تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819280652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي برگزيدگان دوازدهمين جشن خانه سينما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: معرفي برگزيدگان دوازدهمين جشن خانه سينما
دوازدهمين جشن بزرگ سينماي ايران ديشب در مراسمي با حضور جمعي از سينماگران و هنرمندان در محوطه باز برج ميلاد با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
به گزارش شبكه خبر؛ هيئت داوران اين جشن تنديس طلايي و ديپلم افتخار بهترين كارگرداني را به بهمن فرمان آرا براي فيلم "خاك آشنا" اهداكرد.

محمدعلي باشه آهنگر نيز ديپلم افتخار و نشان طلايي دوازدهمين جشن بزرگ خانه سينما را براي بهترين فيلمنامه نويسي در فيلم "فرزندخاك " به خود اختصاص داد.

هيئت داوران دوازدهمين جشن بزرگ خانه سينما فيلم "فرزندخاك " را به عنوان بهترين فيلم اين جشن شناخت و ديپلم افتخار و نشان طلايي بهترين تصويربرداري اين جشن را به عليرضازرين دست براي فيلم "فرزندخاك" اهدا كرد.

همچنين تنديس طلايي و ديپلم افتخار بهترين موسيقي متن به كارن همايون فر براي فيلم "خاك آشنا" و نشان طلايي و ديپلم افتخار بهترين صداگذاري و ميكس به رضا دلپاك و رضانريمي زاده براي فيلم "خاك آشنا" اهدا شد.

گوهر خيرانديش بازيگرفيلم دعوت و مهتاب نصيرپور بازيگر فيلم فرزند خاك نيز به ترتيب بهترين بازيگرنقش اول زن و بهترين بازيگر نقش مكمل زن شناخته شدند و ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن را به خود اختصاص دادند.

همچنين شادروان خسروشكيبايي براي فيلم "ستاره" به عنوان بهترين بازيگر نقش اول مرد دوازدهمين جشن بزرگ خانه سينما شناخته شد و ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن به وي اختصاص يافت.

بابك حميديان نيز بعنوان بهترين بازيگرنقش مكمل مرد شناخته شد و ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن را به خود اختصاص داد.

هيئت داوران دوازدهمين جشن بزرگ خانه سينما مهين نويدي را براي فيلم "صدسال به اين سال ها" شايسته دريافت ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن دانست وديپلم افتخار بهترين جلوه هاي بصري را نيز به امير سحرخيز براي فيلم "خواب ليلا" اعطا كرد.

هيئت داوران ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن در بخش بهترين جلوه هاي ميداني را به داود رسوليان براي فيلم "خواب ليلا " و در بخش بهترين تدوين به عباس گنجوي براي فيلم "خاك آشنا" اهدا كرد.

عباس رستگارپور ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن را در بخش بهترين صدابرداري براي فيلم "فرزندخاك" به خود اختصاص داد و ژيلا مهرجويي و شعله نواب تهراني نيز از سوي هيئت داوران شايسته دريافت ديپلم افتخار و نشان طلايي اين جشن در بخش بهترين طراحي صحنه ولباس شناخته شدند.

در اين مراسم كه با شركت بيش از 7 هزار شركت كننده برگزار شد از سيف الله داد، بهرام بيضايي، كاظم فريبرزي و جمشيد مشايخي تجليل شد.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن