تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798699501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید اینترنتی بلیط حمل خودرو با قطار


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از امکانات موجود در سفر با قطار، امکان حمل خودرو است. درواقع خرید بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو نسبت به سفرهای جاده‌ای امنیت بالاتری دارد. مسافران با استفاده از این راهکار مفید و مناسب، علاوه‌بر لذت‌بردن از یک سفر راحت در کوپه‌های قطار می‌توانند در شهر مقصد با خودروی شخصی خود رانندگی کنند و هزینه‌های رفت‌وآمد به جاهای دیدنی و هتل را کاهش دهند. در این مطلب، قصد داریم درباره نحوه خرید اینترنتی بلیط حمل خودرو با قطار صحبت کنیم.



آشنایی با شرایط حمل خودرو با قطار

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، حمل خودرو با خرید اینترنتی بلیط قطار، بهترین راهکار برای مسافرانی است که تمایل دارند خودروی خود را به مقصد سفر انتقال دهند؛ اما در مسیر جاده‌ای رانندگی نکنند و با قطار به شهر مورد نظر بروند. جالب است بدانید که با خرید اینترنتی بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو می‌توانید خودروی شخصی خود را از شهری به شهر دیگر انتقال دهید، حتی اگر خودتان نخواهید با قطار سفر کنید. قطارهای حمل خودرو معمولاً دارای دو طبقه هستند و با قابلیت حمل 10 تا 12 خودرو به قطارهای مسافربری متصل می‌شوند. در ادامه، شما را با شرایط خرید اینترنتی بلیط حمل خودرو با قطار، تحویل دادن خودرو در مبدأ و تحویل گرفتن خودرو در مقصد آشنا خواهیم کرد.

خرید آنلاین بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو

خرید آنلاین بلیط ‌های قطار با قابلیت حمل خودرو اولین شرایط مورد نیاز برای حمل خودروی شخصی با قطار است و شباهت زیادی به خرید آنلاین بلیط ‌های قطار معمولی دارد؛ فقط کافی است که پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد سفر و تاریخ سفر، تیک گزینه "حمل خودرو می‌خواهم" را فعال و اطلاعات خودرو و مالک آن را وارد کنید. هم‌زمان با محاسبه قیمت بلیط، هزینه مربوط به حمل خودرو نیز محاسبه خواهد شد. باتوجه به محدود بودن ظرفیت قطارها برای حمل خودرو، حتماً باید دو تا سه هفته قبل از اینکه عازم مسافرت شوید، برای خرید آنلاین بلیط حمل خودرو با قطار اقدام کنید.

تحویل‌دادن خودروی شخصی به قطار در شهر مبدأ

مسافران بعد‌از اینکه بلیط حمل خودرو با قطار را به‌صورت آنلاین خریداری کردند، باید به ساعت حرکت قطار توجه داشته باشند و سه ساعت قبل از حرکت، خودروی شخصی خود را در ایستگاه راه‌آهن شهر مبدأ به قطار تحویل دهند.‌ شرایط و نکات لازم برای تحویل خودرو به قطار عبارت‌اند از:

اطمینان از سالم بودن باتری خودرو

قرار ندادن لوازم اضافی در خودرو

پر نبودن کامل باک بنزین

خالی بودن باک بنزین خودروهای دوگانه‌سوز

ارائه تأییدیه معتبر معاینه فنی

عدم وجود آسیب در کپسول گاز خودرو

پایین بودن ارتفاع خودرو از 158 سانتی‌متر و عرض آن از 180 سانتی‌متر

گرفتن تأییدیه برای خودروهای متعلق به سازمان‌های خاص

ارائه 6 رقم آخر شماره شاسی و برگه فروش برای حمل خودروهای بدون پلاک و صفرکیلومتر

توجه به مهلت عبور خودروهای گذر موقت و دریافت بلیط با شماره پلاک گذر موقت

تحویل‌دادن برگ سبز گمرکی برای حمل خودروهای خارجی با قطار

ارائه معرفی‌نامه قانونی سفارت برای حمل خودروهای سیاسی با قطار

تحویل خودرو از ساعت 8 صبح هر روز امکان‌پذیر است. پیشنهاد می‌شود که در همان ساعات اولیه برای تحویل خودروی خود اقدام کنید. چنانچه ساعت حرکت قطار در ساعات اولیه صبح است، برای تحویل خودرو از یک روز قبل اقدام کنید.



تحویل گرفتن خودروی شخصی از قطار در شهر مقصد

بعد از خرید اینترنتی بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو و تحویل‌دادن خودروی شخصی به قطار، سفر در مسیر ریلی آغاز می‌شود. بعداز اینکه به شهر مقصد رسیدید؛ باید برای تحویل‌گرفتن خودروی خود از قطار اقدام کنید و با ایستگاه راه‌آهن مقصد تماس بگیرید و زمان دقیق تحویل خودرو را از آن‌ها سؤال کنید. به این نکته توجه داشته باشید که خودرو فقط به کسی تحویل داده می‌شود که نامش در بارنامه ذکر شده است؛ بنابراین هرگز همراهان خود را برای تحویل‌گرفتن خودرو مأمور نکنید و خودتان با به‌همراه‌داشتن مدارک مورد نیاز شامل مدارک خودرو و کارت شناسایی معتبر، خودرو را تحویل بگیرید.

اگر مسافران برای تحویل خودروی خود به‌موقع اقدام نکنند، نگهداری خودرو تا 24 ساعت هزینه‌ای ندارد و رایگان است؛ اما بعد از گذشت 24 ساعت، از نگهداری خودرو در پارکینگ، هر یک ساعت تأخیر با هزینه همراه خواهد بود و از صاحب خودرو دریافت می‌شود. شرکت‌های ریلی نیز اگر خودرو را در بازه زمانی تعیین‌شده به مالک خودرو تحویل ندهند، باید خسارت آن را بپردازند. مسافران به مدت یک ماه فرصت دارند که برای دریافت خسارت اقدام کنند. با 24 ساعت تأخیر در تحویل خودرو، نصف هزینه خرید آنلاین بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو برگشت داده می‌شود و برای تأخیر بیشتر از 24 ساعت تمام هزینه خرید بلیط به حساب صاحب خودرو عودت داده خواهد شد.

دریافت نقدی هزینه‌های مربوط به بیمه خودرو در قطار به‌صورت نقدی

بعد از خرید آنلاین بلیط و تحویل‌دادن خودرو‌، کارشناسان بیمه موظف هستند که تمام قسمت‌های خودرو را با دقت مورد بررسی قرار دهند و از آن‌ها عکس بگیرند. خودرو حتماً باید قبال‌ز قرار‌گرفتن در داخل قطار، بیمه شود و هزینه آن به‌صورت نقدی توسط مالک خودرو پرداخت شود تا در‌صورت آسیب‌دیدن احتمالی خودرو در قطار، بیمه، خسارت آن را پرداخت کند.



 



خرید اینترنتی بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو از سایت فلای تودی

در این مطلب، راجع‌به شرایط خرید بلیط قطار با قابلیت حمل خودرو صحبت کردیم. اگر برای خرید آنلاین بلیط حمل خودرو با قطار به‌دنبال یک سایت مطمئن و معتبر هستید، فلای تودی بهترین گزینه است. در این سایت، به‌راحتی می‌توان بلیط حمل خودرو با قطار را خریداری کرد.‌ فقط کافیست که وارد سایت فلای تودی شوید. سپس شهر مبدأ، شهر مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید. در ادامه مراحل خرید بلیط، در‌صورت تمایل گزینه "کوپه دربست می‌خواهم" و گزینه "حمل خودرو می‌خواهم" را فعال و روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست بلیط ‌های حمل خودرو با قطار به‌نمایش درآیند. در این لیست، بلیط‌ ها از قیمت ارزان به گران مرتب شده‌اند تا پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط برای شما راحت باشد. شما بعد از بررسی قیمت‌ها و امکانات قطار، می‌توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. فلای تودی علاوه‌بر فراهم‌کردن شرایط لازم برای خرید اینترنتی بلیط حمل خودرو با قطار، برای رزرو هتل در شهر مقصد نیز امکاناتی را فراهم کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن