تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819337500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره طراحي پوستر «طلوع» در منطقه 9 برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جشنواره طراحي پوستر «طلوع» در منطقه 9 برگزار مي شود
معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه9، با همكاري اداره كل فرهنگي شهرداري تهران، خانه هنرمندان،فرهنگسراي هنر و عقيدتي سياسي ارتش اقدام به برگزاري نخستين جشنواره ي طراحي پوستر با عنوان «طلوع» و با محوريت امام عصر «عج» مي كند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، اين اقدام با هدف ايجاد بستر مناسب با بهره گيري از زبان شيواي هنر و به منظور ارتقاي سطح فرهنگ تفكر و انديشه در باب ابعاد وجودي و شخصيتي حضرت وليعصر(عج) و مقوله انتظار فرج آن امام همام، برگزار مي شود.

بنابراين گزارش، شركت در اين جشنواره براي تمامي علاقمندان به طراحي پوستر و بويژه دانشجويان رشته هاي هنرهاي تجسمي كه در رده سني بالاي 17 سال قرار دارند، آزاد است.
بر اساس اين گزارش، هر شركت كننده مي تواند 2 اثر در ابعاد 70 در100 به روش سيلك اسكرين و ديجيتال را چاپ كند و به همراه لوح فشرده حاوي تصوير ديجيتالي اثر (با فرمت Tiff (300 dpi) و در ابعاد A4 و نيز مشخصات كامل فردي خود با پست سفارشي يا به صورت حضوري به دبيرخانه جشنواره واقع در تهران، خيابان آزادي، ابتداي بلوار استاد معين، شهرداري منطقه9، طبقه 4 (تلفن64062434) تحويل دهد.

اين گزارش حاكيست، آثار مي بايست فاقد هر گونه پاسپارتو بوده و بر روي سطح ديگري چسبانده نشده باشند، ضمن اين كه شركت كنندگان در بكار گيري تكنيك در اجراي پوسترهاي خود آزادند.

اين گزارش مي افزايد، مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره تا پايان وقت اداري روز 5 شهريور ماه، زمان داوري آثار 14 شهريور ماه ياد شده و زمان برگزاري نمايشگاه 20 تا 25 شهريور ماه خواهد بود.

يادآور مي شود، دبيرخانه اين جشنواره در رد يا قبول آثار مختار است، آثار ارسالي عودت داده نخواهد شد و همچنين به نفرات اول تاسوم اين جشنواره ديپلم افتخار و تنديس جشنواره و به ترتيب 8، 6 و 5 سكه بهار آزادي اهدا مي شود./ني
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن