تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798000078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت پاراوان در بازار پل چوبی


واضح آرشیو وب فارسی::



زیرا پاراوان‌ها نه‌تنها برای تفکیک فضاهای کاری در راستای استفاده‌ی پربازده و گروهی گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند، بلکه با انتخاب پاراوان متناسب با دکوراسیون داخلی، ظرافت و زیبایی پاراوان‌های خانگی(بخصوص پاراوان‌های شیشه‌ای و چوبی نقش‌دار) می‌توانند جلوه‌ای بسیار متفاوت و جذاب به فضای دکوراسیون داخلی منازل می‌دهد.

در این مقاله بعد از توضیح ابعاد و جنس پاراوان‌ها که عناصر مهمی در انتخاب فضا و قیمت‌گذاری آن‌ها است، به قیمت انواع پاراوان‌ در بازار پل چوبی خواهیم پرداخت تا امکان ارزیابی کلی پاراوان‌های موجود در بازار از نظر هزینه‌ای به وجود بیاید.

همراهی شما باعث افتخار و انگیزه‌ی ماست!

جنس استفاده شده در پاراوان

برای تولید پاراوان، از ابزار مختلفی مثل قطعات پانل چوبی، لولاهای ظریف و زینتی، بعضاً پارچه و چسب حرارتی استفاده می‌شود.

در گذشته اکثر پاراوان‌ها از جنس چوب بودند اما در ادامه با افزایش شدید قیمت چوب، ام‌دی‌اف‌(MDF) یا پی‌وی‌سی(PVC) صرفه‌ی بهتری داشته و جایگزین چوب شدند. از سوی دیگر ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی بسیار سبک بوده و کثیفی‌ و گرد و خاک را جذب نمی‌کند؛ در نتیجه به راحتی تمیز می‌شود.

البته که پاراوان‌ها از مواد دیگری مانند پارچه، فلز، حصیر، شیشه، مکرومه یا آینه نیز ساخته شده‌اند. این که جنس پاراوان مورد نیاز ما چه باشد، به هدف استفاده از پاراوان و فضای دکوراسیون داخلی برمی‌گردد.

با این که میزان استحکام پاراوان‌ها به جنس استفاده شده در آن نیز بستگی دارد، اما به‌طورکلی، اغلب پاراوان‌ها از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و درصورت استفاده مناسب، تا سال‌ها می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

ابعاد پاراوان

در اکثر مواقع، ارتفاع پاراوان‌های پراستفاده در حدود 185 سانتی متر بوده که باعث می‌شود تا درصورت لزوم، به طور کامل دید افراد بیرونی را می‌گیرد، عرض آن نیز از 40 تا 60 سانتی‌متر بوده که بر حسب ابعاد فضای موجود، انتخاب می‌شود.

ابعاد ذکر شده، ابعاد استاندارد پاراوان‌ها است؛ به این شکل که درصورت تغییر این ابعاد، ایستایی پاراوان تضعیف شده و با کوچک‌ترین ضربه‌ای سقوط کرده یا جابجا می‌شود.

بازه قیمتی پاراوان‌های موجود در بازار پل چوبی

پاراوان‌های چوبی

با توجه به زیبایی ذاتی چوب و احساس آرامش و سرزندگی که به محیط اطراف القاء می‌کند، پاراوان‌های چوبی، از رایج‌ترین و محبوب‌ترین پاراوان‌های موجود در بازار هستند. این نوع از پاراوان‌ها با انواع دکوراسیون‌های مختلف به راحتی سازگار شده و در محیط‌های کاری و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاراوان‌های چوبی می‌توانند با طرح و نقش‌های بسیار متنوعی در اختیار مخاطب قرار بگیرند و درنتیجه مورد استقبال سنین مختلف با سلیقه‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. البته که اگر در پاروان‌های چوبی طرح‌دار، متریال پارچه مورد استفاده قرار گرفته باشد، آسیب‌پذیری پاراوان را افزایش می‌دهد.

باید دقت داشته باشیم که اگر در پاراوان‌های چوبی از رنگ‌های محافظتی استفاده نشده باشد، در فضاهای مرطوب و شرجی، آسیب‌پذیرتر شده و عمر کمتری خواهند داشت.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پاراوان‌های چوبی، تناسب بسیار زیاد کیفیت و کاربرد این پاراوان‌ها با بازه‌ی قیمتی به‌صرفه‌ی آن است.

پاراوان چوبی ساده

پاراوان‌های چوبی ساده، پاراوان‌هایی هستند که بدون هیچ‌گونه طرح و نگاری بوده و با سادگی خود، مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بازه قیمتی پاراوان‌های چوبی ساده از 1,250,000 هزار تومان تا 1,390,000 هزار تومان است.

قیمت پاراوان در فروشگاه تخت سنتی به صورت روزانه آپدیت شده و شما می‌توانید برای دریافت قیمت‌ها و اطلاعات دقیق‌تر و به‌روز به آدرس اینترنتی https://takhtsonati.org/ مراجعه کنید.

پاراوان چوبی برشی

پاراوان‌های برشی، پاراوان‌های هستند که دارای منافظ و پنجره‌های تزئینی بوده و چوب استفاده شده در آن به صورت تزئینی و طرح‌دار برش خورده است.

بازه قیمتی پاراوان‌های چوبی برشی از1,750,000 هزار تومان تا 1,790,000 هزار تومان است.

پاراوان‌های چوبی تصویری

همان‌طور که بیان شد‌، پاراوان‌های چوبی تصویری از تنوع نقش زیادی برخوردار هستند و همین ویژگی باعث شده است تا طیف بسیار بزرگی از سلیقه‌ها و سنین مختلف را پوشش بدهند. اصلی‌ترین انواع پاراوان‌های چوبی تصویری عبارت‌اند از پاراوان‌های چوبی تصویری آرایشگاهی، مکان، فانتزی، کودکانه، طبیعت، نقاشی و متفرقه.

بازه قیمتی پاراوان‌های چوبی تصویری از 1,650,000 هزار تومان تا 1,690,000 هزار تومان است.

پاراوان مشبک گره‌چینی

پاراوان‌های مشبک گره‌چینی به نسبت گره‌های به کار رفته در پاراوان و کیفیت چوب آن، از بازه‌ی قیمتی بسیار گسترده‌ای برخوردار هستند. این مدل از پاراوان‌ها زیبایی و ظرافت قابل توجهی دارند و در اغلب موارد می‌توانند دست‌ساز باشند. استفاده‌ی درست از آن‌ها در دکوراسیون‌های داخلی، می‌تواند تأثیر چشم‌گیری بر زیبایی دکوراسیون داشته باشد. پاراوان‌های مشبک در کافه‌ها و رستوران‌های سنتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازه قیمتی پاراوان‌های چوبی گره‌چینی از 1,300,000 هزار تومان تا 11,600,000 هزار تومان است.

پاراوان شیشه‌ای

پاراوان‌های شیشه‌ای از انواع لاکچری‌تر و زیباتر پاراوان‌های موجود در بازار هستند که اغلب در دکوراسیون‌های امروزی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاراوان‌های شیشه‌ای غالباً از دو نوع پاراوان‌های شیشه رنگی و پاراوان‌های شیشه‌ای ساده تشکیل می‌شوند. پاراوان‌های شیشه‌ای ساده از دیدرس مخاطبین جلوگیری نمی‌کنند که به تناسب هدف استفاده از پاراوان، می‌توانند کاربردی باشند.

در این دست از پاراوان‌ها با اینکه از شیشه‌های مقاوم استفاده می‌شود اما از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و در محیط‌های شلوغ یا محیط‌هایی با حضور کودکان می‌توانند آسیب‌پذیر و در مقابل آسیب‌زا باشند. میانگین رنج قیمتی این نوع از پاراوان‌ها بیشتر از پاراوان‌های دیگر است.

بازه قیمتی پاراوان‌های شیشه‌ای از 11,300,000 هزار تومان به بالا است.

پاراوان بیمارستانی یا فلزی

پاراوان‌های بیمارستانی جذابیت خاصی ندارند اما بسیار مقاوم و بادوام هستند. بعضی از انواع پاراوان‌های بیمارستانی که متریال سرب در آن‌ها به‌کار رفته است، افراد را در برابر اشعه‌های ناشی از پرتوهای بیمارستانی و رادیولوژی حفظ می‌کنند. همچنین از مزیت‌های رقابتی بسیار ارزشمندی که پاراوان‌های بیمارستانی دارند، این است که به راحتی استریل می‌شوند.

بازه قیمتی پاراوان‌های چوبی بیمارستانی یا فلزی از760,000 هزار تومان تا 4,440,000 هزار تومان است.

و در آخر

با افزایش چشم‌گیر قیمت‌ها و هزینه‌های بالای اجاره یا خرید منازل، بهره‌برداری دسته‌جمعی از فضاهای کاری تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار شده است تا بدین وسیله بتوانند میزان هزینه‌های خود را پایین بیاورند. همچنین هزینه‌های درست کردن دکوراسیون‌های داخلی زیبا و خلاقانه، برای صنف‌های حوزه‌ی گردشگری، رستوران‌ها، کافه‌ها برای افراد فعال در این حوزه‌ها و همچنین ایجاد دکوراسیون‌های آرامش‌بخش و چشم‌نواز برای زوج‌ها بسیار سرسام‌آور شده است.

در چنین شرایطی سازه‌های بسیار متنوع و زیبای پاراوان، می‌تواند دقیقاً همان تکه‌ی گم‌شده‌ی پازل باشد. در این مقاله به جنس مورد استفاده در پاراوان‌ها و ابعاد پاراوان‌ها اشاره شد و در پی آن قیمت‌های موجود در بازار پل چوبی تقدیم شما عزیزان شد تا اگر تصمیم به خرید پاراوان داشتید، حدودی از قیمت این سازه‌های زیبا و کاربردی بدست‌تان بیاید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن