تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796685547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیوگرافی جذاب ترین بازیگر ایران پارسا پیروزفر


واضح آرشیو وب فارسی::


 

پارسا پیروزفر، از جمله بازیگران موفق کشورمان می‌باشد که در بسیاری از فیلم و سریال‌ها، ایفای نقش کرده است. در کارنامه هنری این بازیگر، تعداد زیادی از فیلم و سریال‌های معروف به چشم می‌خورد که هر کدام از آن‌ها، نمایانگر رزومه موفق این بازیگر خوش سیمای کشورمان می‌باشد. لازم به ذکر است، پارسا پیروزفر برای بازی در نمایش ماتریوشکا، موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل جشنواره فجر در سال 1395 شد.

در این مقاله سعی داریم یک بیوگرافی کامل از این بازیگر موفق کشورمان، داشته باشیم. لازم به ذکر است که بسیاری از افرادی که این بازیگر را دنبال می‌کنند، متوجه خوش پوشی او نیز شده‌اند. در واقع لباس مردانه شیک و زیبایی که پیروزفر آن‌ها را انتخاب می‌کند، همواره مورد انتخاب بسیاری دیگر از افراد نیز قرار می‌گیرد. 

اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات و بیوگرافی درباره این بازیگر هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات مفید و سودمندی در این رابطه دست پیدا کنید.

بیوگرافی و زندگینامه پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در 22 شهریور 1351 در تهران به دنیا آمد و در حال حاضر 50 سال سن دارد. فعالیت هنری او در سال 1370 آغاز شد. جالب است بدانید پیروزفر دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. البته که او دانش‌آموخته رشته بازیگری در آکادمی هنر‌های نمایشی حمید سمندریان است. 

پارسا پیروزفر به هنر نقاشی علاقه فراوانی داشت. این علاقه به قدری بود که در طی سال های 1363 تا 1369، او در مقطع دبیرستان و در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل بود و داستان‌های مصور خلق می‌کرد. علاوه بر این، پیروزفر در طی سال های 1371 تا 1375 به صداپیشگی نیز پرداخت. نخستین حضور او در سینمای ایران مربوط به سال 1373 و در نقش کوتاه شیخ سالک و در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی بود.

اولین حضور پارسا پیروزفر در یک نقش تئاتر، مربوط به سال 1374 و در نقش ماریوس در نمایش بینوایان اثر ویکتور هوگو بود که به کارگردانی بهروز غریب پور شکل گرفت. پیروزفر در سال 1376 و در مقطع لیسانس، توانست از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فارغ التحصیل شود. در این سال، پیروزفر توانست دومین حضور خود را در تئاتر در اثر یوکیو میشیما و نقش بانو آئویی به کارگردانی بهرام بیضایی تجربه کند. 

جالب است بدانید پیروزفر در سال 1380، نمایشنامه هنر به اثر یاسمینا رضا را کارگردانی کند و این نمایش را به روی صحنه ببرد. این بازیگر خبره، توانست در سال‌های 1384 و 1385 در موسسه فرهنگی و هنری کارنامه، به کار تدریس بازیگری مشغول شد. علاوه بر این کلاس‌های بازیگری پیروزفر در دانشگاه علامه طباطبایی نیز برگزار شد. او در سال‌های 1386، 1389 و 1390 در مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی هیلاج نیز به تدریس بازیگری پرداخت.



پارسا پیروزفر از نقطه پرش تا اوج

شاید اصلی‌ترین نمایشی که پارسا پیروزفر با آن به شهرت رسید، نمایش تلویزیونی در پناه تو باشد که در سال 1374 از طریق تلویزیون پخش شد. این سریال ایرانی که به کارگردانی حمید لبخنده تولید شده، از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش و پیروزفر در آن نقش پارسا را بازی کرده است. 

دومین نمایشی که از پیروزفر در تلویزیون شاهد بودیم، در سال 1377 و در سریالی به نام در قلب من با کارگردانی حمید لبخنده بود. این سریال از شبکه سه جمهوری اسلامی پخش و پیروزفر در آن نقش رضا طلوعی را بازی کرد. پس از این، پیروزفر در مجموعه سفر سبز که به کارگردانی محمد حسین لطیفی تولید شد، در شبکه سه سیما به ایفای نقش پرداخت. این سریال در سال 1381 به نمایش درآمد و پیروزفر در آن نقش دنیل وسبرگ را بازی کرد.

شاید یکی از جدیدترین و معتبرترین مجموعه‌هایی که پارسا پیروزفر در آن به ایفای نقش مشغول بوده است، سریال در چشم باد است. این سریال در طی سال‌های 1382 تا 1387 تولید شد. کارگردانی این مجموعه به عهده مسعود جعفری جوزانی بود و پیروزفر در آن نقش اصلی بیژن ایرانی را بازی کرد. 

آخرین مجموعه ای که از پیروزفر در شبکه نمایش خانگی نیز وجود دارد، مجموعه یاغی می‌باشد که در آن پارسا در کنار امیر جعفری به ایفای نقش می پردازد.. این سریال به کارگردانی محمد کارت تولید و در سال 1401 به نمایش درآمد. پیروزفر با استایل مردانه جذاب خود، در این سریال نقش بهمن کاظمی را ایفا کرد و با آن به شهرت بسیار فراوانی رسید.

کارنامه هنری پارسا پیروزفر

کارنامه هنری پارسا پیروزفر در سینما نیز در جدول زیر قابل مشاهده است: 

نام اثرسال ساخت
مجسمه1371
پری1373
ضیافت1374
مرسدس1376
شیدا1377
دختران انتظار1378
اعتراض1378
دختری بنام تندر1379
عروس خوشقدم1381
اشک سرما1382
وقت چیدن گردو‌ها1382
مهمان مامان1382
دیر وقت1383
زن زیادی1383
نقاب1383
شبانه روز1388
اسب حیوان نجیبی است1389
اینجا بدون من1389
زندگی جای دیگریست1392
نزدیکتر1393
شکاف1393
بی حسی موضعی1397
مجبوریم1398
مست عشق1398
تی تی1399

حساسیت پارسا در انتخاب نقش

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله به بررسی کارنامه هنری پارسا پیروزفر پرداختیم. نکته مهمی که باید درباره این بازیگر بدانیم، این است که معمولا مجموعه‌هایی که پیروزفر در آن به ایفای نقش می‌پردازد، بسیار موفق و قدرتمند می‌باشند. به عنوان مثال در مجموعه در چشم باد، شاهد ایفای نقش بی‌نظیر پیروزفر می‌باشیم. همچنین عوامل دیگری همچون پوشش نیز در این سریال‌ها بسیار به چشم می‌خورد. به عنوان مثال لباس بچه گانه به کار رفته در این سریال‌ها نیز بسیار جذاب هستند.

 

در پایان این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و اطلاعات مفیدی را از این بازیگر خبره، دریافت کرده باشید. شما می‌توانید سایر مقالات ما را مطالعه نمایید و اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلفی، گسترش دهید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3960]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن