تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798659798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه کانکس سازی دپوماشین تولید کننده انواع کانکس پیش ساخته


واضح آرشیو وب فارسی::

کانکس (conex) یک سازه پیش ساخته آماده است که برای کاربری های مختلفی تولید و استفاده می شود. از کانکس ها برای مصارف مسکونی، نگهبانی، سرویس های بهداشتی و حمام، اداری ، فروشگاهی و ... استفاده می شود. در حقیقت هر فضایی که با صورت سنتی ساخته می شود را با می توان با کانکس جایگزین کرد.

کانکس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همانطور در ابتدا گفته شد کانکس یک سازه پیش ساخته است که در محیط های های کارگاهی و کارخانه تولید شده و به صورت آماده به محل منتقل شده و پس از جایگذاری قابل استفاده می باشد. در ساخت کانکس از متریال های به روز ، مدرن و سبکی استفاده می شود. مزیت کانکس ها در سرعت ساخت و قابلیت جابجایی آنهاست که آنها را نسبت به سازه های سنتی متمایز می کند. در اینجا قصد داریم یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده کانکس در تهران و ایران را معرفی کنیم که بیش از 60 سال تجربه دارد. شرکت کانکس سازی دپوماشین که تولید کننده انواع کانکس می باشد. در زیر با محصولات این شرکت آشنا شوید.



انواع کانکس بر اساس کاربری

امروزه برای نیازهای مختلفی می توان کانکس را جایگزین ساخت و ساز سنتی کرد. در زیر برخی از پر استفاده ترین کانکس ها را بیان می کنیم.

کانکس نگهبانی

بی شک شما طرح های مختلفی از کانکس نگهبانی را در ورودی مجموعه های ورزشی، بیمارستانها، کارخانجات، پروژه های ساختمانی و راهداری، ادارات و ... دیده اید. کیوسک های نگهبانی برای استقرار نیروهای نگهبانی و حفاظت فیزیکی و کنترل و ... استفاده می شود. به طور کلی کانکس نگهبانی 2*2 پر تقاضاترین ابعاد مورد نیاز است که به راحتی می توان امکانات لازم برای نگهبانی را در آن تعبیه کرد. با اینحال این کانکس ها را می توان در ابعاد بزرگتر و با امکانات بیشتر همچون آبدارخانه و تخت و ... تهیه کرد.

کانکس سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی سیار و موقت یکی از نیازهای امروزه جامعه است که در بسیاری از جاها استفاده می شود. در توقف گاه های بین راهی، پروژه های عمرانی و راهسازی، مجموعه های تفریحی و ساحلی، مناطق بحران زده (زلزله زده و ...)، بیمارستان و ... می توان از کانکس سرویس بهداشتی استفاده کرد. این کانکس ها به صورت تک چشمه و چند چشمه تولید می شود. کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه می تواند بصورت سالنی و یا بدون سالن تولید شود.

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی یکی از محصولات دپوماشین با سفارش بالاست. کانکس های کارگاهی شامل مجموعه ای از کانکس ها هستند که برای تجهیز کارگاه ها استفاده می شود. این مجموعه شامل محصولات زیر است:

کانکس اسکان کارگری: کانکس های سالنی در ابعاد 2.4 متر عرض و طول های 4 ، 6، 8  و 10 متر برای اسکان نیروهای کارگری مشغول در پروژه

کانکس اداری: کانکس های سالنی با قابلیت پارتیشن بندی برای ایجاد فضای اداری و دفتری پروژه های ساختمانی.

کانکس سرویس بهداشتی و حمام: تامین نیازهای بهداشتی مجموعه

کانکس انباری: برای ایجاد فضای انباری به منظور نگهداری ابزارآلات و ...

کانکس فروشگاهی

یکی از کاربردهای سازه های پیش ساخته استفاده به عنوان فروشگاه است. کانکس فروشگاهی در ابعاد مختلف و برای کاربری های مختلف تولید می شود. از این کانکس ها می توان برای دانشگاه ها، بیمارستان ها ، پارک ها، اماکن گردشگری بین و راهی و تفرجگاه ها استفاده کرد. این کانکس ها با دیواره و کف پوش های عایق آب ساخته می شوند تا بتواند عمر بالایی داشته باشند.

کانکس رستوران و آشپزخانه

این کانکس های با داشتن آشپزخانه و تجهیزات لازم یک رستوران و آشپزخانه تولید می شوند. رستوران ها و آشپزخانه های سیار را می توان در بین راه ها، دانشگاه ها، فضای شهری، پارک ها و ...استفاده کرد. شایان ذکر است که در ساخت این کانکس ها می توان از متریال های مدرن نمای بیرونی استفاده کرد که باعث می شود بسیار شیک و لوکس به نظر بیایند.

کانکس ویلایی و مسکونی

کانکس ویلایی و مسکونی به منظور زندگی دائم ساخته می شوند. این کانکس ها تمامی امکانات یک خانه مسکونی و ویلایی را دارند و در متراژهای متنوعی تولید می شوند. ابعاد روتین کانکس ویلایی 40 متر ، 60، 80 و 100 متری است که می تواند شامل یک یا چند اتاق باشند. در ساخت ویلایی پیش ساخته کانکسی هیچ محدودیتی برای ابعاد و امکاناتی چون بالکن و تراس وجود ندارد. همچنین می توان این سازه های را در یک و یا دو طیقه طراحی و تولید کرد.





مشخصات فنی کانکس چیست و شامل چه بخش هایی می شود؟

در تولید محصولات کانکس دپوماشین، ما تمای بخش ها را به صورت استاندارد تولید می کنیم. بسته به نیاز مشتریان و یا ابعاد می توان بخش های مختلف را تقویت کرده و یا از متریال متفاوتی استفاده کرد.

استراکچر: شاسی تیرآهن مرغوب داخلی یا پروفیل به صورت کلاف شده

اسکلت: پروفیل آهن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد و مستحکم

جوشکاری: استفاده از الکترودهای مارک آما با بهره گیری از اصول فنی و مهندسی جوشکاری

جنس پوشش بدنه و نمای بیرونی: استفاده از ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، سایدینگ، کامپوزیت، چوب طبیعی، پروفیل آلومینیوم، پوشش PVC

پوشش داخلی: برحسب سفارش مشتری می تواند  MDF و PVC و یا تایل گچی استفاده کرد. برای پوشش داخلی از PVC درجه یک، ضد آب و قابل شستشو و با مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی استفاده می شود. 

سقف: ورق گالوانیزه ساده، طرح سفال، سفال سقفی، ایرانیت و آردواز و به صورت تک شیب، شیب دوطرفه و شیب ملایم

عایق بندی: استفاده از از فایبرگلاس یا فوم پلی استایرن یا عایق پلی اورتان در بین جداره های دیوار یا سقف و بدنه و در سقف ها با تزریق فوم پلی اورتان و یا ایزوگام کردن.

کف: در کف کانکس های دپو ماشین عموما از MDF درجه یک، تخته های نئوپان یا تخته های چند لایه کریندو و یا ورق آلومینیوم استفاده می شود.

کانکس سازی دپوماشین با 60 سال تجربه تولید

شرکت کانکس سازی دپوماشین با مدیریت مهندس کرمانچی در جاده تهران کرج واقع است. دپوماشین با تجربه ای بیش از 60 سال، توان فنی بالا و نیروی متخصص تولید را در اختیار دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز و سلیقه مشتریان باشد. دپوماشین یک نمایشگاه دائمی کانکس و کانتینر است که شما می توانید انواع کانکس آماده مورد نیاز خود را در آن خرید کنید. همچنین می توانید طرح سفارشی خود را از این مجموعه بخواهید تا در اسرع برای شما تولید کنند. برای دریافت لیست قیمت کانکس و مشاوره می توانید با شماره 44196595 تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت صحبت کنید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای این شرکت می توانید از وب سایت اینترنتی به نشانی https://depomachine.ir/  بازدید نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 789]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن