تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798919563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده حماس، خالد قدومی، بیان کرده است که امیدوارند در طی چند ساعت آینده مواضع رسمی درباره تبادل اسرا اعلام شود.


واضح آرشیو وب فارسی::

نماینده حماس در تهران با تأکید بر اینکه این جنبش از ابتدا با هرگونه تبادل زندانیان موافق بود، به صورت یک‌جا و مرحله‌ای، اظهار کرد که مذاکراتی در جریان است که توسط برخی از دوستان در منطقه برگزار می‌شود و تبادل اسرا به طور مرحله به مرحله در دست انجام است.



به گفته "خالد قدومی" در گفت‌وگو با ایسنا درباره تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی، او اعلام کرد: از روز اول ما برای مبادله کل اسرای فلسطینی آماده بوده و هستیم. در حال حاضر، حدود هفت هزار نفر از هموطنانمان در زندان‌های اسرایل به سر می‌برند که بیش از دو دهه است که در اسارت قرار دارند. در عین حال، اسرای اسرائیلی که توسط حماس نگهداری می‌شوند، در جریان جنگ اسیر شده‌اند و این امر به قانون جنگ مربوط می‌شود. ما هیچ شرط خاصی نداریم، فقط می‌گوییم باید اسرای فلسطینی با اسرای اسرائیلی مبادله شوند.

مقام فلسطینی افزود: حدود ۲۱۰ نفر از اسرایلی‌ها در دست حماس به عنوان اسیران به سر می‌برند، اما در عین حال بیش از هفت هزار نفر غیرنظامی فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند که به آن‌ها شامل پزشکان، پرستاران، مهندسان، فعالان فرهنگی و مردمی، کودکان، زنان، معلمان و نمایندگان پارلمان و غیره می‌شود. همچنین، دو هزار نفر از اسیران فلسطینی در حال حاظر در بازداشت موقت یا اداری به سر می‌برند و پرونده‌ای ندارند. آنها بدون هیچ اتهامی بیش از ۱۷ سال است که در زندان به سر می‌برند. تنها راه ما برای آزادی این اسیران، مبادله آنها با اسیران اسرائیلی است.

خالد قدومی، نماینده حماس در تهران، اعلام کرد که در حال حاضر برخی از دوستان در منطقه در حال میانجی‌گری برای تبادل اسرا هستند. او بیان کرد که توافقی در حال شکل‌گیری است که بر اساس آن، غیرنظامیان اسرائیلی در زندان‌های اسرائیل با تعداد محدودی زن و کودک اسیر فلسطینی مبادله شوند. اما هنوز جزئیات دقیقی در دست نیست و امیدوارند که در چند ساعت آینده مواضع رسمی اعلام شود.

به طور جداگانه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که تل‌آویو ۳۰۰ زن و کودک اسیر فلسطینی را برای تبادل و آزادسازی انتخاب کرده است. همچنین، شبکه "سی‌بی‌اس" گزارش داده است که از طریق مذاکرات غیرمستقیم، یک قرارداد تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است. این قرارداد شامل آزادسازی ۵۰ اسیر صهیونیستی در ازای تعهد رژیم صهیونیستی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه گسترده‌تر به نوار غزه خواهد بود.

قدومی با اشاره به این موضوعات، بیان کرد که امیدوارند در چند ساعت آینده مواضع رسمی درباره تبادل اسرا و همچنین آتش‌بس در نوار غزه اعلام شود. او تأکید کرد که این دو مسئله از یکدیگر متفاوت هستند، اما لازم است آتش‌بس انسانی هر چه سریع‌تر اعلام شود.

شبکه سی‌بی‌اس همچنین گزارش کرده است که توافق تل‌آویو-حماس شامل مسائل متعددی است، به عنوان مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به توقف موقت درگیری‌ها اشاره کرد. با این حال، هنوز مدت زمان دقیقی برای این آتش‌بس مشخص نشده است. همچنین، برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این قرارداد شامل انتقال سوخت نیز خواهد بود.

مرکز پخش رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه اعلام کرده است که کابینه "بنیامین نتانیاهو" به قرارداد تبادل اسرا با مقاومت فلسطین پاسخ مثبت داده است، یعنی موافقت کرده است.

همچنین، "اسماعیل هنیه"، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، در صبح روز سه‌شنبه اعلام کرده است که حماس در آستانه دستیابی به توافقی برای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه است و پاسخ خود را به برادرانش در قطر و میانجی‌ها تحویل داده است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 840]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن