تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798628092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز تولید ویدیو تیزر تبلیغاتی جذاب


واضح آرشیو وب فارسی::


7 راز تیزرهای تبلیغاتی که فروش شما را تضمین می‌کنند!

جیمز مک کویوی در کتاب خود با عنوان «چگونه ویدئو جهان را فرا خواهد گرفت!» می‌گوید: «اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، پس یک ویدیو فقط در یک دقیقه ارزش 1.8 میلیون کلمه را خواهد داشت.» زمانی که هدف تولید تیزرهای تبلیغاتی باشد، ویدیو باید حرف زیادی برای گفتن داشته باشند.

به همین دلیل تیزرها باید پیام خود را در زمانی کوتاه به مخاطبان هدف برسانند تا در آنها ایجاد علاقه کنند. پس «راز ساخت تیزر تبلیغاتی پرمخاطب چیست؟» در این بررسی به 7 راز کلیپ‌های تبلیغاتی با جذب مخاطب بالا اشاره می‌کنیم که بهتر است شما در فرآیند ساخت تیزر تبلیغاتی خود به این نکات توجه داشته باشید.

1. تیزرهای تبلیغاتی خوب روایت داستانی قوی دارند

ویدیوهای تبلیغاتی خوب به فروش نمی‌رسند، بلکه داستان گو هستند! مردم برای تصمیم گیری نه به واقعیت‌ها یا آمار، بلکه به احساسات متکی هستند؛ بنابراین، برقراری ارتباط شخصی با مخاطبان، کلید متقاعد کردن آنها برای خرید است. داشتن یک داستان یا سناریو جذاب اولین گام برای جذب مخاطب هدف است.

تیزرهای تبلیغاتی پرمخاطب از ترکیب عناصری حسی مانند شادی، هیجان، همدلی یا الهام بهره می‌برند تا احساسات مخاطبان خود را تحریک کنند. هرچقدر روایت داستانی تیزر بتواند حتی یک احساس خاص را در بیننده ایجاد کند، ویدیو به هدفش رسیده است؛ بنابراین یکی از رازهای مهم تیزرهای تبلیغاتی جذاب، داشتن داستان و ایده خلاقانه است.

2. تیزرهای تبلیغاتی باید در چند ثانیه اول مخاطب را میخکوب کنند

دامنه توجه آنلاین کوتاه است، به این معنا که مخاطبان دوست دارند خیلی سریع داستان را بفهمد. در واقع، میانگین توجه مخاطب فقط 8.5 ثانیه است. تیزرهای تبلیغاتی جذاب معمولاً در ثانیه‌های ابتدایی داستان خود را به سرعت بیان می‌کنند. بیننده دوست ندارد وقت خود را هدر دهد، بنابراین مقدمه تیزر باید به قدری قوی باشد که مخاطب را تا پایان درگیر خود کند. 

یکی از بهترین راه‌ها برای جلب توجه، استفاده از قلاب در ابتدای تیزر است. قلاب یک پیش ‌نمایش سریع از داستان ویدئو است که مخاطب را به اصطلاح شکار می‌کند. یک شرکت تیزر تبلیغاتی از این ترفند به خوبی بهره می‌برد تا نیاز کارفرمای خود برآورده کند.



3. سادگی، عنصر اصلی تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای است

موضوع سادگی اغلب توسط تولیدکنندگان تیزر نادیده گرفته می‌شود. راز سادگی در این واقعیت نهفته است که تبلیغات به شیوه‌ای ساده، بدون پیچیدگی در روایت و تنها با تمرکز روی یک هدف می‌تواند درک آن را برای مخاطب آسان کند. هدف اصلی از تیزرهای تبلیغاتی این است که کاربران هدف را به خرید یک محصول یا خدمات تشویق کنند؛ بنابراین انتقال پیام به شکلی ساده و همه فهم می‌تواند مخاطبان را از حواس پرتی دور کند تا آنها روی عناصر ضروری تیزر تمرکز داشته باشند. 

درواقع، هیچ عنصری به اندازه سادگی نمی‌تواند پیام تیزر را در دل و جان مخاطب بدمد؛ بنابراین در سفارش تیزر تبلیغاتی به مفهوم سادگی توجه داشته باشید. از این تکنیک در طراحی بیلبورد تبلیغاتی هم استفاده می‌شود به خصوص برای کمپین های تیزینگ از طرح هایی با یک المان کلیدی و خلوت استفاده می‌کنند.

4. تیزرهای تبلیغاتی جذاب روی مزایا تمرکز دارند

نشان دادن مزایای یک محصول باعث افزایش فروش می‌شود، اما آن محصول را خاص نمی‌کند. مردم می‌خواهند بدانند استفاده از این محصول خاص چه مزایایی خواهد داشت. به عبارتی، مصرف کنندگان بیشتر به مزایای یک محصول علاقه نشان می‌دهند و نه ویژگی‌های آن! به عنوان مثال، فرض کنید محصولی برنده جایزه معتبری شده است. تولید کننده به این جایزه افتخار می‌کند، اما هدف اصلی تیزرهای تبلیغاتی را نباید روی جایزه متمرکز کد. 

مردم به جوایزی که محصول شما گرفته است اهمیت نمی‌دهند، آنها می‌خواهند خود محصول را ببینند؛ بنابراین راز موفقیت یک تیزر تبلیغاتی پرمخاطب در این است که مزایای محصول را برجسته می‌کند. توصیه می‌کنیم به سراغ بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی بروید تا به اهداف بازاریابی خود برسید.

5. تماشاگر اصلی تیزرهای تبلیغاتی، مخاطب هدف است

یک تیزر تبلیغاتی نباید همه مخاطبان را هدف قرار دهد. کمپین تبلیغاتی باید به گونه‌ای ترتیب داده شود که روی یک یا نهایت دو مخاطب خاص متمرکز باشد. منظور ما از نوع مخاطب توجه به پرسونای مشتری است. درست است که موضوعاتی مانند مواد غذایی یا موبایل همه مردم یک جامعه را هدف قرار می‌دهند، اما باید بررسی کرد که کدام مخاطبان از نظر سن، علایق، نیازها و محل زندگی به نوع محصول نزدیک‌ترند. برای مثال، اگر تیزر تبلیغاتی برای معرفی یک گوشی موبایل بالای 50 میلیون تومان باشد که رنگش صورتی است، بنابراین مخاطبان اصلی شما بانوان از قشر بالای جامعه در سنین 15 تا 40 سال خواهند بود.

6. تیزرهای تبلیغاتی پرمخاطب، منحصر به فرد هستند

در تبلیغات لازم نیست همه چیز را طبق واقعیت‌های زندگی انجام داد. درست است که گوجه فرهنگی قرمز و خیار سبز است، اما اگر این دو ماده غذایی را به ترتیب با آبی و نارنجی رنگ آمیزی کنیم، توجهات را به خود جلب می‌کنند. راز این کار منحصر به فرد در این است که مخاطبان جذب چیزهایی می‌شوند که طبیعی نیستند! 

یک تیزر تبلیغاتی باید به قدری خاص و ساختارشکنانه تولید شود شبیه چیزی نباشد که همه ما تاکنون دیده‌ایم. برخی از بهترین تیزرهای تبلیغاتی تاریخ دقیقاً به دلیل منحصر به فرد بودنشان از بقیه متمایز شدند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم از یک شرکت تیزر تبلیغاتی معتبر برای تولید کلیپ‌های خاص کمک بگیرید.

7. کلیپ‌های تبلیغاتی مشهور از حالت معلم استفاده می‌کنند

تیزرهای پرمخاطب اغلب از حالت سوپرمدل به حالت معلم تغییر رویه می‌دهند. هدف در حالت سوپرمدل، توجه به جذابیت‌های ظاهری بدون توجه به پیام اصلی است. اگر موضوع اصلی تیزر مربوط به تبلیغ لباس یا جواهرات باشد، جذابیت‌های ظاهری افراد داخل تیزر شاید در گام اول مخاطب را جذب کنند، اما وقتی محصول پیام خود را منعکس نکند، خریدی انجام نمی‌شود. هدف از حالت معلم، تمرکز بیشتر روی پیام است. 

محصول باید ویژگی‌های خود را نشان دهد، نه اینکه دوربین مدام از زیبایی چهره یا اندام مدل رکورد بگیرد! درحقیقت، راز اصلی در این است که تیزر باید به قدری محصول محور باشد که مخاطب هدف فکر کند که با این محصول می‌تواند مانند مدل داخل ویدیو جذاب و زیبا شود.

سفارش تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای از استودیو فهار

تیزر تبلیغاتی می‌تواند در ارائه داستان برند شما بسیار موثر باشد و نقش مهمی را در کمپین‌های بازاریابی ایفا کند. کلیپ‌های تبلیغاتی آگاهی از برند و محصول را افزایش می‌دهند و می‌توانند مخاطبان را به انجام واکنش ترغیب کنند. استودیو فهار با درک این موضوع که تیزر تبلیغاتی تا چه اندازه می‌تواند نام برند شما را دهان به دهان منتقل کند، خدمات تولید ویدیوهای تبلیغاتی را در بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

استودیو توسعه برند فهار از تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند و با داشتن تیمی از صداپیشگان، هنرمندان و کارگردانان می‌تواند نیازهای هر کسب و کار را به خوبی برآورده کند. حوزه فعالیت استودیو توسعه برند فهار شامل پروژه های فیلمبرداری صنعتی در تهران و سایر شهرها، تیزرهای تبلیغاتی رئال، تیزرهای تبلیغاتی موشن گرافیک و تیزرهای استاپ موشن و ... هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن