تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797621633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به تجهیزات پزشکی و محصولات ارتوپدی


واضح آرشیو وب فارسی::

در این مقاله می خواهیم درباره محصولات ارتوپدی و تجهیزات پزشکی بیشتر بدانیم و درباره آن اطلاعات مفیدی را به شما مخاطبین گرامی، ارائه دهیم.

 



امروزه با کاهش انجام ورزش توسط اشخاص، عوامل متعددی باعث ایجاد بیماری در افراد می شود. تجهیزات پزشکی اعم از محصولات ارتوپدی در این زمینه می تواند به این افراد، کمک های فراوانی کند. در حال حاضر، عوامل بیماری های زیادی مانند دیابت یا فشار خون عدم ورزش یا کاهش تحرک می باشد. پزشکان در این زمینه توصیه می کنند افراد روزانه یا حداقل به صورت هفتگی باید بر میزان سلامت خود نظارت کافی داشته باشند. در واقع ممکن است مشغله های فراوان باعث شود این موضوع نادیده گرفته شود. چنین موضوعی باعث شده است علم پزشکی و تولید محصولات ارتقا یافته و محصولات جدیدی روانه بازار شوند تا بتوان از طریق آن ها، نظارت و کنترلی بر سلامت خود، پیدا کرد. این محصولات می توانند پارامتر های مهمی از افراد را بررسی و از آن ها محافظت کند.

به عنوان مثال زانو بند طبی باعث می شود زانو افراد در معرض خطر های متعددی قرار نگیرد. این موضوع برای مچ بندی طبی نیز صدق می کند. این محصولات دارای کنترل کیفی در مرحله تولید می باشند و می توانند به خوبی افراد را در داشتن یک زندگی سالم و سلامت، همیاری کنند. در ادامه می خواهیم راجع به 3 محصول که در زمینه تجهیزات پزشکی و سلامت تولید و روانه بازار شده اند صحبت کنیم.

محصولات ارتوپدی، زانو بند طبی و مچ بندی طبی، از جمله محصولات با کیفیت و کارساز می باشد که از مرحله آزمایش خارج و در حال حاضر توسط افراد زیادی استفاده می شود.

نگاهی به محصولات ارتوپدی

نخستین دسته از تجهیزات پزشکی و سلامت مربوط به محصولات ارتوپدی می باشد. این دسته از محصولات معمولا برای استفاده های نظیر درمان شکستگی های بوجود آمده یا جراحی های انجام شده به کار می روند. در واقع هنگامی که یک استخوان دچار شکستگی شود، باید طول درمان خود را طی کند و در این مدت باید از اعمال هرگونه فشار یا تغییر اجتناب شود. بنابراین محصولات ارتوپدی بدین منظور استفاده می شوند که بتوانند استخوان مورد نظر را در محل خود ثابت نگه دارند. نکته ی مهم در این رابطه، این است که این دسته از محصولات باید از استحکام مناسبی برخوردار باشند؛ زیرا در صورت عدم قدرت و ایمنی کافی، این محصولات می توانند برای بیماران ضرر و زیان هایی را به همراه داشته باشند.

محصولات ارتوپدی شامل انواع مختلفی می شوند. آرنج بند، آویز دست، بالش طبی، شکم بند، قوز بند و ... از جمله مواردی می باشد که در دسته بندی محصولات ارتوپدی وجود دارند. البته که دو محصول دیگر که در این بخش می خواهیم توضیح دهیم ( مچ بند و زانو بند طبی ) نیز در زیر مجموعه این محصولات قرار می گیرند. هدف مشترک موجود در تمام محصولات فوق، این است که به بیمار کمک کنند تا فرآیند بهبود را به صورت مفید و سریع تر از سر بگیرند. متناسب با مشکلی که داریم و تجویز دکتر، می توانیم اقدام به دریافت هر کدام از محصولات فوق نماییم. توجه نمایید که در هنگام دریافت این دسته از محصولات، جنس با کیفیت را انتخاب نمایید و از خرید محصولات بی کیفیت و فاقد ارزش، به شدت دوری نمایید.

شما می توانید برای خرید محصولات ارتوپدی، به داروخانه آنلاین دارو دات کام مراجعه نمایید و محصول با کیفیت و مناسب خود را انتخاب و سفارش دهید.

زانو بند طبی


زانو بند طبی

یکی از زیر مجموعه های محصولات ارتوپدی، زانو بند طبی می باشد. این محصول دارای یک پوشش خاص می باشد که در اطراف زانو مستقر می شود و باعث می شود زانوی آسیب دیده در اثر هرگونه فعالیتی، آسیب جدی نبیند. در واقع افرادی که دچار درد زانو می شوند، نمی توانند کار های عادی و روزمره خود را انجام دهند. در واقع مفصل آسیب دیده توان انجام کار را از شخص مورد نظر می گیرد. بنابراین زانو بند طبی در چنین مواقعی به کار می آید و با ثابت نگه داشتن مفصل آسیب دیده، به شخص کمک های مناسبی می کند.

هدف اصلی استفاده از زانو بند طبی، این است که هر گونه آسیب دیدگی زانو، پارگی رباط، لیگامنت، آسیب مینیسک و جراحی های انجام شده در بخش زانو را ترمیم کرده و درد حاصل از آن را بی اثر کند. اگر دچار درد زانو می باشید و قصد دارید این درد را التیام ببخشید، توصیه می کنیم از این زانو بند های طبی استفاده نمایید تا تاثیر بالقوه آن را به وضوح مشاهده نمایید. این زانو بند ها در مدل ها و کیفیت های گوناگون تولید و راهی بازار شده است. به عنوان مثال زانو بند پلاستیکی در بازار وجود دارد که حالت خشک دارد. در طرف دیگر، زانو بند هایی از جنس پارچه نیز وجود دارد که باعث آرام نگه داشتن زانو و عدم ایجاد درد می شود.

شما مخاطبین گرامی می توانید محصولات ارتوپدی مانند زانو بند طبی را از داروخانه آنلاین دارو دات کام تهیه نمایید و به راحتی سفارش خود را با بهترین قیمت ثبت نمایید.

مچ بند طبی چیست؟



دیگر کالایی که در دسته بندی محصولات ارتوپدی قرار دارد، مچ بند طبی می باشد. مچ بند طبی نیز با ساختار خاصی که دارد، باعث می شود آسیبی به مچ وارد نشود و با ثابت نگه داشتن آن، سعی در این دارد که مفصل آسیب دیده به زودی بهبود یابد. افراد مختلفی را مشاهده می نمایید که از این مچ بند ها استفاده می کنند. در واقع دلایل زیادی برای استفاده از این مچ بند های طبی وجود دارد. نگهداری و مراقبت از مچ دست، درمان صدمه های وارد شده، کاهش درد آرتروز مچ دست و ... از جمله مواردی می باشد که افراد سعی در استفاده از این محصول دارند.

این مچ بند ها در انواع مختلفی تولید و راهی بازار می شوند. یکی از معروف ترین دسته بندی مچ بند های طبی، آتل دار می باشد. مچ بند آتل دار با طراحی خاصی که دارد، باعث می شود مچ دست ثابت نگه داشته شود و هیچ آسیبی به آن وارد نشود. در واقع ثابت نگه داشتن این مفصل، باعث می شود عملیات ترمیم به سرعت بیشتری در جریان باشد. همچنین بسیاری از ورزشکاران به دلیل جراحات و صدمات وارد شده، سعی می کنند با مچ بند های مخصوص در تمرینات حضور داشته باشند تا آسیب جدی به این مفاصل وارد نشود.

جمع بندی نهایی

همانطور که مطالعه کردید، در این مطلب به بررسی محصولات ارتوپدی نظیر مچ بند طبی و زانو بند طبی پرداختیم. این محصولات به دلیل ماهیت پزشکی و افزایش سلامت شخص، کاربرد زیادی دارند و باعث می شوند فرآیند بهبود و کاهش درد با سرعت قابل ملاحظه ای انجام شود. نکته ی مهم دیگری که باید در این بخش به آن اشاره ای داشته باشیم، این است که محصولات سلامتی و ارتوپدی در انواع مختلفی تولید می شوند. در واقع کیفیت های گوناگونی از این محصولات در بازار وجود دارد. توصیه می شود با تحقیقات مناسب، بهترین کیفیت موجود را تهیه نمایید تا از بهترین تجربه استفاده از این محصولات، بهره مند شوید.

در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن لذت برده باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را به شما مخاطبین گرامی، ارائه کرده باشد. همچنین شما می توانید با بازدید از داروخانه آنلاین دارو دات کام، محصولات متنوع زیادی را مشاهده و اقدام به سفارش آن ها نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن