تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار بوشهر: بحران آب از جنوب تا شمال استان بوشهر برطرف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار بوشهر: بحران آب از جنوب تا شمال استان بوشهر برطرف مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استاندار بوشهر گفت: با تخصيص اعتبار يك ميليارد و 170 تومان به شركت آب منطقه‌اي بوشهر، بحران آب از جنوب تا شمال استان برطرف مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، مسعود نصوري امروز در جلسه كميته كم‌آبي در بوشهر افزود: سهم استان بوشهر از اعتبارات خشكسالي در كشور 6 ميليارد تومان بود كه از اين ميزان اعتبار، با توجه به پائين آمدن ميزان آب ورودي به استان، يك ميليارد و 170 ميليون تومان به شركت آب منطقه‌اي بوشهر اختصاص يافت.
وي تصريح كرد: به دليل محدود بودن اعتبارات خشكسالي در استان، بحران خشكسالي بايد به صورت استاني مديريت شود.
معاون استاندار بوشهر گفت: با رفع مشكل پمپاژ كاكي، مشكل شهرستان‌هاي كنگان و جم رفع و باعث بهبود آب شهرهاي خورموج و اهرم نيز شد.
نصوري با اشاره به محدوديت منابع آب بر ضرورت جدا‌سازي آب شرب از آب فضاي سبز تاكيد كرد و گفت: هم‌اينك پروژه مطالعاتي شهرهاي اهرم، گناوه، برازجان و بوشهر به اتمام رسيده و شهرداري‌ها مكلفند مشاوراني براي احراي اين طرح بگيرند و سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور نيز متعهد شد كه پس از تاييد كار، نسبت به تامين اعتبار اقدام كند.
معاون عمراني استانداري بوشهر اظهار داشت: كنترل مصرف و شناسايي مشتركان پرمصرف در استان ضروري است.
وي در ارتباط با وضعيت آب شيرين‌كن‌ها گفت: اين بحث به عنوان پدافند غير‌عامل در اولويت برنامه‌هاي استان است كه بايد از طريق وزارت نيرو پي‌گيري شود.
مديرعامل شركت آب منطقه‌اي استان بوشهر نيز در اين جلسه اظهار داشت: اين شركت براي مقابله با خشكسالي شش راهبرد تدوين كرده است.
جعفر زيراهي افزود: انجام اقدامات سازه‌اي، مديريت مصرف بهينه و حفاظت از منابع آب، رويكرد علمي و تحقيقاتي به منظور بهره‌مندي از روش‌هاي نوين، نگرش جامعه و دور‌انديش، سازمان‌دهي درون سازماني و اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي، راهبرد‌هاي تدوين شده براي مقابله با خشكسالي است.
انتهاي پيام/ر
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن