تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797161363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت کاغذ دیواری ساده رنگی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

درست است؛ اسم محصول، کاغذ دیواری ساده رنگی است، اما آن چیزی که بعد از نصب، نصیب خانه یا محیط کار و یا هر محیط مورد نظر دیگر شما می‌شود، موج بزرگی از انرژی، حال خوب و انگیزه بیشتر برای زندگی و ادامه کار است؛ چراکه اساسا دکوراسیون داخلی، مقوله‌ایست که به ذهن و روح و دل افراد مربوط می‌شود و تیمبرلند نیز برای زیباتر شدن محیط و غنی‌تر شدن حال خوب شما در کنار شماست. بنابراین، احتمالا شما هم با ما موافقید که یک کاغذ دیواری ساده رنگی، کاری بسیار بیشتر از آنچه از نام ساده‌اش برمی‌آید، انجام می‌دهد. با ذکر یک مثال، شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می‌کنیم؛  تجربه و آمار رسمی نشان داده است که وقتی یک بنگاه معاملات ملکی، یک مشتری را برای خرید یا اجاره محل به مکان مورد نظر می‌آورد، اگر دیوارها با کاغذ دیواری مرغوب پوشیده شده باشند، نکات منفی خانه مثل کوچک بودن اتاق خواب یا آشپزخانه و یا حتی پارکتی که چند سال از عمر آن می‌گذرد، اصلا به چشم نیامده و معامله زودتر به انجام رسیده است! بنابراین نتیجه می‌گیریم که یک کاغذ دیواری ساده رنگی صرفا یک کاغذ دیواری ساده رنگی نیست! و جهانی از زندگی را با خود می‌آورد. همچنین، اگر شما واقعا قرار است در محیطی با متراژ پایین زندگی یا کار کنید، انتخاب یک کاغذ دیواری ساده با رنگ روشن بسیار به بزرگتر جلوه کردن آن کمک خواهد کرد.

مکان مناسب برای کاغذ دیواری ساده رنگی

وقتی یک کاغذ دیواری ساده رنگی انتخاب ماست، دغدغه زیادی بابت تعیین محیط مناسب برای آن نداریم، چراکه هم به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی جلوه جذابی پیدا می‌کند و هم اگر در اتاق خواب نصب شود، اتفاق خوبیست، چون یک خواب راحت و سرشار از آرامش را به کمک آن تجربه خواهید کرد. ممکن است دوست داشته باشید این کاغذ دیواری را به دیوار پشت تلویزیون نصب کنید، این هم انتخاب مناسبی است، چراکه حواس ما را هنگام تماشا پرت نمی‌کند و ساده بودن آن، اصلا از عوامل جمع شدن تمرکز است. یکی از خاصیت‌های کاغذ دیواری ساده رنگی این است که می‌توان از آن به عنوان کاغذ دیواری سقف، راهرو و راه پله هم استفاده کرد. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر برای پوشش سه دیوار از کاغذ دیواری ساده رنگی استفاده کردید، دیوار چهارم را با یک طرح متفاوت و ترجیحا دارای کمی طرح و نقش کاغذ دیواری کنید تا به این ترتیب، ایده‌آل‌ترین شکل از دکوراسیون داخلی را داشته باشید، ضمن اینکه از خستگی احتمالی چشم و بروز کسالت و خمودگی ذهن هم جلوگیری خواهید کرد. شاید باورتان نشود اما یک زندگی سرشار از آرامش با رعایت همین نکات جزئی، کوچک و به ظاهر بی اهمیت است که میسر می‌شود.

ویژگی‌ها و مزایای کاغذ دیواری ساده رنگی

کاغذ دیواری ساده رنگی، همچون سایر محصولات عرضه شده از سوی تیمبرلند، ویژگی‌ها و مزایایی دارد که شما را در تصمیم خریدتان بیشتر ثابت‌قدم می‌کند. شما به عنوان کسی که علاقمند به کاغذ دیواری مدرن یا لوکس هستید، باید بدانید که به جز ظاهر جذاب و زیبا، چنین مواردی هم در انتخاب کاغذ دیواری ایده‌آل، اهمیت دارد:

مقاوم در برابر نور خورشید

عایق در برابر گرد و قابل

جنسیت نانوون یا پی وی سی با گرماژ 320

دارای قابلیت شستشو

دارای عمر طولانی و ماندگاری قابل توجه

بهره‌مند از آلبوم‌های متنوع و کامل از نظر طرح و نقش

به تمام مواردی که خواندید، این را هم اضافه کنید که کاغذ دیواری ساده رنگی دست شما را در انتخاب دو آیتم باز می‌گذارد: یکی مبلمان و دیگری اکسسوری دیواری. در توضیح بیشتر باید بگوییم که کاغذ دیواری ساده رنگی با هر نوع از تابلو یا قاب عکس، جلوه زیبایی پیدا می‌کند و به خصوص، با دیوارکوب‌های یونیک و منحصر به فرد هم خروجی خوبی را به شما می‌دهد. همچنین، اگر قصد دارید مبلمان خود را در سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک استفاده کنید، این تصمیم با توجه به شکل و سبک کاغذ دیواری، تصمیم درستی است. همچنین، اگر می‌خواهید مبلمان شما سبک مدرن یا لوکس داشته باشد، همچنان دست‌تان در انتخاب باز است، زیرا کاغذ دیواری رنگی ساده در ترکیب با این سبک از مبل هم خواهد درخشید.

نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری ساده رنگی

نکات ثابتی وجود دارد که برای خرید هر سبک از کاغذ دیواری با هر شکل و نقش و طرحی که داشته باشد، قابل اعتناست:

اول اینکه متراژ دیوار را به دقت حساب کنید و قسمت پنجره و کمد دیواری را هم از آن کم کنید.

دوم اینکه قبل از مراجعه به فروشگاه، درباره اینکه چه سبکی از دکوراسیون را می‌پسندید حسابی فکر کنید. مهم است که بدانید می‌خواهید در یک فضای کلاسیک نفس بکشید، یا نئوکلاسیک، یا مدرن و لوکس؟ تعیین این نکته به سایر انتخاب‌های شما جهت می‌بخشد. اگر بخواهیم دقیق‎تر توضیح بدهیم باید بگوییم اصلا جلوه خوبی ندارد که شما هم یک کاغذ دیواری گلدار داشته باشید و هم مبلمان گلدار. در این حالت زیبایی هیچ کدام از این دو به چشم نمی‌آید. شکیل‌تر آن است که شما در صورت انتخاب آن مدلی از کاغذ دیواری که با طرح گل آراسته شده، به سراغ مبلمانی بروید که پارچه تک رنگ و ساده‌ای دارد. در این حالت چشم‌نوازی هر دو، هم دیوار هم مبلمان، شما را شگفت‌‌زده خواهد کرد.

نکته مهم بعدی هم این است که با یک نصاب حرفه‌ای برای نصب به توافق برسید و بدانید که هرگز نمی‌توانید خودتان از عهده انجام این کار بر بیایید و بهتر است هر امری را به کاردان و کارشناس آن سپرد. و در آخر، خوب است که یکی دو رول اضافه‌تر بخرید. دلیل این پیشنهاد آنست که شما نمی‌دانید چند سال آینده قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. آیا ممکن است به تعویض کاغذ یکی از دیوارها احتیاج پیدا کنید؟ آیا قیمت کاغذ دیواری در سالهای آینده بیشتر نمی‌شود؟ آیا در صورت نیاز به تعویض کاغذ دیواری قادر خواهید بود همین طرحی را که امروز خریداری می‌کنید، همچنان در بازار پیدا کنید؟ بنابراین نگهداری یکی دو رول اضافه از کاغذ دیواری انتخابی‌تان اقدامی دوراندیشانه و پر از تدبیر است.

قیمت و خرید کاغذ دیواری ساده رنگی

دیگر برای همه اهالی فن اثبات شده که یک کاغذ دیواری ایده‌آل یک سرمایه‌گذاری قابل اعتناست. بنابراین قیمت، آخرین چیزی است که هنگام خرید یک کاغذ دیواری مرغوب و ماندگار و دارای کیفیت و ارزنده، باید ذهن شما را به خود مشغول کند. قیمت انواع کاغذهای دیواری بسیار با هم متفاوت‌اند. این تفاوت به خاطر کشور سازنده، جنس و طرح آنهاست، همچنین مواردی مثل مقاومت آنها در برابر نور خورشید و گرد و غبار و قابلیت شستشوپذیری. روی هم رفته اما خرید کاغذ دیواری ساده رنگی، مزایای بسیار زیادی نصیب شما می‌کند که مبلغ مورد نیاز برای هزینه پرداختی آن را توجیه می‌کند. در ضمن فراموش نکنید که باید هزینه نصاب کاغذ را نیز در نظر بگیرید. تیمبرلند در کنار شماست تا با صرف یک هزینه ارزنده، بهترین شکل و شمایل را برای محیط مورد نظرتان، چه اتاق خواب در منزل شخصی باشد و چه اتاق مدیریت در دفتر کار، فراهم کند. همانطور که خودتان هم قبول دارید، کاغذ دیواری گام اول در تغییر دکوراسیون است، چراکه تکلیف را برای خیلی چیزهای دیگر روشن می‌کند: اینکه سبک مبلمان چه باشد، اینکه از چه نوع تابلوهایی برای دیوار استفاده شود، اینکه از چه نوع اکسسوری‌هایی برای تکمیل کار استفاده کنیم و اساسا برای همین است که انتخاب کاغذ دیواری اداری هم به اندازه انتخاب کاغذ دیواری برای منزل اهمیت دارد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن