تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور در آيين اختتاميه بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم: قرآن كتاب هستي و هدايت همه حقايق انساني است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رييس‌جمهور در آيين اختتاميه بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم: قرآن كتاب هستي و هدايت همه حقايق انساني است
خبرگزاري فارس: رييس جمهور با بيان اين كه قرآن كتاب هستي، هدايت و جامع همه حقايق است، گفت: قرآن كتاب علم و جهاد و زندگي سعادتمند است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد شامگاه سه شنبه در آيين اختتاميه بيست و پنجمين دوره مسابقات قرآن كريم در تالار قدس حرم مطهر رضوي افزود: قرآن كتاب هدايت براي متقين است و ايمان به غيب اولين مشخصه متقين است.
وي اضافه كرد: ايمان به غيب حقيقتي است كه همه انبيا به آن وعده داده‌اند و آن خليفه الله و انسان كامل است كه ايمان به او يعني ورود به عرصه هدايت و دست انداختن به حبل الله المتين.
رئيس جمهور يادآورشد:عترت ، تجسم قرآن و عينيت آن است و اگر عترت نباشد قرآن مفهومي ندارد، عترت و قرآن از يكديگر جدايي ناپذيرند و تا ابد دو روي يك سكه اند.
احمدي نژاد گفت: امام (ع) يعني تجلي قرآن و قرآن بدون امام ظلمات در ظلمات است .قرآن معلم، راهنما و هدايتگر مي خواهد و امام معلم، هدايتگر، دستگيركننده و تجلي قرآن است.
وي افزود: ورود به قرآن بدون امام به جايي نخواهد برد و محال است كسي بدون توسل به غيب هستي و توسل به اهل بيت بتواند از قرآن بهره كافي ببرد.
رييس جمهور در پايان تاكيد كرد: قرآن طريق هدايت همه است و مخاطبش عام مي باشد و براي هدايت همه بشريت آمده است.
بنابراين گزارش در پايان بيست‌وپنجمين دوره مسابقات بين‌المللي حفظ و قرائت قرآن كريم جوايز نفيسي توسط رئيس جمهور به برگزيدگان در سه رشته حفظ، قرائت و مقالات قرآني اهدا شد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن