تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير تعاون: تورم بهار امسال كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: وزير تعاون: تورم بهار امسال كاهش يافت
محمد عباسي وزير تعاون از كاهش 1/2درصدي نرخ تورم در فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
محمد عباسي وزير تعاون از كاهش 1/2درصدي نرخ تورم در فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
عباسي ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان شاهرود كه با حضور شماري از مديران ارشد وزارت تعاون و مسئولان استان سمنان در فرمانداري شاهرود برگزار شد، افزود: نرخ تورم در فصل بهار امسال با تلاش‌هاي دولت نهم، از 5/15 به 4/13 درصد كاهش يافته است.
وي تصريح كرد: يكي از مهم‌ترين علت‌هاي افزايش مشكلات اقتصادي و تورم در كشور، وجود نقدينگي هنگفت در دست مردم است و اين مسئله به گراني‌ها دامن مي‌زند.
وزير تعاون سرمايه‌هاي مردمي را زمينه‌ساز ايجاد كار و اشتغال در جامعه دانست و گفت: اين سرمايه‌ها بايد به خوبي تجميع و براي توسعه كشور و اشتغال‌زايي بيش از پيش هزينه شود.
عباسي با بيان اينكه دولت نهم شتاب خوبي در امور توسعه‌اي كشور و سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي ايجاد كرده است، اعطاي تسهيلات به متقاضيان بنگاه‌هاي كوچك و زودبازده اقتصادي را يكي از اقدامات موثر دولت احمدي‌نژاد در عرصه اقتصاد توصيف كرد.
وي يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي دولت نهم را زيرفشار بودن و كاركردن با جان و دل دانست و گفت: آنهايي كه مي‌خواهند در اين دولت به مردم خدمت كنند بايد همانند شخص رئيس‌جمهوري كاري، پرتلاش، مردمي و عدالت محور باشند.
وزير تعاون ادامه داد: از زمان به روي كارآمدن دولت نهم، افرادي كه معتقد بودند پايبندي به شهدا و امام راحل ديگر جزئي از تاريخ شده است، از مسئوليت‌ها كنار گذاشته شدند و افراد انقلابي به روي كار آمدند.
عباسي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با مسئولان دولت افزود: در اين ديدار بر تطبيق بيشتر جامعه و اهداف دولت تأكيد شد.
نماينده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست با تبريك هفته گراميداشت دولت گفت: از زمان فعاليت دولت نهم، وزارت تعاون براي مردم به خوبي شناسانده شد و بيشتر افراد جامعه از مزاياي اين نهاد مهم اقتصادي بهره‌مند شدند.
كاظم جلالي افزود: تشكيل صندوق تعاون يكي از فعاليت‌هاي موثري است كه در وزارت تعاون انجام گرفت و نقش مهمي در توسعه ايران اسلامي داشت.
وي با تأكيد بر لزوم تقويت اتحاد بين مسئولان استان سمنان يادآور شد: اگر اين اتحاد دست يافتني شود، توسعه استان سمنان سريع‌تر اتفاق خواهد افتاد.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن