تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798116183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی دوربین‌های مداربسته دید در شب همراه با قیمت آن


واضح آرشیو وب فارسی::

دوربین مداربسته یکی از تجهیزات امنیتی و حفاظتی پرکاربرد است که مانند یک نگهبان بدون توقف، به‌صورت شبانه‌روزی و 24ساعته محل موردنظر شما را زیرنظر گرفته و تحت پوششِ امن خود قرار می‌دهد. این دوربین‌ها طی روز با بهره‌گیری از روشناییِ روز، تصاویر را با وضوح خوب و کیفیت مطلوب دریافت و به پایگاه داده مربوطه ارسال می‌کنند. با این حال در شب نور کافی برای ضبط تصاویر باکیفیت وجود ندارد. به‌منظور حل این مشکل، تولیدکنندگان دوربین‌های مداربسته قابلیتی با نام دید در شب را به این دروبین‌ها اضافه کرده‌اند. با وجود دوربین مداربسته دید در شب، سارقان و افراد سوء‌استفاده‌گر باید از شب‌های تاریک هم به اندازه روزِ روشن بترسند! چون در هر حالت و با هر اندازه روشنایی، در تلهٔ یک دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب به گیر خواهند افتاد.



معرفی بهترین مدل دوربین مداربسته دید در شب همراه با قیمت

به‌طورکلی بهترین انواع دوربین‌های مداربسته عبارتند از:

دوربین دید در شب Dome؛

دوربین دید در شب Bullet؛

دوربین دید در شب تحت شبکه؛

دوربین دید در شب آنالوگ.

که هر یک خود به تنهایی نیز شامل مدل‌های متنوعی هستند. با توجه به تنوع بسیار بالای مدل‌های دوربین مداربسته دید در شب، امکان درج قیمت تمامی محصولات و مدل‌ها در این مقال نمی‌گنجد. بنابراین جهت اطلاع از قیمت‌ هر یک از این مدل‌های معرفی‌شده، می‌توانید به سایت آریاهوشمند مراجعه کنید و ضمن دریافت رقابتی‌ترین قیمت‌ها، محصولات بیشتر و متنوع‌تری را هم مشاهده کنید.

دوربین دید در شب Dome

Dome در اصطلاح یعنی گنبد. بنابراین همان‌طور که از نامش مشخص است، دوربین Dome ظاهری گنبدی شکل دارد. این نوع از دوربین مداربسته دید در شب غالباً کاربرد غیرصنعتی دارد. با توجه به میزان مقاومت دوربین‌های Dome، آن‌ها در برابر شرایط بد آب‌وهوایی مقاومت زیادی ندارند، به همین خاطر هم گزینهٔ مناسبی برای محیط‌های باز به‌شمار نمی‌روند و معمولاً در محیط‌های مسقف اداری، تجاری یا مسکونی نصب می‌شوند.



دوربین دید در شب Bullet

شکل ظاهری دوربین‌های بالت طرح‌های متنوعی از استوانه یا مکعب مستطیل است. این دوربین‌ها در ساختار خود یک پایه دارند و اغلب روی دیوار نصب می‌شوند. با این حال مانعی برای نصب آن‌ها روی سقف نیز وجود ندارد. تفاوت این دوربین با دوربین دام جدا از شکل ظاهری، در مقولهٔ محل نصب نیز خودش را نشان می‌دهد. به این صورت که دوربین مداربسته دید در شب Bullet برخلاف دوربین دام مناسب برای نصب در فضاهای باز و بدون سقف است. دوربین بالت برای محیط‌های کارگاهی، محل‌های وسیع و با مقیاس بزرگ نیز گزینهٔ مناسبی است. با وجود تفاوت‌های مذکور در شکل ظاهری و نوع کاربری، دوربین‌های بالت از نظر سخت‌افزاری و کیفیت هیچ تفاوتی با دوربین‌های Dome ندارند.

دوربین دید در شب تحت شبکه (IP)

دوربین مداربسته دید در شب تحت شبکهٔ IP، روی بستر شبکه‌های پروتکل اینترنتی راه‌اندازی می‌شوند و داده‌ها و اطلاعات مربوط به تصاویر ضبط‌شده را از بستر اینترنت منتقل می‌کنند. بنابراین انتقال اطلاعات در مدل‌های مختلف این دوربین بدون نیاز به کابل‌کشی، از طریق نصب نرم‌افزار مربوطه روی موبایل و با شبکهٔ اینترنت وای‌فای یا داده تلفن همراه انجام می‌شود. با نصب دوربین دید در شب تحت شبکه، افراد می‌توانند مانیتورینگ و کنترل محل موردنظرشان را از راه دور انجام دهند. همچنین این دوربین‌ها با کابل‌کشی کمتر، نصب آسان‌تر و ارزان‌تری دارند. هزینهٔ نگه‌داری از این دوربین‌ها نیز نسبت‌به نسخهٔ آنالوگ کمتر است. این نسل از دوربین‌های مداربسته دید در شب مدل‌های مختلفی از نوع Dome و Bullet دارد.

دوربین دید در شب آنالوگ

دوربین‌های مداربسته آنالوگ اولین نسل دوربین مداربسته هستند و از شهرت خوبی برخوردارند. این دوربین‌ها داده‌های دریافتی را به‌صورت آنالوگ و از طریق کابل کواکسیال و ارسال امواج به دستگاه دی‌وی‌آر (ذخیره‌ساز) می‌فرستند. تماشای داده‌های دریافتی در این دوربین‌ها با استفاده از دستگاه مبدل امکان‌پذیر است. طبیعتاً قیمت تمام‌شدهٔ دوربین آنالوگ نسبت‌به نسل‌های جدیدتر دوربین مداربسته دید در شب یعنی دوربین‌های دیجیتال بیشتر است. با این حال مزایا و ویژگی‌های دوربین‌های تحت شبکه و دیجیتال به‌گونه‌ای است که توجهٔ افراد را از بحث قیمت دور می‌کند. به‌عنوان مثال، دوربین آنالوگ به‌نسبت دوربین دیجیتال یا تحت شبکه، کیفیت تصویر چندان بالایی ندارد.

 

انواع دوربین مداربسته دید در شب

انواع دوربین مداربسته دید در شب براساس چگونگی ضبط تصاویر، به دو دستهٔ رنگی و سیاه‌و‌سفید تقسیم می‌شود و هر دسته نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

دوربین‌های مداربسته دید در شب سیاه‌وسفید

دوربین‌های مداربسته دید در شب سیاه‌وسفید عبارتند از:

دوربین IR

دوربین IR (مخفف عبارت Infrared) محیط اطراف را به‌وسیلهٔ LEDهای مادون قرمز روشن می‌کند تا دوربین بتواند تصاویر را در شب ثبت کند.

دوربین EXIR

EXIR برگرفته از عبارت Enhanced Infrared Lighting به معنای نور مادون قرمز پیشرفته و ارتقایافته است. کارکرد ثبت تصاویر شب در این دوربین با دوربین IR مشابه است. با این حال EXIR کیفیت تصویر بالاتر و برد نوری بیشتری دارند.



دوربین‌های مداربسته دید در شب رنگی

دوربین‌های مداربسته دید در شب رنگی عبارتند از:

دوربین Starlight

دوربین استارلایت تصاویر را حتی در تاریک‌ترین حالت شب نیز به‌صورت رنگی و با کیفیت مطلوب ثبت می‌کند. به این ترتیب این دوربین‌ها بهترین گزینه برای تصویربرداری از محیط‌های با نور بسیار کم هستند.

دوربین Color Vu

دوربین Color Vu مجهز به لنزهای پیشرفته و سنسورهایی با عملکرد بالا هستند. این دوربین تصاویر شب را با کیفیت و وضوحی همانند روز ثبت می‌کند.

دوربین Warm Light

تکنولوژی وارم لایت موجود در این دوربین‌ها به نورهای مرئی اشاره دارد که برخلاف مادون قرمز، چشم انسان قادر به دیدن آن هست. دوربین‌های Warm Light دو چراغ زیر لنز خود دارند. هنگامی که محیط تاریک می‌شود، این چراغ‌ها با تاباندن نورهای مرئی و طبیعی، محیط را روشن و برای تصویربرداری دوربین مهیا می‌کنند.

دوربین Spot Light

شکل ظاهری دوربین‌های Spot Light مشابه Warm Light است. این دوربین‌ها مجهز به قابلیت تشخیص در حرکت هستند و چراغ‌های آن‌ها نیز هنگام مشاهدهٔ موارد مشکوک مانند سرقت، حرارت و حرکت روشن شده و شروع به فیلمبرداری و اعلام هشدار می‌کنند. دوربین اسپات لایت یک گزینهٔ ایده‌آل برای نصب در محل‌هایی است که احتمال وقوع تخلف و سرقت در آن‌ها بالاست.

جمع‌بندی

بهترین مدل‌های دوربین مداربسته دید در شب را در این مطلب به شما معرفی کردیم. در ادامهٔ کار از انواع این دوربین‌ها براساس چگونگی ثبت تصویر (رنگی یا سیاه‌وسفید) نیز نام بردیم. همچنین به این موضوع اشاره کردیم که هر مدل و نوع معرفی‌شده در این مطلب، خود به تنهایی شامل مدل‌های مختلفی از دوربین مداربسته است و از این رو امکان ارائه یک قیمت واحد در این مطلب برای هر مدل وجود دارد. برای مشاهدهٔ تمامی مدل‌های دوربین مداربسته دید در شب و قیمت آن‌ها، می‌توانید به وب‌سایت‌ آریاهوشمند مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن