تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819289449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامسونگ Knack را به بازار عرضه مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: سامسونگ Knack را به بازار عرضه مي‌كند


تاليانيوز - شركت سامسونگ گوشي جديد خود را با نام Knack از طريق شركت مخابراتي Verizon به بازار عرضه مي‌كند. اين گوشي با نام رسمي Samsung SCH-U310 به بازارهاي تلفن‌همراه معرفي شده است.
به گزارش تاليانيوز، مسؤولان شركت سامسونگ اعلام كرده‌اند، اين گوشي كه به صورت تاشو طراحي شده است، امكانات اوليه و نخستين تلفن‌همراه را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد و با كاربري آسان، براي افزادي كه به تازگي با تلفن‌همراه آشنا شده‌اند و يا افراد سالخورده بسيار مناسب است.
گفتني است اين گوشي كه فناوري جديد و خاصي ندارد، به كليد‌هاي خاصي براي تماس‌هاي اضطراري مجهز شده است و امكان دسترسي سريع به اورژانس را براي كاربران فراهم مي‌كند.
از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي مي‌توان به كليد‌هاي بزرگ‌تر از حد معمول و محسوس آن اشاره كرد كه كاربران سالمند، به راحتي بتوانند با استفاده از اين گوشي شماره‌گيري كنند.
اين گوشي داراي صفحه‌نمايش 2.2 اينچي با كيفيت تصوير پايين است كه مي‌تواند نوشته‌ و متن‌هاي داخل گوشي را در اندازه بزرگ به كاربران نمايش دهد. همچنين سعي شده است در اين گوشي از نوع خط ساده‌اي استفاده شود تا سالمندان در خواندن متون نوشتاري دچار مشكل نشوند.
اين گوشي به فناوري فرمان‌بر صوتي مجهز شده است و باتري آن تا بيش از 720 دقيقه در حالت استفاده دوام دارد. گوشي U310 سامسونگ قرار است نيمه نخست ماه اكتبر سال جاري با قيمت 40 دلار به كاربران عرضه شود.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن