تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قدرت‌‏الله عليخاني: شرايط براي پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات آتي فراهم است ناطق نوري بهترين گزينه جناح راست براي حضور در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: قدرت‌‏الله عليخاني: شرايط براي پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات آتي فراهم است ناطق نوري بهترين گزينه جناح راست براي حضور در انتخابات


تهران- خبرگزاري كار ايران
عضو فراكسيون خط امام )ره( مجلس هشتم گفت: شرايط براي پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري دهم فراهم است واجماع اصلاح طلبان به ويژه عقلاي اين جريان برروي كانديداي واحد زمينه پيروزي را مساعدتر مي‌‏كند.

قدرت‌‏الله عليخاني در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اعلام اين مطلب گفت: اصلاح طلبان پس از پيروزي در انتخابات بايد نسبت به وضعيت اقتصادي كشور به ويژه وضعيت معيشتي مردم توجه ويژه‌‏اي داشته باشند.
نماينده قزوين در مجلس هشتم با اشاره به جمعيت 23ميليون نفري روستاييان كشور،مشكل راه‌‏هاي روستايي و بحران خشكسالي را از مشكلات اين قشر از جامعه برشمرد و افزود: اصلاح طلبان پس از رسيدن به قدرت بايد در حل مشكلات اين قشر زحمتكش جامعه تلاش كنند.
عليخاني توجه به حقوق كارگران، بازنشستگان و فرهنگيان، حل مشكل مسكن جوانان و اتخاذ سياسيت خارجي عقلاني در جهت كاستن از تهديدات، افزايش فرصت‌‏ها، رفع تحريم‌‏هاي بين المللي، رفع موانع اقتصادي كشور در عرصه بين المللي را جزو مواردي دانست كه در صورت حضور اصلاح طلبان در قدرت بايد به آنها توجه ويژه شود.
وي گفت: توجه به عزت و استقلال كشور وتلاش براي ايجاد وحدت و انسجام ملي وتحقق آرمان‌‏هاي امام (ره) ومقام معظم رهبري از ديگر مواردي است كه اصلاح طلبان در صورت پيروزي در انتخابات بايد سر لوحه فعاليت‌‏هاي خود قرار دهند.
عليخاني تاكيد كرد: اصلاح طلبان در صورت پيروزي در انتخابات بايد توجه به وضعيت اقتصادي به ويژه معيشت مردم را سر لوحه كار قرار دهند.
نماينده قزوين در پاسخ به اين سوال كه كانديداي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري چه كسي خواهد بود؟ گفت: اصولگرايان قصد اجماع بر روي احمدي نژاد در انتخابات آينده را ندارند و به دنبال جايگزيني براي وي هستند.
قدرت الله عليخاني گفت: با وجود اينكه اصولگرايان هواي دولت را دارند و امثال آقاي باهنر طرح پرسش و استيضاح وزيران و شخص رئيس جمهور را وتو مي‌‏كنند اما به دنبال كانديداي بهتري مي‌‏گردند كه تاكنون پيدا نكرده‌‏اند.
وي با بيان اينكه علي اكبر ناطق نوري، علي لاريجاني، محمد باقر قاليباف،حسن روحاني، محمد جهرمي و مصطفي پورمحمدي مي‌‏توانند افراد جايگزين جناح اصولگرا به جاي رئيس دولت فعلي باشند، تصريح كرد: ناطق مي‌‏تواند بهترين گزينه جناح راست براي جايگزيني احمدي نژاد باشد زيرا وي فردي معتدل و سياستمدار است و در عين حال سابقه مديريتي موفقي دارد.
عليخاني افزود: ناطق نوري پس از دعوت برخي گروه‌‏ها نظرش براي حضور در انتخابات كمي مساعد شده بود اما اكنون ناگهان نظرش عوض شده است.
نماينده قزوين در ادامه با انتقاد از بي‌‏توجهي دولت به نظرات مجلس گفت: متاسفانه نقش نظارتي مجلس ناديده گرفته مي‌‏شود و مجلس نيز بر اجراي نقش خود پافشاري نمي‌‏كند.
عليخاني با بيان اينكه بي‌‏توجهي به نقش نظارتي مجلس به كشور ضربه زده است، تصريح كرد: قرار شد كه دولت در اجراي طرح تحول اقتصادي به نقش مجلس توجه كند اما در عمل دولت كار خودش را انجام مي‌‏دهد و توجهي به مجلس ندارد.
وي درباره اظهارات باهنركه گفته بود اگر دولت بدون توجه به نقش مجلس طرح تحول اقتصادي را اجرا كند، مجلس ترمز دولت را مي‌‏كشد، گفت: دولت هيچ توجهي به مجلس ندارد و تا آقاي باهنر ترمز دولت را بگيرد دولت كار خودش را كرده است.
عليخاني در عين حال تاكيد كرد: با اجراي طرح تحول اقتصادي و پخش سهام عدالت تغييري در وضع اقتصادي و معيشتي مردم رخ نخواهد داد.
وي در ادامه با اشاره به تعيين استاندار جديد قزوين گفت: براي اولين بار مي‌‏خواهم از دولت به دليل انتخاب استاندارجديد تشكر كنم.
وي با انتقاد از عملكرد استاندار سابق قزوين گفت: اميدوارم با وجود استاندار جديد لازم نباشد كه من درباره مشكلات استان به رئيس جمهور تذكر بدهم و به جاي آن مشكلات استان را از طريق استانداري پيگيري كنيم.
نماينده قزوين تاكيد كرد: دولت با انتخاب استاندار جديد زحمت خود را كم كرده است و فكر مي‌‏كنم از حجم تذكرات من به دولت درباره نواقص مديريت استان قزوين كاسته خواهد شد.
عليخاني گفت: انشاء الله مديريت جديد حاكم بر استانداري قزوين مشكلات و مصائب به جا مانده از عملكرد استاندار قبلي را يكي پس از ديگري مرتفع كند.
وي استان قزوين را به دليل وجود مشكلات در راه‌‏هاي روستايي و بحران خشكسالي وكم آبي يكي از عقب مانده‌‏ترين استان‌‏هاي كشور دانست و گفت: امسال در قزوين ما با احتمال جيره بندي آب در 60 روستا و بحران خشكسالي در 150 روستاي ديگر مواجه بوديم.
نماينده قزوين افزود: اداره امور آب استان اعلام كرده است براي مبارزه با بحران خشكسالي در 150 روستاي قزوين مبلغ 5 ميليارد و 500 ميليون تومان هزينه لازم است كه متاسفانه هنوز اين مبلغ تصويب نشده است.
عليخاني با بيان اينكه برخي مشكلات استان قزوين ناشي از سو مديريت استاندار سابق اين استان است، گفت: ما در زمان انتخاب استاندار قبلي به دولت اعلام كرديم كه انتخاب موفقي انجام نداده‌‏ايد.
وي با اشاره به اينكه براي ابقاي استاندار قبلي قزوين در سمت خود اعمال نفوذ فراواني شد، گفت: شبي كه آقاي كردان وزير كشور شد به ما خبر دادند استاندار جديد قزوين هم انتخاب شده است اما برخي دوستان اعتراض كردند كه وزير جديد كشور بايد خود اين انتخاب را انجام دهد كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد.
عليخاني افزود: انتخاب استاندار جديد قزوين از كارهاي خوب آقاي كردان است تا پس از خسارت‌‏هاي سنگين به جا مانده از ناحيه استاندار قبلي استاندار جديد در جهت جبران اين خسارت ها گام بردارد.
وي در پايان گفت: استاندار جديد قزوين فرد محترم و توانايي است و به قول قديمي‌‏ها شيعه و سني تعريفش را مي‌‏كنند.
پايان پيام

كد خبر: 447561
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن