تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار رادان در پاسخ به ايسكانيوز: 90 درصد اراذل و اوباش تهران بزرگ دستگير شده اند// طرح برخورد با سوداگران مرگ در صدر ماموريت هاي پليس پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سردار رادان در پاسخ به ايسكانيوز: 90 درصد اراذل و اوباش تهران بزرگ دستگير شده اند// طرح برخورد با سوداگران مرگ در صدر ماموريت هاي پليس پايتخت
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با اراذل و اوباش گفت: تاكنون 90 درصد اوباشگران و مخلان امنيت عمومي توسط پليس دستگير و به مراجع قضايي معرفي شده اند.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سردار احمدرضا رادان رييس پليس انتظامي تهران بزرگ ظهر امروز با حضور در در مركز همگاني 197 ناجا جهت پاسخگويي به انتقادات و پيشنهادات مردم در جمع خبرنگاران با بيان اينكه طي عمليات ويژه اي كه از سوي نيروي انتظامي صورت گرفت 43 نفر از اراذل و اوباش تهران بزرگ كه باعث ناامني و نگراني اهالي محلات مختلف شده بودند دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدد.
وي تصريح كرد: در حال حاضر 10 درصد اوباشگران از دست پليس متواري هستند كه قطع به يقين در طرح هايي كه در آينده نزديك اتفاق خواهد افتاد حتما دستگير خواهند شد.
سردار رادان با تاكيد بر اينكه طرح برخورد با اراذل و اوباش و سوداگران مرگ در صدر ماموريت هاي نيروي انتظامي قرار دارد خاطرنشان كرد: مردم تهران مطمئن باشند تمام سعي و كوشش پليس در جهت حل اين دو مساله خواهد بود و در اين راستا با كسي شوخي نخواهد داشت.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ بر استمرار طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تاكيد كرد و افزود: اين طرح با كليه مصاديقش تا رفع كامل نگراني و دغدغه هاي مردم ادامه خواهد داشت.
رييس پليس تهران بزرگ همچنين به طرح برخورد با مظاهر بدحجابي و برخورد با مزاحمان خياباني اشاره كرد و گفت: در اين طرح خودرو مزاحمان به مدت دو ماه توقيف خواهد شد.
سردار رادان با اشاره به طرح برخورد با آتليه هاي مختلف گفت: در اين طرح پليس همراه كارشناسان خود صنف عكاسان و همچنين با دستور قضايي با آتليه هاي متخلف برخورد كرد.
وي افزود: در اين طرح 80 درصد آتليه ها بر اساس قوانين و ضوابط عمل مي كردند و تنها 20 درصد آن ها دچار تخلفات بودند كه به سه صورت برخورد تذكري، پلمپ و ابطال مجوز آتليه صورت مي گرفت.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه به همكاري دستگاه قضايي در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي اشاره كرد و افزود: از ميان اراذل و اوباش دستيگر شده تنها سه نفر توانستند و جرات پيدا كردند كه به جاهليت خود ادامه دهند.
وي يادآور شد: طرح برخورد با مظاهر بدحجابي ادامه دارد و مطالعات نشان داده است كه اين طرح در كاهش 80 درصدي مزاحمت هاي خياباني تاثير داشته است.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه نيروي انتظامي در جهت امنيت عبور و مرور بانوان چه اقداماتي انجام داده است، گفت: طرح ساماندهي خودروهاي شخصي و تكميل وسايل حمل و نقل عمومي به خصوص تاكسي با همكاري شهرداري در تهران در حال انجام است كه بعد از اجراي كامل طرح ساماندهي با خودروهاي مسافركش شخصي و غير قانوني برخورد مي شود./187/125
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن