تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808209190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین تجهیزات کمک تنفسی برای بیماران icu خانگی!


واضح آرشیو وب فارسی::

مهم ترین تجهیزات کمک تنفسی برای بیماران icu خانگی!

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در صنایع مختلف به خصوص در صنعت پزشکی و پیراپزشکی این روزها از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی به منظور بهبود شرایط سلامتی بیماران به خصوص بیماران با شرایط حاد تنفسی استفاده می‌شود. تجهیزات کمک تنفسی از جمله تجهیزاتی است که دستگاه‌های آن بنا بر تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده اند در بیمارستان، برخی قابلیت استفاده در منازل را فراهم کرده اند تا شرایط هر چه بهتر برای استراحت بیمار حاد ایجاد گردد.

شرکت تجهیزات پزشکی توانی نو(www.tavanino.com)، یک فروشگاه اینترنتی کالا پزشکی و معتبر در حوضه سلامت و مرجعی برای بررسی مشخصات، خرید و قیمت دستگاه‌ و تجهیزات کمک تنفسی چون ونتیلاتور، اکسیژن‌ساز، سی پپ و بای پپ است.از جمله مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات کمک تنفسی مخصوص استفاده در منازل برای بیماران ICU است. در حقیقت دستگاه‌های کمک تنفسی نقش ضروری در احیا و بهبود شرایط حیاتی بیماران ICU دارند. در ادامه این مطلب موارد کاربرد، قیمت و خرید، مشخصات و ویژگی‌های هر یک از این دستگاه‌های کمک تنفسی را به صورت کامل شرح می‌دهیم.


خرید دستگاه بای پپ و سی پپ

 خرید دستگاه ونتیلاتور از مهم‌ترین تجهیزات کمک تنفسی مخصوص بیماران ICU در منازل

خرید دستگاه ونتیلاتور توانی نو با قیمت مناسب به صورت اینترنتی امکان پذیر است. همان طور که می‌دانید شرط اصلی حیات و پویایی تمامی انسان‌ها تنفس است. در چندین دهه پیش برطرف کردن مشکلات تنفسی بیماران با شرایط حاد تقریبا غیر ممکن بود، اما امروزه خوشبختانه با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات کمک تنفسی می‌توان حتی نادرترین شرایط تنفسی را مدیریت کرد و بهبود بخشید. دستگاه ونتیلاتور نیز از پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های کمک تنفسی است که علاوه بر استفاده در بیمارستان‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه در منازل نیز برای بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه Ventilator بیشترین نقش را در احیا و بهبود شرایط تنفسی بیمار دارد.

بنا بر بالا بودن هزینه‌های بستری در بیمارستان بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند از دستگاه‌های مخصوص کمک تنفسی در منزل برای بهبود وضعیت بیمار خود استفاده کنند. چگونگی کار با این دستگاه کمک تنفسی بسیار ساده بوده و همراهان بیمار تنها با یادگیری اصول اولیه می‌توانند این دستگاه را راه‌اندازی کنند و به کمک آن از بیمار خود مراقبت کنند.

ویژگی‌ها و کاربرد دستگاه ونتیلاتور

دستگاه ونتیلاتور یا همان دستگاه تنفس مصنوعی کمک زیادی به عملکرد ریه‌های فرد در انجام عمل دم و بازدم می‌کند. در اصل این دستگاه وظیفه کامل ریه‌‌ها و سیستم تنفسی بیمار را بر عهده داشته و به همین دلیل جزو مهم‌ترین تجهیزات کمک تنفسی به شمار می‌رود. این دستگاه با وارد کردن هوای مطلوب به ریه‌ها و همچنین کمک به ریه‌ها در تخلیه این هوا امکان تنفس هر چه راحت‌تر و بهتر را برای بیمار با شرایط حاد فراهم می‌کند.

هدف اصلی استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور درمان بیماری‌های ریوی نیست، بلکه هدف برقراری شرایط بسیار مناسب تهویه مکانیکی و به نوعی پشتیبانی از ریه‌ها تا زمان برطرف کردن علت اصلی این بیماری است. از مهم‌ترین اهداف استفاده از این دستگاه کمک تنفسی مهم و کاربردی می‌توان به موارد زیر پرداخت:

جذب اکسیژن به میزان مطلوب و دفع دی اکسید کربن

بهبود شرایط در نارسایی حاد تنفسی با علائم Pa CO2 > 50 mhg  همراه با H < 7/3 P

کمک به روند درمانی بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن انسداد ریوی

اعمال فشار مثبت به ریه‌ها با هدف افزایش حجم ریه‌ها


قیمت و خرید دستگاه ونتیلاتور

انواع دستگاه ونتیلاتور و کاربرد هر کدام

این نوع دستگاع از تجهیرات کمک تنفسی در انواع مختلفی ساخته شده و در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر یک از انواع مختلف این دستگاه تنفس مصنوعی در شرایط و بیماری‌های مختلف بیمار استفاده می‌شوند. انواع دستگاه‌ ونتیلاتور عبارت‌اند از:

ونتیلاتور ماسک صورت: مناسب برای بهبود مشکل تنفسی بیماران با شرایط خفیف تنفسی

کیسه تنفسی دستی: استفاده از این دستگاه یک روش مقطعی و موقت برای بهبود شرایط تنفس بیمار به شمار می‌رود.

ونتیلاتورهای داخل نایی: این نوع ونتیلاتورها یک روش تهاجمی به شمار رفته و در شرایط بسیار حاد تنفسی نیز استفاده می‌شوند. (ایجاد برش کوچک از ناحیه گلو و وارد کردن لوله‌ای نازک به نای به منظور بهبود شرایط تنفس بیمار)

ونتیلاتور مکانیکی: البته دستگاه‌های ونتیلاتور مکانیکی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. ونتیلاتور فشار مثبت، تهاجمی، غیر تهاجمی و فشار منفی از جمله انواع پرکاربرد دستگاه‌های ونتیلاتور هستند.

قیمت و خرید انواع دستگاه‌های ونتیلاتور بنا بر گستره کارایی و اهمیت خود متفاوت است. اما در خرید این نوع تجهیزات کمک تنفسی باید بیشترین دقت را داشته باشید تا بتوانید باکیفیت‌ترین و بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید.

 

بررسی مشخصات و ویژگی‌های دستگاه اکسیژن‌‌ساز (Oxygen Cocentrator)

دستگاه غلیظ‌کننده اکسیژن یا همان اکسیژن‌ساز یکی دیگر از مهم‌ترین دستگاه‌ها در تجهیزات کمک تنفسی به شمار می‌رود. این دستگاه با هدف بهبود سطح اکسیژن در سیستم تنفسی بیماران در منازل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اصل دستگاه اکسیژن‌ساز ب تلغیظ محیط هوایی که بیمار در آن قرار دارد تلاش می‌کند تا اکسیژن خالص‌تری را به ریه‌های بیمار منتقل کند. البته طریقه راه‌اندازی و استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و به تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارد. در حالت کلی از این نوع دستگاه‌‌ها به منظور بهبود شرایط بیماران COPD، پنومونی، ادم ریوی و ... به کار می‌روند.

دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خانگی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. در حالت کلی این دستگاه در دو نوع اکسیژن ساز ثابت و اکسیژن ساز پرتابل (قابل حمل) به بازار عرضه می‌شود.

قیمت و خرید بهترین دستگاه اکسیژن ساز خانگی ارزان

دستگاه اکسیژن ساز، خرید دستگاه اکسیژن ساز در انواع اکسیژن سازهای 5 لیتری، 8 لیتری، 10 لیتری با قیمت ارزان. بهترین دستگاه اکسیژن ساز های خانگی و بیمارستانی به صورت اینترنتی از تجهیزات پزشکی توانی نو قابل خریداری است(مشاهده بیشتر). انواع برندهای اکسیژن ساز ایرانی، چینی، آمریکایی و تایوانی شامل برند: زنیت مد، نایدک، ای ام جی، سوشیا، یوول، اکیومد، اکساز، اکسیژن پلاس، هایکونب و... همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در فروشگاه دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات پزشکی توانی نو موجود بده و به فروش میرسند.

خرید دستگاه اکسیژن ساز(oxygen concentrator) برای افرادی که نیاز به اکسیژن تراپی دارند طبق دستور پزشک بهترین جایگزین کپسول اکسیژن است، زیرا برخلاف کپسول اکسیژن دستگاه اکسیژن ساز نیاز به پر کردن ندارد و قادر است به طور مدام در هر ساعت از شبانه روز اکسیژن مورد نیاز بیماران را تامین و تولید نماید. توجه بفرمایید که دستگاه اکسیژن ساز با دستگاه تصفیه هوا متفاوت است.

دستگاه اکسیژن ساز ثابت(اکسیژن‌ساز خانگی)

این نوع دستگاه غلیظ‌کننده اکسیژن در ظرفیت‌های 3، 5، 8 و 10 لیتر در دقیقه تولید می‌شود. منظور از 3 لیتر در دقیقه میزان حجم و فولی تولیدی دستگاه است. در این دستگاه از سیستم اکسیژن‌رسانی پیوسته Countinuous استفاده می‌شود تا اکسیژن به صورت پیوسته نیز به بیمار منتقل شود. این نوع دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خانگی چرخ‌های مجزایی داشته و به همین دلیل قابلیت جابه‌جایی در سراسر محیط خانه را دارند.

 

دستگاه غلیظ‌کننده اکسیژن قابل حمل

این نوع از دستگاه‌های اکسیژن‌ساز مخصوص استفاده در محیط‌های بیرون از منازل است. دستگاه‌های اکسیژن ساز متحرک در ظرفیت‌های 2، 3 و 5 لیتری عرضه می‌شوند که اکسیژن مورد نیاز بیمار را با بهره‌گیری از سیستم IMPLUS تامین می‌کنند. در این نوع دستگاه‌های غلیظ‌کننده خون قابلیت تشخیص دم و بازدم تنفس بیمار وجود دارد که منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی دستگاه می‌شود.

 

مشخصات و عملکرد دستگاه سی پپ (CPAP)

خرید دستگاه سی پپ توانی نو برای استفاده در منزل برای بیمارانی که مشکل تنفسی دارند بسیار ضروری است. وظیفه اصلی این دستگاه انتقال فشار هوای خفیف به راه هوایی بالایی بیمار است. هدف از اجرای این فرایند بهبود عملکرد سیستم تنفسی بیمار به هنگام خواب است تا بیمار بتواند به شکلی بهتر و طبیعی‌تر نفس بکشد.

در حقیقت داشتن یک خواب باکیفیت شبانه تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت بدن دارد. چگونگی عملکرد سیستم تنفسی فرد در مواقع شب بیشترین تاثیر را در کیفیت خواب او دارد و مانع از بروز مشکلاتی چون آپنه انسدادی خواب (OSA) و خر و پف می‌شود. با خرید این نوع دستگاه پرکاربرد از تجهیزات کمک تنفسی می‌توان به راحتی این مشکلات را برطرف کرد و کیفیت خواب شبانه بیمار را با کمترین هزینه افزایش داد.

البته افزون بر این موارد دستگاه CPAP یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌های کمک تنفسی برای بیماران با مشکلات ریوی محسوب می‌شود؛ چراکه این دستگاه به تنهایی قادر است مجاری هوایی را به منظور گردش مناسب هوا در ریه‌ها را باز کند.


خرید دستگاه ونتیلاتور، سی پپ و بای پپ و اکسیژن ساز از توانی نو

آشنایی با دستگاه بای پپ (bipap) یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزات کمک تنفسی

دستگاه بای پپ شباهت بسیار زیادی به دستگاه‌های سی پپ دارد، در واقع بسیاری از اجزای تشکیل‌دهنده این دستگاه همان اجزای موجود در دستگاه Cpap است. عضله دیافراگم نقش اساسی در ورود و خروج هوا به شش‌ها را دارد. قفسه سینه انسان با حرکات مشخص دیافراگم و عضله‌های موجود در دنده‌های سینه منبسط یا منقبض می‌شود تا فرایند دم و بازدم به شکلی صحیح صورت گیرد.

در آن دسته از بیمارانی که به بیماری نارسایی تنفسی مبتلا هستند، این عضلات معرفی شده با برخی مشکلات عملکردی مواجه شده و در نهایت با تجویز پزشک از دستگاه بای پپ برای بهبود شرایط تنفسی بیمار استفاده می‌شود.

موارد کاربرد دستگاه بای پپ

این دستگاه کاربردی از تجهیزات تنفسی در درمان اختلالاتی چون آپنه خواب مرکزی کاربرد گسترده‌ای دارد و از بروز سایر عارضه‌های جدی حاصل از این بیماری چون نارسایی احتقانی قلبی و سکته مغزی جلوگیری می‌کند. البته ممکن است از این دستگاه‌ در معالجه بیمارانی که تحمل فشار مثبت مداوم راه هوایی یا همان CPAP را ندارند، استفاده شود. دستگاه‌های سی پپ بر خلاف بای پپ می‌توانند جریان مداوم هوای تحت فشار را به سیستم تنفسی بیمار هدایت کنند. در اصل این نوع دستگاه‌ها را تنها می‌توان به یک فشار معین تنظیم کرد تا در طول شب ثابت باقی بماند.

 

قیمت و خرید انواع دستگاه‌ کمک تنفسی برای بیماران ICU خانگی

استعلام قیمت و خرید انواع دستگاه‌ کمک تنفسی مخصوص استفاده در منزل با توجه به وجود برندهای مختلف فیک و غیرواقعی امری بسیار ریسک‌پذیر است. اما با مراجعه به یک وب‌سایت فروشگاهی معتبر و دارای نشان اعتماد به راحتی می‌توان تجهیزات کمک تنفسی مخصوص بیماران آی سی یو در منزل را با قیمتی مناسب تهیه کرد. موسسه توانینو با سابقه کاری چندین ساله در این حوزه در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و فروش انواع تجهیزات و دستگاه‌های کمک تنفسی است. برای خرید انواع دستگاه‌ تنفسی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت کافی است تا به سایت توانی نو مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

مشکلات تنفسی یکی از رایج‌ترین و خطرناک‌ترین بیماری‌ها هستند، در صورت بروز و عدم درمان و مراقبت‌های اصولی عارضه‌های بسیاری را به دنبال دارد. خوشبختانه امروزه با توسعه علم و تکنولوژی پیشرفته‌ترین تجهیزات کمک تنفسی نیز تولید و عرضه شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان حتی حادترین مشکلات تنفسی را در منزل برطرف کرد. دستگاه‌هایی چون اکسیژن‌رسان، سی پپ، بای پپ و ونتیلاتور از جمله پرکاربردترین و مهم‌ترین دستگاه‌های کمک تنفسی هستند. هر یک از این دستگاه‌ها برای برطرف کردن نوعی اختلال تنفسی مناسب هستند و مانع از پیشرفت بیماری‌های تنفسی می‌شوند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن