تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /اضافه شدن دو شبكه جديد به تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /اضافه شدن دو شبكه جديد به تلويزيون
حاضران و غايبان جشن خانه موسيقي، اضافه شدن دو شبكه به تلويزيون و فرهادي در ميان 10 فيلمساز نوظهور خاورميانه عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه 16 مهرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با داريوش طلايي نوازنده و آهنگساز و يك يادداشت. مروري بر فيلم "قتل موجه"، بازگشت دزدان دريايي و يادداشتي درباره اسطوره‌هاي سينمايي در صفحه سينما و مطلبي درباره روز جهاني كودك، حاضران و غايبان در جشن خانه موسيقي، يادداشتي از وحيد موسائيان كارگردان سينما درباره سينماي كودك و نوجوان و اخباري كوتاه از احمد عزيزي، پولاد كيميايي، اصغر فرهادي و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "1417" و مطلبي درباره تنديس ساخته شده توسط ايرج محمدي در پارك بهشت مادران. زندگي 15 شاعر ايراني به روايت سينماگران، حرف‌هاي ماني حقيقي كارگردان فيلم "كنعان"، ايران در رتبه هفتم سازمان بين‌المللي تئاتر، انتقاد به سياست‌هاي خارجي آمريكا در فيلم "مجموعه دروغ‌ها"، اضافه شدن دو شبكه به تلويزيون، تقدير انستيتو فيلم آمريكا از مايكل داگلاس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به معرفي فيلم‌هاي هفته پليس، آمادگي براي راه‌اندازي دو شبكه جديد ورزش و مستند، حرف‌هاي رئيس سازمان صدا و سيما در همايش مسئولان ستاد دهه فجر و اخبار كوتاه. نگاهي به مجموعه "روز حسرت"، نقدي بر "بزنگاه" و مطلبي درباره شهر از منظر مجموعه "بزنگاه" در صفحه راديو و تلويزيون و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مرور رويدادهاي حوزه فرهنگ و هنر، نمايش 40 فيلم مستند در خانه سينما، گفتگو با عليرضا خمسه مترجم كتاب "آموزش پانتوميم"، گپي با بيژن كامكار، بررسي عملكرد فرهنگي دولت نهم، شجريان، فخرالديني و كامكارها در جشن نهم خانه موسيقي و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به آغاز فصل سياسي سينماي دنيا همزمان با انتخابات رياست جمهوري آمريكا، آمار فروش فيلم‌هاي اكران عيد فطر، آمادگي براي راه‌اندازي دو شبكه جديد در تلويزيون، فرهادي در ميان 10 فيلمساز در حال ظهور خاورميانه، آمار فروش هفتگي سينماي جهان، تخلف سينما آزادي، معرفي فيلم برتر جشنواره زوريخ و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گزارشي از نمايشگاه‌هاي هنرهاي تجسمي در ماه رمضان و اخبار كوتاه. ساز و آواز بزرگان در نهمين جشن موسيقي، تجربه جديد كلينت ايستوود در بازيگري، برگزاري سومين دوره انتخاب آثار برتر ادبيات نمايشي، اكران فيلم "مجموعه دروغ‌ها" در نيويورك و بيمه شدن سينماروها در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي وزير ارشاد مبني بر لزوم بازخواني سي‌امين سالگرد انقلاب از سوي رسانه‌ها، واكنش‌ها به اظهارات اخير مجيد مجيدي، مستند "دلباختگان" نامزد دريافت جايزه جشنواره ميامي، كليد خوردن پروژه مستند 15 شاعر ايراني، يادداشت و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي معاون سيما، حاضران و غايبان جشن خانه موسيقي، برگزار نشدن جايزه مهرگان، گزارش فروش جهاني فيلم‌ها، لزوم توجه به پخش فيلم‌هاي ايراني در خارج از كشور، نمايش جديد حسن معجوني در تالار مولوي و اخبار كوتاه.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن