيد وبلاگ مي‌شود انتظار داشت كه مطلب شما چند برابر وضع فعلي خوانده شود. علت اصلي، امكان به اشتراك‌گذاري آسان و بازتوليد مطلب است.

فيدبرنر چيست؟ فيدبرنر كه به آن خوراك پز هم گفته مي‌شود شركتي است متعلق به گوگل. استفاده از فيدبرنر 2 مزيت بزرگ دارد. اول اينكه همانند آمارگير وبلاگ عمل مي‌كند، اما براي فيد وبلاگ. فيدبرنر نشان مي‌دهد كه چند نفر در كل مشترك فيد ما هستند، چه تعدادي از آن‌ها امروز يا در طول زمان مطلب را خوانده‌اند و ... ثانيا آدرس جديدي براي فيد به ما مي‌دهد كه در صورت جابجايي احتمالي وبلاگ ثابت مي‌ماند و به اين علت مهم ارتباط ما با خوانندگان وبلاگمان برقرار مي‌ماند.

استفاده از فيد و فيد خوان نه تنها يك ضرورت، بلكه گامي‌ به جلو است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن