تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819327871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشكده صداوسيما برگزار مي‌كندكارگاه بين المللي صلح، دين و رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دانشكده صداوسيما برگزار مي‌كندكارگاه بين المللي صلح، دين و رسانه
گروه وبلاگ و IT: اولين كارگاه دانشجويي بين المللي با عنوان «صلح، دين و رسانه» به همت دانشكده صداوسيما آبان ماه 1387، همزمان با دومين همايش بين المللي دين و رسانه برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، هدف از برگزاري اين كارگاه دو هفته‌اي را كه با حضور بيش از 40 دانشجوي ايراني و خارجي در سه بخش كارگاه مباحث نظري، كارگاه نقد و تحليل و كارگاه عملي برگزار مي‌شود، آشنايي شركت كنندگان با نحوه بكارگيري تكنولوژي‌هاي رسانه‌اي در جهت اهداف صلح‌طلبانه عنوان شده است.

150 انديشمند خارجي 19 آبان‌ماه سال جاري در دومين همايش بين‌المللي «دين و رسانه» به آسيب‌شناسي وضعيت رسانه‌ها در ايران و جهان با موضوع دين خواهند پرداخت.

اين همايش با هدف ارائه، نقد و بررسي جديدترين پ‍‍ژوهش‌هاي انجام شده در حوزه دين و رسانه در سطح بين‌المللي، بسط و گسترش دانش نظري و كاربردي درباره رسانه‌ ديني، آسيب‌شناسي وضعيت رسانه‌ها در ايران و جهان در موضوع دين و ارائه راهكارهايي براي بهبود وضعيت دين در رسانه برگزار مي‌شود.

حدود 150 انديشمند خارجي و گروهي از پژوهشگران داخلي در دومين دوره از برپايي اين همايش به بررسي موضوعاتي همچون دين و ارتباطات رسانه‌اي، دين در رسانه، دين و نظريه‌هاي رسانه، دين و كاركردهاي رسانه، دين، رسانه و مطالعات فرهنگي، دين، رسانه و جهاني‌شدن، رسانه و مجازي‌شدن دين، رسانه و معارف ديني، رسانه و قداست خواهند پرداخت. «لين كلارك» استاد مطالعات رسانه‌اي دانشگاه كلورادو آمريكا، «پيتر هورسفيلد» استاد و مديرگروه ارتباطات دانشگاه ملبورن استراليا و «استوارت هوور» استاد و رئيس مطالعات بين‌المللي فرهنگ دين و رسانه دانشگاه كلرادو ايالات متحده نيز از جمله مدعوان خارجي اين همايش هستند.

«حسن بشير» عضو هيئت علمي دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)، «محمدرضا جوادي‌يگانه» عضو هيئت علمي گروه جامعه‌شناسي دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران، سيد «حسن حسيني» عضو هيئت علمي گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتي شريف، «حسن خجسته» رئيس صداي جمهوري اسلامي ايران و عضو هيئت علمي دانشكده صدا و سيما و «هادي صادقي» رئيس مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما نيز از اعضاي داخلي كميته علمي اين همايش هستند.

همايش بين‌المللي «دين و رسانه» 19 آبان‌ماه سال جاري با همكاري دانشكده‌ صدا و سيما، دانشكده معارف اسلامي و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، صداي جمهوري اسلامي ‌ايران و دانشكده‌ علوم اجتماعي دانشگاه تهران در تهران و قم برگزار مي‌شود.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن