تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين عناوين خبري رسانه هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مهمترين عناوين خبري رسانه هاي خارجي
واحد مركزي خبر ، شبكه تلويزيوني سي ان ان واكنش دفتر انتخاباتي مك كين به انتخاب سناتور جو بايدن ،ادعاي گروه اسلام گرا شهاب درباره در دست گيري كنترل شهري در جنوب سومالي ،موافقت آصف زرداري رهبر حزب مردم پاكستان با نامزدي براي رياست جمهوري ،خروج نيروهاي روسيه از گرجستان و گزارش ها درباره بازي هاي المپيك اختصاص داد.

معرفي سناتور بايدن به عنوان معاون باراك اوباما ، ربوده شدن دو خبرنگار خارجي در سومالي ،مخالفت آنگ سانگ سوچي رهبر مخالفان ميانمار با ديدار با فرستاده سازمان ملل متحد،گزارش ها درباره ادامه حضور نيروهاي روسي در شهر بندري پوتي،موافقت آصف علي زرداري رهبر حزب مردم پاكستان با نامزدي براي رياست جمهوري و تظاهرات افغانها در شهر شيندان ،موافقت روسيه و فرانسه با استقرار سربازان حافظ سازمان امنيت و همكاري اروپا در اوستياي جنوبي و حملات عليه طالبان در دره سوات از خبرهاي مهم شبكه بي بي سي بود.

شبكه الجزيره انگليسي شكسته شدن محاصره دريايي نوار غزه به دست فعالان صلح و حقوق بشر و اوضاع سياسي در پاكستان ، بمباران اخير نيروهاي خارجي در هرات كه به كشته شدن دهها غيرنظامي انجاميد ، خشونتها در سومالي، انتصاب جوزف بايدن به عنوان معاون مك كين و همراه وي در انتخابات رياست جمهوري آمريكا، درگيري ها در فيليپين و خسارتهاي طوفان در آمريكا بازتاب داد .

تاكيد روسيه بر ادامه حضور نيروهاي اين كشور در خاك گرجستان و اعتراض گرجستاني ها به اين اقدام، حركت نمادين دو فروند كشتي حامل فعالان صلح طلب خارجي به ساحل غزه در اعتراض به اقدام رژيم صهيونيستي در محاصره نوار غزه، كشته شدن شش مامور پليس در پاكستان در يك سوء قصد و كشته شدن ده ها تن از غير نظاميان افغانستان در يورش نيروهاي ناتو از مهمترين اخباري بود كه شبكه تلويزيوني فرانس بيست و چهار طي ساعات گذشته به پخش آنها اقدام كرد.

شبكه تلويزيوني فاكس نيوز همه بخش هاي خبري و گفتگوهاي شب گذشته و بامداد امروز خود را به انتخاب جوزف بايدن به سمت معاونت باراك اوباما نامزد دمكراتها در انتخابات رياست جمهوري آمريكا معطوف كرد.

اين شبكه ضمن پخش كامل اظهارات اوباما و بايدن، بلافاصله تحليل هاي مخالفان و موافقان اين انتصاب را به بحث گذاشت كه محور سخنان بيشتر موافقان هوشمندانه بودن اين انتخاب و تلاش اوباما براي پوشاندن نقاطي ضعفي دانستند كه در چند ماه اخير رقباي اوباما به وي وارد مي دانستند.

معرفي جوزف بايدن به عنوان معاون باراك اوباما مهمترين محور خبري شبكه يورونيوز طي ساعات گذشته بود.

ادامه حضور نيروهاي روسيه در خاك گرجستان و اعتراض صدها تن از گرجي ها به اين حضور، كشته شدن حداقل هجده نفر در موج جديد سوء قصدها در پاكستان ، تظاهرات ضد امريكايي افغانها در اعتراض به يورش جديد نيروهاي ناتو و كشته شدن دهها غيرنظامي افغان در هرات و همچنين كشته شدن دو تن از طرفداران تيم فوتبال مارسي فرانسه و زخمي شدن بيش از سي تن ديگر بر اثر تصادف اتوبوس عازم به محل مسابقه از مهمترين اخباري است كه شبكه يورونيوز طي ساعات گذشته به پخش آنها اقدام كرد.

ورود دو فروند كشتي يوناني با سرنشيناني از بيست كشور خارجي به نوار غزه به منظور شكستن محاصره اين بخش از فلسطين در صدر اخبار شبكه تلويزيوني الجزيره قرار داشت.

الجزيره درباره اهداف ورود اين دو فروند كشتي به ساحل غزه به طور گسترده با خبرنگاران و كارشناسان سياسي به گفتگو پرداخت و اين اقدام را به عنوان پيروزي براي شهروندان غزه محسوب كرد. اهميت اين خبر به حدي بود كه اين شبكه در دو ساعت متوالي اخبار خود را قطع و فقط به ارتباط زنده با خبرنگاران و مسوولان فلسطيني پرداخت و اسماعيل هنيه نخست وزير دولت منتخب و مردمي فلسطين اين اقدام را ناشي از پايداري و مقاومت ملت فلسطين به ويژه ساكنان نوار غزه در برابر اشغالگران رژيم صهيونيستي دانست.

الجزيره در برنامه آنسوي خبر به بررسي تحولات سومالي و به شكست انجاميدن روند آتش بس در اين كشور كه دو ماه پيش در جيبوتي با نظارت سازمان ملل متحد امضا شد، پرداخت.

انتخاب جوزف بايدن به عنوان معاون باراك اوباما نامزد دمكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا و همچنين كشته و زخمي شدن دهها غيرنظامي در حمله چندي پيش نيروهاي آمريكايي به شهر هرات در افغانستان از ديگر اخبار مهم هاي اين شبكه بود.

شبكه تلويزيوني العربيه در بخشهاي مختلف خبري شامگاه شنبه و بامداد امروز يكشنبه تحولات سياسي و امنيتي پاكستان و نامزدي آصف علي زرداري براي انتخابات رياست جمهوري و ادامه درگيريها در مناطق قبيله نشين با افغانستان را در صدر خبرهاي خود قرار داد.

اقدام باراك اوباما نامزد دمكرات انتخابات رياست جمهوري آمريكا به انتخاب سناتور جوزف بايدن به عنوان معاون خود و ابراز نگراني عراقي ها از اين اقدام، ورود دو فروند كشتي حامل دهها صلح طلب خارجي به نوار غزه براي شكستن محاصره رژيم صهيونيستي، كشف غذاهاي فاسد اسرائيلي در مناطق فلسطيني، ترور معاون وزارت فرهنگ عراق و محكوم شدن وزير فرهنگ سابق عراق به اعدام به سبب اتهام قتل فرزندان يكي از نمايندگان مجلس اين كشور، ادامه بحران ميان روسيه و گرجستان و حمايت غرب از تفليس و اعتراضات مردم افغانستان به حملات اشغالگران آمريكايي از ديگر عناوين خبري العربيه بود.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن