تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد قبل از ترك تهران به مقصد نيويورك: روز قدس روز تضعيف روحيه صهيونيسم‌ها است در سفر به نيويورك مواضع ملت ايران را بيان خواهيم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: احمدي‌نژاد قبل از ترك تهران به مقصد نيويورك: روز قدس روز تضعيف روحيه صهيونيسم‌ها است در سفر به نيويورك مواضع ملت ايران را بيان خواهيم كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس جمهور كشورمان تصريح كرد كه در سفر به نيويورك مواضع ملت ايران كه مواضع انساني، الهي، عادلانه و صلح‌آفرين براي همه ملت‌هاست، را بيان خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور كشورمان قبل از ترك تهران به مقصد نيويورك در فرودگاه مهرآباد، با تسليت ايام شهادت حضرت علي (ع) به ملت ايران گفت: از ملت ايران مي‌خواهم در شب‌هاي قدر براي خود، كشور، رهبري و همه ملت‌ها و بشريت براي اصلاح امور جامعه،‌ رفع تبعيض، صبر، بي‌عدالتي و محروميت‌ها و ريشه‌كن‌شدن فساد استكبار، تجاوز و اشغالگري دعا كنند.

وي ادامه داد: همچنين از ملت ايران مي‌خواهم براي برپايي خداپرستي و عدالت و سلامتي و ظهور حقيقت هستي امام زمان (عج) و براي آماده‌شدن دل‌ها و براي تعجيل در ظهور امام زمان كه موجب برقراري زيباترين حيات و زندگي براي كل بشريت است، دعا كنند.

احمدي‌نژاد همچنين تصريح كرد: از ملت ايران مي‌خواهم در اين شب‌ها براي پاك‌شدن و زلال‌ترشدن ايمان‌ها و همت‌هاي بلند دعا كنند اين شب‌ها، شب‌هاي دعا و تعيين سرنوشت‌هاست كه در سرنوشت و تقدير آينده موثر است.

رييس‌جمهور در ادامه به بيان ويژگي‌هاي روز قدس امسال پرداخت و گفت: يكي از صحنه‌هاي بزرگ پيش‌رو روز قدس است، روز قدس روز جهاني و روز همه ملت‌هاست، روز قدس روز صف‌آرايي خداپرستان و حقيقت‌طلبان و عدالت‌خواهان و آزادي‌خواهان در برابر ستم، تجاوز و خودخواهي استكبار است.

احمدي‌نژاد همچنين روز قدس را روز صف‌آرايي ملائك در برابر شياطين و ظالمان دانست و افزود: روز قدس اگرچه به بهانه نجات فلسطين و رفع ستم از ملت مظلوم آن برگزار مي‌شود، اما روز بروز و ظهور انسانيت انسان‌ها، البته به بهانه دفاع از ملت فلسطين است.

وي در ادامه روز قدس را روز ريشه‌كني ستم و صهيونيسم و استكبار دانست و گفت: اين روز صفا، صميميت و برادري را براي همه ملت‌ها به ارمغان مي‌آورد، مطمئنم ملت ما و همه‌ي ملت‌ها به خصوص ملت‌هاي اسلامي اين روز الهي را كه روز تجلي انسانيت و كمالات خود است، گرامي مي‌دارند و امسال پرشكوه‌تر از هرسال ملت‌هادر برابر صهيونيسم كه ريشه همه فسادها،‌ جنگ‌ها، بدبختي‌ها و ناامني‌هاي امروز بشريت است، صف‌آرايي مي‌كنند.

وي ادامه داد: امروز صهيونيسم‌ها كه بي‌آبرو هستند هيچ حريمي را هدايت نمي‌كنند و به راحتي و به آشكارا تهديد به حمله، ترور و قتل مي‌كنند و زشت‌ترين جنايت‌هاي تاريخ را امروز مرتكب مي‌شوند.

وي همچنين روز قدس را روز تضعيف روحيه صهيونيسم‌ها و روز ريشه‌زني صهيونيسم از نظامات عالم و روز تقويت روحيه ملت‌ها و مستضعفان به ويژه ملت فلسطين معرفي كرد.

رييس جمهور كشورمان در ادامه به تشريح اهدافش از سفر به نيويو رك پرداخت و گفت: سفر ما به نيويورك طبق برنامه‌ي از قبل تعيين‌شده انجام شده است، همان‌طور كه مي‌دانيد نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد هرسال يك‌بار برگزار مي‌شود و در آن به مسايل گوناگون و مهم جهان مي‌پردازد.

وي شركت در اين مجمع را فرصتي براي تبادل نظر و بيان ديدگاه‌هاي ملت ايران و دفاع از حقوق ملت ايران، صلح و برادري، حقيقت و عدالت دانست و گفت: سه سال است كه در اين نشست شركت كرده‌ايم و مديران ارشد نظام نيز هم‌اكنون براي بيان ديدگاه‌هاي ملت ايران در نيويورك به سر مي‌برند و ما نيز در اين نشست شركت خواهيم كرد.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: در اين سفر چند برنامه كاري پيش‌بيني شده از جمله سخنراني در مجمع عمومي كه بايد نوع نگاه خود و راه‌كارهاي خود را براي برون‌رفت از مسايل مهم امروز دنيا مطرح كنيم.

وي ادامه داد: برنامه بعدي جلسه با رهبران اديان گوناگون است كه در اين جلسه نيز پيرامون صلح، عدالت، نقش اديان در ايجاد صلح و عدالت و ارايه راه‌كارها از سوي رهبران مذهبي براي ايجاد عدالت و برادري و چگونگي همدلي و همكاري بين رهبران مذهبي و راه‌كارهاي نجات بشريت از مشكلات بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

احمدي‌نژاد شركت در نشست با نخبگان ايراني را از ديگر برنامه‌هاي خود عنوان كرد و گفت: قرار است در اين نشست مسايل مربوط به ايران، راه‌هاي كمك به ايران و چگونگي كمك ايران به رشد و تعالي نخبگان ايراني بحث و بررسي شود.

وي ادامه داد: همچنين جلسه‌اي نيز با ايرانيان مقيم نيويورك خواهيم داشت كه در اين جلسه نيز در خصوص رسيدگي به مسايل آن‌ها و همچنين مسايل عمومي كشور، جايگاه و پيشرفت كشور و كارهايي كه بايد انجام شود بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

رييس‌جمهور كشورمان تصريح كرد: نشستي نيز با دانشجويان آمريكا خواهيم داشت، بنا بود از طريق ارتباط زنده در دو دانشگاه جلسه پرسش و پاسخ و گفت‌وگو با دانشجويان داشته باشيم كه امكان برقراري اين ارتباط فراهم نشده، ولي جمع قابل توجهي از دانشجويان ابراز علاقه كردند كه ملاقات حضوري با يكديگر داشته باشيم.

وي در ادامه گفت: شركت در اجلاس آفريقا در جهت توسعه آفريقا و بررسي محروميت‌هاي آن و راه‌كارهايي كه مي‌توان براي آفريقا ارايه داد از ديگر برنامه‌هاست. همچنين قرار است ملاقات‌هاي دوجانبه‌اي با سران و مسوولان كشورهاي مختلف در مورد مسايل بين‌المللي، منطقه‌اي و جهان داشته باشيم.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: نشست با انديشمندان، هنرمندان و اصحاب فكر آمريكا و برگزاري جلسه پرسش و پاسخ متقابل از ديگر برنامه‌هاست.همچنين چند نشست با اصحاب رسانه و نشست‌هاي يك‌جانبه و چندجانبه با رسانه‌هاي گروهي آمريكا و ساير كشورها خواهيم داشت و در اين نشست‌ها مواضع ملت ايران كه مواضع انساني، الهي ، عادلانه و صلح‌آفرين براي همه ملت‌هاست، را بيان خواهيم كرد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن