تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819346734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ديدار با سفير ايران مطرح شد سمير قنطار: پيروزي ايران پيروزي ماست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در ديدار با سفير ايران مطرح شد سمير قنطار: پيروزي ايران پيروزي ماست
خبرگزاري فارس: سمير قنطار قديمي‌ترين اسير آزاده لبناني در ديدار با سفير ايران در بيروت گفت: پيروزي ايران پيروزي ماست.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمدرضا شيباني سفير جمهوري اسلامي ايران در بيروت در ديدار با سمير قنطار قديمي‌ترين اسير آزاده لبناني ضمن خوش آمدگويي به وي به تشريح شرايط و سياست‌هاي جمهوري اسلامي در قبال مسائل منطقه پرداخت.
شيباني در اين ديدار با محوري خواندن نقش ايران در منطقه گفت: امروز ايران قوي‌تر از گذشته بهترين موقعيت و شرايط را در ميان كشورهاي منطقه داراست و ما با اتخاذ سياست‌هاي درست و بنيادين توانسته‌ايم با اقتدار كامل بيشترين چالش‌هاي منطقه را به نفع ملت‌هاي منطقه و مسائل سرنوشت ساز آن حل و فصل كنيم.
سفير ايران خطاب به قنطار افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) بر حمايت از نهضت‌هاي آزاديبخش لبنان و فلسطين تاكيد كردند و مساله فلسطين را در سرلوحه كار خود قرار دادند.
شيباني افزود: نقطه اشتراك همه جريان‌ها و گروه‌هاي سياسي ايران با وجود تفاوت سليقه و آرا، آرمان فلسطين است و در همين چارچوب رهبري معظم انقلاب اسلامي به عنوان قطب اين نهضت و به پيروي از ايشان دولت‌هايي كه بر سر كار آمده‌اند نيز حمايت از مسئله فلسطين و لبنان را بعنوان راهبرد خود قرار داده‌اند.
وي همچنين اوضاع رژيم صهيونيستي را بحراني توصيف كرد و گفت: به همت مبارزان لبناني و فلسطيني امروز پايه‌هاي رژيم صهيونيستي بشدت آسيب ديده است و كيان صهيونيست‌ها به خواست خدا رو به زوال است و كشيدن ديوار حائل اين رژيم را از ضربات مبارزان در امان نخواهد گذاشت.
سفير كشورمان بار ديگر بر تلاش مجدانه ايران براي آزادي چهار ديپلمات ايراني دربند رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.
در اين ديدار سمير قنطار نيز با تقديم بهترين درودها به رهبري انقلاب و ملت بزرگ ايران اظهار داشت: ما به نقش مثبت و سرنوشت ساز ايران افتخار مي‌كنيم. پيروزي اين انقلاب اسلامي در سال 1979 ميلادي انگيزه ساز و اميدوار كننده براي ملت‌هاي مظلوم لبنان و فلسطين بود.
بعد از انقلاب حضرت امام خميني(ره) نخستين كسي بود كه ياسر عرفات رئيس سازمان آزاديبخش فلسطين را در تهران به حضور پذيرفت و دستور داد سفارتخانه رژيم صهيونيستي بسته و بجاي آن سفارتخانه فلسطين در ايران بازگشايي شود و اين براي مبارزان آن دوران خوشحال كننده بود.
قنطار افزود: پيروزي ايران، پيروزي ماست.
قنطار با اشاره به نقش ايران گفت: ما به وجود ايراني مقتدر در منطقه و جهان افتخار مي‌كنيم و بر خود لازم و واجب مي‌دانيم با اين كشور در همه زمينه‌ها اعلام همبستگي مي‌كنيم.
وي تصريح كرد: ما خود را از ايران و انقلاب و رهبري آن جدا نمي‌دانيم و سربلندي ايران را سربلندي و اقتدار خود مي‌دانيم.
انتهاي پيام/ي
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن