تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796820148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد شگفت انگیز خرید تلویزیون ال جی برای سال جدید


واضح آرشیو وب فارسی::


Shape1

با ورود به سال جدید تب و تاب خرید تلویزیون جدید بیشتر می‌شود که همین هیجانات ممکن است باعث شوند خریداران به سمت برندهای بی‌کیفیت یا خدای ناکرده مدل‌های تقلبی کشیده شوند. در ادامه با چند پیشنهاد شگفت انگیز خرید تلویزیون ال جی برای سال جدید بهترین مدل‌هایی که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی می‌کنیم؛ با سرمایه‌گذاری روی هر کدام از این‌ مدل‌ها در واقع روی سرگرمی روزانه خود سرمایه‌گذاری می‌کنید و بهترین تجربه تماشای سینما در خانه خود را دریافت خواهید کرد.

تلویزیون ال جی در سال جدید از همان نام های آشنا و سری‌های گذشته استفاده کرده است اما حضور آپدیت‌هایی در بخش روشنایی، پردازنده ارتقاء یافته و سیستم عامل بروزتر باعث می‌شود بیش از پیش در خصوص خرید این نمایشگرها هیجان زده شویم. امسال اولد ال جی با روشنایی انقلابی تولید شده است و طراحی آن حتی باریک‌تر از پارسال شده است. دیگر سری‌ها از جمله QNED و NanoCell نیز آپدیت‌های بسیار خوبی دریافت کرده‌اند که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. با پیشنهادهای شگفت انگیز خرید تلویزیون ال جی از فروشگاه دهکده در سال جدید در ادامه همراه باشید.

برای درک تفاوت‌ها و همچنین بررسی با چشم باز بهتر است هر کدام از فناوری‌های مختلف این برند را جداگانه بررسی کنیم. ابتدا نگاهی به اولدها می‌اندازیم، بعد از آن سراغ کیوند می‌رویم و با نانوسل و ال ای دی صحبت را به سمت جمع‌بندی هدایت می‌کنیم. ما در ادامه نمایشگرهای 2022 که اکنون زمان بسیار عالی برای خریدشان است را به شما پیشنهاد می‌دهیم و در کنار آن نگاهی هم به تلویزیون های 2023که قرار است در آینده وارد بازار شوند اما اکنون موجود نیستند خواهم انداخت.

تلویزیون اولد - OLED ال جی

تلویزیون های OLED ال جی بالاترین فناوری این شرکت هستند که هر سال بهترین تکنولوژی های تصویری را در خود دارند. تنوع تولید اولد در سال جدید از 4 مدل به 3 مدل کاهش یافته و سری A از خط تولید حذف شده است. ال جی تمرکز خود را روی سه سری G3/ C3/ B3 گذاشته است و هر کدام مزیت‌های رقابتی بسیار چشمگیری دارند که همین باعث می‌شود طرفداران بسته به سلیقه و بودجه بتوانند یکی از انتخاب کنند. این مدل‌های مربوط به سال 2023 هستند و فعلاً به این زودی‌ها وارد بازار ایران نمی‌شوند به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم تلویزیون ال جی C2 مدل 2022 را برای اوایل سال جدید انتخاب کنید.

تلویزیون ال جی C2

اگر از طرفداران بازی حرفه‌ای هستید، تلویزیون ال جی C2 برای شما گزینه‌ای بسیار عالی است. این مدل جایزه بهترین تلویزیون مخصوص بازی سال 2022 را دریافت کرده است و به دلیل سایزبندی عالی (42/ 48/ 55/ 65/ 77/ 83 اینچ) هم به عنوان مانیتور و هم تلویزیون قابل استفاده است. کیفیت ساخت و بدنه فلزی،‌ طراحی بسیار باریک، روشنایی و کنتراست عالی در کنار سیستم صوتی 3 بعدی از دیگر وجه‌های جذاب این مدل هستند.


Shape2

تلویزیون ال جی G3

عاشقان هنر و طراحی مینیمال عاشق این نمایشگر می‌شوند؛ تلویزیون ال جی G3 محصولی اختصاصی برای هنردوستان است که کوتاه شده نام OLED Gallery می‌باشد. ال جی امسال از فناوری OLED MLA استفاده کرده است که به کمک آن روشنایی 900 نیت نمایشگر را به 2100 نیت رسانده است. این تحویل در نمایشگرهای اولد باعث شده عملاً حکمرانی مطلق بازار نمایشگرها را به دست آورند و در کنار رقابت با فناوری QD-OLED سامسونگ جبهه جنگ تلویزیون را به سمت جبهه رقابت اولدها اختصاص دهند. رفرش ریت 120 هرتز، توان صوتی 60 وات،‌ طراحی بینهایت باریک و امکانات اسمارت عالی به کمک سیستم عامل WebOS 23 از ویژگی‌های جذاب این مدل هستند.

تلویزیون ال جی C3

این مدل برای عاشقان بازی و هیجان تولید شده است؛ تلویزیون ال جی C3 نمایشگر مخصوص Gaming این برند است که هر ساله جایزه بهترین تلویزیون گیمینگ سال را به خود اختصاص می‌دهد. اگر از اهالی گیمینگ حرفه‌ای هستید ثانیه‌ها هم برای‌تان اهمیت دارند و به دنبال سازگارترین تلویزیون برای بازی هستید، این مدل خوراک خودتان است. این مدل هم با کمک پنل OLED Evo روشنایی نزدیک به 1000 نیت دارد و به نسبت اولدهای معمولی بسیار بهتر است. رفرش ریت 120 هرتز، تاخیر ورودی 1 میلی ثانیه و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه به همراه ساپورت تمامی مشخصات Gaming حرفه‌ای از ویژگی‌های جذاب این مدل به حساب می‌آیند.

تلویزیون ال جی B3

این مدل یک اولد معمولی با روشنایی کمی پایین اما مشخصات بسیار حرفه‌ای است. در واقع تلویزیون ال جی B3 گزینه اقتصادی امسال ال جی است که تمامی مشخصات گیمنیگ و اسمارت حرفه‌ای را دارد اما روشنایی آن به پای دو مدل دیگر نمی‌رسد اگر دنبال طراحی فوق باریک اولد، کنتراست بی‌نهایت و عملکرد عالی بازی هستید اما خیلی هم به روشنایی زیاد نیازی ندارید و بودجه‌تان هم محدود است این‌ مدل می‌تواند برای شما مناسب باشد.

تلویزیون کیوند - QNED ال جی

داستان تلویزیون کیوند ال جی کمی متفاوت است. ال جی استراتژی جالبی برای تولید این نمایشگرها دارد. هر ساله همان مدل‌های ثابت را تولید می‌کند اما مشخصات بسیار بهتر از قبل ظاهر می‌شوند و کارایی تلویزیون بسیار ارتقاء یافته‌تر خود را نشان می‌دهد. این فناوری دارای چند مدل است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به QDNED80/ QNED86/ QNED90/ QNED95 اشاره کرد. بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید می‌توانید بین این مدل‌ها انتخاب کنید و البته که هرچه بیشتر هزینه کنید، مشخصات و کیفیت بالاتری دریافت خواهید کرد. در بین این چند مدل هم پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی QNED80 است که اقتصادی‌ترین کیوند گیمینگ این برند است و روشنایی و وضوح بسیار عالی دارد.

تلویزیون QNED80 یکی از تلویزیون های مینی ال ای دی 4K بسیار خوب ال جی در بازار می باشد که دارای فناوری جدید نور پس زمینه، با کنتراست فوق العاده و همراه با Local Dimming می باشد. در واقع یکی از بهترین کنتراست هایی که میتوان در یک پنل IPS دید، در این نمایشگر تعبیه شده است.


Shape3

تلویزیون نانوسل - NanoCell ال جی

بحث تلویزیون نانوسل ال جی هم با کیوندها مشترک است. این نمایشگرها از سال 2020 به بعد با همان نام‌های ثابت تولید می‌شوند اما از آن زمان تا کنون هر ساله شاهد تفاوت‌های بسیار خوبی بوده‌ایم. در این گروه تلویزیون ال جی NANO80/ NANO84/ NANO86/ NANO90 بیشتر از بقیه مدل‌ها به چشم می‌آیند و از نمایشگرهای اقتصادی تا کمی قیمت بالاتر را در خود دارند. به جز مدل NANO86 که تولید سال 2021 است ما در حال حاضر تلویزیون نانو گیمینگ دیگری نداریم برای همین برای خرید تلویزیون گیمینگ باید سراغ کیوند و اولد بروید. در بین مدل‌های مختلف نانو پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی نانو 84 (https://dehkade.shop/product/nano84/) است که کیفیت تصویر فورکی درخشان و بسیار زیبایی دارد اما برای گیم حرفه‌ای مناسب نیست.

تلویزیون ال ای دی - LED ال جی

در انتها ما تلویزیون LED ال جی یا همان فورکی معمولی را داریم. این گروه جزو نمایشگرهای اقتصادی به حساب می‌آیند و بیشتر برای استفاده معمولی همچون تماشای فیلم و سریال و اخبار مناسب هستند. البته کمی بازی غیر حرفه‌ای هم ساپورت می‌کنند اما چندان چنگی به دل نمی‌زنند. هر ساله این سری با حروف همان سال معرفی می‌شوند که فعلاً مدل‌های سال 2023 معرفی نشده‌اند، اما همچنان مدل‌های 2022 بسیار بصرفه و با ارزش خرید بالا هستند. پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی UQ8000 تولید سال 2022 است که در حال حاضر قیمت بسیار مناسبی به نسبت دیگر مدل‌ها دارد.

تلویزیون سری 8 ال جی دارای یک پردازنده Alpha 5 Gen 5 است که با تصاویر 4K Ultra HD ترکیب می شود تا تصویری عالی را در اختیار کاربران قرار دهد. این تلویزیون در هر سطحی عالی است و برای بازی و علاقه مندان به فیلم مناسب است. تلویزیون ال جی UQ8000 کیفیت تصویر بی نظیری را برای یک تجربه فیلم ارائه می دهد.

تلویزیون ال جی را از کدام فروشگاه بخریم؟

شما می‌توانید تلویزیون ال جی با گارانتی ویژه را از فروشگاه دهکده خریداری کنید. این مجموعه با وجود اینکه زمان زیادی از استارت‌شان نگذشته است اما یکسال فعالیت جدی و حرفه‌ای با عرضه قمیت‌های بسیار مناسب‌تر نسبت به بازار باعث شده در همین مدت کوتاه بتوانند رضایت خریداران زیادی را به دست آورند. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده انواع تلویزیون از برندهای محبوب جهان همچون ال جی، سامسونگ و سونی به این وبسایت سر بزنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن