تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798307087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرافی بینگ ایکس برای کجاست؟


واضح آرشیو وب فارسی::

صرافی bingx یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال مختلف را فراهم می‌کند. این صرافی با امکانات پیشرفته و خدمات متنوع خود، به‌عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد برای تبادل ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. بینگ ایکس با ارائه خدمات متنوعی ازجمله خرید، فروش، نگهداری و تبادل ارزهای دیجیتال، برای کاربران خود امکان معامله‌ای راحت و با امنیت بالا را فراهم می‌کند. همچنین، واسطه‌گری بین ارزهای دیجیتال مختلف و امکانات متنوع دیگر، از ویژگی‌های بارز این صرافی است. با استفاده از بینگ ایکس، شما می‌توانید به‌راحتی خریدوفروش ارزهای دیجیتال مختلف را تجربه کنید و به‌دنبال فرصت‌های سودآور در بازار ارزهای دیجیتال بگردید؛ اما اگر این سوال برای شما ایجاد شده که بینگ ایکس مال کجاست و آیا ایرانیان می‌توانند از آن استفاده کنند، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به‌طور کامل درباره این موضوع صحبت کنیم.



معرفی کامل صرافی bingx

bingx یک صرافی متمرکز بازار ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور تأسیس شد. این صرافی بیش از ۵ میلیون کاربر فعال دارد که اکثر آن‌ها از کشورهایی مانند تایوان، ژاپن، کره، روسیه و ویتنام هستند. BingX به کاربران امکان معامله در تمامی بازارهای مالی اعم از سهام، شاخص و ارزهای دیجیتال را می‌دهد. خدمات این صرافی شامل معاملات اسپات، مشتقات و خرید با ارزهای فیات می‌شود. این صرافی همچنین قابلیت معاملات قرارداد‌های دائمی، مارجین و معاملات در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند.

بینگ ایکس به امنیت کاربران خود توجه می‌کند. ازجمله اقداماتی که برای امنیت کاربران انجام می‌دهد می‌توان به تأیید دو عاملی (2FA)، انتقال‌های تشدید‌شده (Vault) و ذخیره‌‌سازی انتقالات خارج از اینترنت (Cold Storage) اشاره کرد.

در بینگ ایکس، شما می‌توانید با انواع رمزارزها کار کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا از تنوع موجود در بازار رمزارزها به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین، بینگ ایکس با ارائه‌ کارمزدهای مناسب، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مقرون‌به‌صرفه و با هزینه کمتر به معاملات رمزارزی خود بپردازند. رابط کاربری صرافی bingx بسیار ساده و کاربرپسند است که به شما امکان می‌دهد به‌آسانی معاملات خود را انجام داده و از امکانات مختلف صرافی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر و ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

استفاده از صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی امکان‌ پذیر است؟

وب‌سایت بینگ ایکس یک صرافی ثبت‌شده در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است که مجوزهای صرافی خود را تحت نهادی به اسم AUSTRAC کسب کرده است. همچنین این صرافی مجوز کسب‌و‌کار MSB را تحت نظارت FinCen دریافت کرده است. این صرافی شعبه‌هایی در چند کشور دیگر دارد و تأییدیه نظارتی این کشورها را نیز دریافت کرده است. بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که این گواهی‌ برای مشروعیت این صرافی کافی نیست و کاربران باید این نکته را موردتوجه قرار دهند. همچنین، بدون استفاده از وی پی ان، امکان دسترسی به صفحه ورود این صرافی و ایجاد حساب کاربری وجود ندارد. به‌طوری‌که یکی از کاربران گزارش کرده است که پس‌از تماس با پشتیبانی بینگ ایکس، مشخص شد شبکه‌ای که به آن متصل است، مشکل دارد. با امتحان کردن با یک شبکه و دستگاه دیگر نیز نتوانست بدون استفاده از VPN به وب‌سایت دسترسی پیدا کند. بنابراین پشتیبانی لینک دیگری برای او ارسال کرد تا از آن استفاده کند که فارسی و با دامنه سطح بالا و متفاوت بود.

قوانین استفاده از صرافی bingx

در قسمت ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری در این صرافی تاکید شده که کاربران حتما باید اطلاعات خود را به‌صورت صحیح وارد کنند. درصورت تردید در درستی اطلاعات، صرافی ممکن است حساب کاربری را به حالت تعلیق درآورد. باتوجه‌به قوانین ایران، کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند که حساب آن‌ها ممکن است به حالت تعلیق درآید. ازجمله ریسک‌های معامله در بینگ ایکس، ممنوعیت خدمات به کشورهای تحت تحریم آمریکا ذکر شده است. درنهایت، باتوجه‌به تجربه سابقه صرافی‌ها، رعایت موارد امنیتی الزامی است.

بررسی قوانین استفاده از صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی

در ابتدای مقاله آمده بود که استفاده از صرافی bingx برای افراد ایرانی مجاز است. این صرافی به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد که با ارائه مدارک شناسایی خود، هویت خود را تأیید کنند؛ اما باید توجه داشت که براساس قوانین بین‌المللی، صرافی‌های ارز دیجیتال نباید خدمات خود را به افراد ایرانی ارائه دهند؛ بنابراین، این موضوع یک نکته منفی برای صرافی bingx است. همچنین، فعالیت‌های مشکوکی نیز به‌خصوص درباره کاربران ایرانی در این صرافی مشاهده می‌شود. به‌عنوان نمونه، چندین کارشناس با تیم پشتیبانی بینگ ایکس تماس گرفتند و هر بار پاسخ‌های متفاوتی دریافت کردند. در یکی از پاسخ‌ها آمده بود که استفاده از BingX برای کاربران ایرانی قانونی است و محدودیتی ندارد؛ اما در پاسخ دیگر ذکر شده بود که درصورت بروز مشکل با پیام کشورهای ممنوعه، از VPS استفاده کنید.

درحال‌حاضر، ایران جزو کشورهایی نیست که محدودیت‌های BingX برای آن‌ها اعمال شده باشد. بااین‌حال، باتوجه‌به قوانین بین‌المللی، این صرافی مجاز به ارائه خدمات به افراد ایرانی نیست، مگر اینکه از آی پی‌هایی به جز کشور ایران استفاده کنید. لازم به ذکر است که قوانین BingX ممکن است در آینده تغییر کند و این صرافی اعلام کرده که از کشورهای تحت تحریم ایالات‌متحده حمایت نمی‌کند؛ بنابراین، قطع خدمات به کاربران ایرانی نیز ممکن است.

کشورهای ممنوعه در صرافی bingx چیست؟

در بخش سلب مسئولیت (Disclaimer) سایت bingx آمده است که این مرکز به کاربران از کشورهایی مانند ایران، عراق، لبنان، سودان، سومالی و دیگران خدماتی ارائه نمی‌دهد. اگرچه پشتیبانی بینگ ایکس از کشور ایران یاد کرده است که این کشور جزو موارد تحت پوشش آن نیست؛ بنابراین، کاربران ایرانی قبل از استفاده از این پلتفرم باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و از راه‌هایی مانند تغییر آی پی برای استفاده از بینگ ایکس استفاده کنند.

بنیان‌گذاران صرافی BingX چه کسانی هستند؟

متاسفانه اطلاعات دقیقی از بنیان‌گذاران بینگ ایکس در سایت این صرافی در دسترس نیست. BingX با هدف فراهم کردن امکان سرمایه‌‌گذاری برای تمامی افراد و به ساده‌ترین روش ممکن در بازارهای مالی فعالیت می‌کند. بینگ ایکس خدمات خود را در بیش از ۱۰۰ کشور جهان ارائه می‌دهد و تیم موسس این صرافی از متخصصان پیشگام شرکت‌ها و موسسات مالی معتبر مانند J.P.Morgan و Standard Chartered Bank و شرکت‌هایی مانند تنسنت و گوگل و با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه‌های تخصصی مربوطه تشکیل شده است. صفحه‌ای برای معرفی کارکنان این صرافی در سایت وجود ندارد، اما بر‌اساس صفحه لینکدین بینگ ایکس، بیش از ۲۱۶ نفر در این صرافی فعالیت می‌کنند.

امکانات صرافی bingx

بینگ ایکس یکی از آن صرافی‌هایی است که امکانات بسیار متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. ازجمله امکانات این صرافی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

امکان خرید رمزارز

در قسمت خرید رمزارز کاربران می‌توانند از ارزهای فیات، بیت کوین، اتریوم و تتر برای خرید استفاده کنند. باید توجه داشت که به‌دلیل تحریم‌ها، امکان استفاده از ارز ریال در این قسمت وجود ندارد و کاربران ایرانی قادر به خرید رمزارز با ریال در این بخش نیستند.

بازار اسپات

این بخش از دو بخش بازار اسپات و تبدیل سریع یا Convert تشکیل شده است. کاربران قادرند در بازار اسپات سفارش‌های خود را با قرار دادن سفارش خرید یا فروش ثبت کنند و در بخش Convert به‌سرعت دارایی‌های خود را با نرخ تبدیل فوری خریداری یا به فروش برسانند.

بازار مشتقات یا Derivatives

این قسمت از دو بخش فیوچرز استاندارد و فیوچرز دائمی تشکیل شده است که تفاوت آن‌ها در جذب تریدرهای باتجربه و کم‌تجربه است. اهرم تا ۱۵۰ برابر دارایی می‌تواند در هر دو بازار استفاده شود. Standard Futures برای معاملات شاخص‌ها، جفت ارزها و کامودیتی‌ها مناسب است.



استفاده از سرویس کپی تریدینگ

کپی تریدینگ به کاربران فرصتی می‌دهد تا معاملات تریدرهای حرفه‌ای را کپی کرده و به انجام برسانند. کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم کپی تریدینگ در صرافی bingx، معاملات تریدرهای حرفه‌ای را در بازارهای اسپات و فیوچر تکرار کنند. بخشی از سود کاربران به تریدرهای حرفه‌ای منتقل می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترها، پوزیشن‌های معاملاتی تریدرهای مختلف را انتخاب و مشابه آن‌ها را با سرمایه خود انجام دهند.

استفاده از اکانت دمو

برای استفاده از خدمات صرافی BingX، باید حساب کاربری خود را در این صرافی ایجاد کنید. ازجمله این خدمات، ترید در پلتفرم دموی بینگ ایکس است. در این پلتفرم دمو، شما می‌توانید بدون استفاده از پول واقعی، معاملات انجام دهید و مهارت‌های خود را تقویت کنید. با ایجاد حساب در BingX، شما ۱۰۰ هزار واحد توکن VST دریافت می‌کنید که هر واحد آن معادل یک دلار است. این توکن‌ها قابلیت برداشت ندارند و تنها در پلتفرم دموی BingX قابل استفاده هستند. برای استفاده از این توکن‌ها، به بخش Standard Futures مراجعه کرده و VST Account را انتخاب کنید.



رتبه‌بندی صرافی بینگ ایکس

برخی از وب‌سایت‌ها به بررسی صرافی‌های متمرکز می‌پردازند و باتوجه‌به معیارهای خاص، امتیاز به آن‌ها می‌دهند. برای مثال، سیستم امتیازدهی Exchange Score وب‌سایت کوین مارکت براساس میزان ترافیک، نقدینگی متوسط، حجم معاملات، اعتبار حجم معاملات صرافی و... امتیاز می‌دهد. در زمان انتشار این مطلب، صرافی BingX رتبه‌بندی مناسبی در کوین مارکت کپ نداشت و در رتبه ۴۴ بود؛ اما هم‌اکنون، از رتبه‌بندی بخش اسپات این سایت حذف شده و در بخش معاملات مشتقات رتبه ۲۵ را کسب کرده است.

در وب‌سایت کوین کگو، سیستم رتبه‌بندی و امتیازدهی به صرافی‌ها به‌عنوان Trust Score شناخته می‌شود. این سیستم عوامل مختلفی ازجمله حجم معاملات روزانه، عمق اوردر بوک، پوشش API، امنیت سایبری، تیم مدیریتی، حوادث گذشته و رویکردهای این صرافی در مواجهه با آن‌ها را در نظر می‌گیرد. به‌عنوان مثال، صرافی bingx با امتیاز 8 از 10 در رتبه‌بندی کوین کگو، جایگاه 18 ام را به‌دست آورده است که این موضوع بازتابی از عملکرد موفق آن در این پلتفرم است.

امنیت صرافی بینگ ایکس چگونه است؟

امنیت بالای صرافی bingx ناشی از لایه‌های امنیتی گسترده‌ای است که برای حفظ دارایی‌های کاربران در برابر حملات هکرها و خرابکاران به‌کار می‌رود. این صرافی با سابقه‌ای از سال ۲۰۱۸ و روند بدون مشکل در تأمین امنیت، به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌ها شناخته می‌شود. اطلاع‌رسانی جامع درباره ویژگی‌های امنیتی، بررسی دقیق IP‌ها، استفاده از سرورهای محافظت‌ شده و کیف پول‌های سرد برای نگهداری از دارایی‌ها، ازجمله اقدامات امنیتی مؤثر این صرافی است.

یکی از اقدامات امنیتی موردتوجه این صرافی، احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) است که با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator برای امنیت بیشتر اکانت انجام می‌شود. همچنین، برای برداشت دارایی از ایمیل استفاده می‌شود. ازجمله ویژگی‌های این صرافی می‌توان به پس‌ورد برای دسترسی به دارایی‌ها، شماره همراه برای ورود به حساب، اعلام خطر برای ایمیل‌های فیشینگ و پشتیبانی چت و ایمیل به‌‌صورت ۲۴/۷ اشاره کرد.

سیستم احراز هویت در بینگ ایکس

برای تکمیل فرآیند احراز هویت یا KYC در بینگ ایکس، پس‌از ساخت حساب کاربری، باید وارد بخش Identity Verification شده و کشور خود را از لیست انتخاب کنید. سپس یکی از مدارک شناسایی مانند پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی را انتخاب کرده و تصاویر آن را براساس استانداردهای بینگ ایکس در وب‌سایت آپلود کنید. در گام بعدی، باید یک سلفی از خود بگیرید و آن را بارگذاری کنید. درنهایت، باید صبر کنید تا اعتبارسنجی هویت شما تکمیل شود. باتوجه‌به مواردی که قبلا اشاره شد، توصیه می‌شود از مدارک ایرانی برای احراز هویت استفاده نکنید. البته استفاده از صرافی bingx بدون احراز هویت نیز ممکن است و این صرافی به شما این امکان را می‌دهد تا روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار برداشت کنید.

جمع‌بندی

آشنایی با یک صرافی مانند بینگ ایکس می‌تواند راهی جذاب و مفید برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باشد. از طریق این صرافی‌ها، می‌توانید به یادگیری معاملات ارزهای دیجیتال بپردازید و تجربه جذاب و جدیدی از این بازار به‌دست آورید. همچنین، با استفاده از صرافی bingx، می‌توانید به روش‌های امن و قانونی در تبادل ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید و تجربه‌ مفید و سودآوری در دنیای فناوری بلاکچین داشته باشید.

منبع: خبرآنلاین 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن