تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819302339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ربع قرن تلاش و بالندگي(10) دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق در يك نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ربع قرن تلاش و بالندگي(10) دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق در يك نگاه


گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران«خبرگزاري ايسكانيوز»با توجه به ربع قرن تلاش و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي و نقش برجسته اين مجموعه بزرگ دانشگاهي در فعاليت هاي علمي، پژوهشي و بين المللي، رشد و توسعه علمي كشور با مديريتي شايسته و توانمند به معرفي واحدهاي اين مجموعه عظيم دانشگاهي و فعاليت هاي صورت گرفته در آنها مي پردازد.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز"در اين شماره (10) به معرفي واحد نراق و فعاليت هاي صورت گرفته در اين واحد دانشگاهي پرداخته مي شود.
دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق به همت و مساعدت حاج عباس معصومي يكي از افراد خير و فرهنگ دوست نراق و با كمك و با پيگيري عده اي از اهالي و مسئولين شهر و استان و موافقت جناب آقاي دكتر جاسبي در تاريخ 17/1/1367 تاسيس شد .
فعاليت آموزشي اين واحد از مهر ماه 1367با دورشته حقوق قضايي و مديريت دولتي و حدود 120دانشجو در دبيرستان معصومي به رياست حجت الاسلام والمسلمين روحاني آغاز شد . اما با گذشت زمان به ياري مسئولين و روساي دانشگاه و عنايات ويژه مقامات بويژه دكتر جاسبي بر وسعت كمي و كيفي دانشگاه افزوده شد به طوريكه اين واحد دانشگاهي هم اكنون داراي 38 رشته در مقاطع كارداني ، كارشناسي ، كارشناسي ارشد بوده و بيش از 6000دانشجو در آن مشغول به تحصيل هستند و تاكنون بيش از 8000دانشجو از اين واحد دانشگاهي فارغ التحصيل شده اند .
اين دانشگاه مجموعاً داراي 109عضو هيئت علمي تمام وقت و نيمه وقت و128عضو حق التدريس و مساحت زمينهاي تحت تملك آن 6/60هكتار مي باشد كه شامل ساختمانهاي اداري ،رفاهي آموزشي ،پژوهشي و... است.
همچنين تعداد كل عناوين كتابهاي موجود در كتابخانه اين واحد 14644كتاب فارسي و 2072عنوان كتاب لاتين است.
اين واحد مجهز به سه باب خوابگاه خواهران و دوباب خوابگاه پسران است كه خوابگاه پسران به زودي افتتاح خواهد شد و 15رشته ورزشي فعال در زمينه برادران و 9رشته در زمينه خواهران فعاليت مي كنند . تعداد پرسنل دانشگاه 100نفر است كه در قسمتهاي مختلف مشغول به كار هستند.
اين واحد تاكنون رتبه هاي ورزشي و فرهنگي متعددي در سطح منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامي كسب نموده است به طوري كه در نخستين ،دومين و سومين جشنواره نشريات دانشجويي منطقه 5 دانشجويان واحد 22 رتبه منطقه اي بدست آورده و كسب بيش از 10رتبه منطقه اي در جشنواره آثار هنري نمازنيز از افتخارات اين واحد محسوب مي شود .
فصلنامه علمي پژوهشي بصيرت نيز به مدير مسئولي جناب آقاي دكتر مظاهري معاونت فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي از ديگر افتخارات اين واحد محسوب مي شود .
از اهم برنامه هاي واحد در سال اخير مي توان به افتتاح ساختمانهاي كتابخانه ،آزمايشگاه ، خوابگاه پسران ،سلف سرويس و ساختمان آموزشي جاسب اشاره كرد .
افزايش رشته هاي تحصيلي واحد ، افزايش اعضاي هيئت علمي و ارتقا درجه واحد از بزرگ به بسيار بزرگ را از ديگر اهداف واحد است.

اخبار مرتبط
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد اراك در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب در يك نگاه
• دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود در يك نگاه
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن