تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798068866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت ایرلاین ترک و ایرانی در تورهای آنتالیا و آلانیا


واضح آرشیو وب فارسی::

انتخاب بین ایرلاین ایرانی و ترک در سفر به ترکیه یکی از چالش های مسافران ترکیه به خصوص مسافران تور آنتالیا و آلانیا است که در این مطلب به بررسی آن پرداخته ایم.

شما می توانید برای سفر به آنتالیا بلیط هواپیمای ایرلاین های ایرانی یا ترک را تهیه کنید. اما کدام یک از آن ها بهتر است؟ پرواز با هرکدام از این ایرلاین ها مزایا و معایب خودشان را دارند. از جمله تفاوت این ایرلاین ها می توان به مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز و قیمت بلیط آن ها اشاره کرد. در این مطلب به بررسی کامل فرق ایرلاین ترک و ایرانی پرداخته ایم. با ما در این مطلب همراه باشید.

 

 

چه فرقی بین بلیط هواپیما ترک و ایرانی وجود دارد؟

 

تفاوت ایرلاین ترک و ایرانی

بعضی از تورهای آنتالیا و آلانیا با پرواز ایرانی و برخی هایشان با پرواز ترک برگزار می شوند. همین مساله باعث می شود که خیلی از توریست های ایرانی برای سفر به مقصد این شهرها بین یک دوراهی بمانند! اینکه تور آلانیا و تور آنتالیا را با پرواز ترک بگیرند یا با پرواز ایرانی؟ ما امروز می خواهیم که به شما کمک کنیم که تصمیم بهتری در این زمینه بگیرید و با بزرگترین و مهمترین تفاوت های پرواز ترک و ایرانی آشنا شوید!

 

بررسی پروازهای ایرانی و ترک

ایرلاین های مختلفی وجود دارند که به مقصد آنتالیا پرواز دارند و در نتیجه دست شما برای انتخاب بلیط هواپیما آنتالیا باز است. شما می توانید بلیط یک پرواز ترک مثل ترکیش، فری برد یا پگاسوس و یا بلیط یک پرواز ایرانی مثل ماهان را به مقصد آنتالیا رزرو کنید. اما کدام بهتر است؟ کدام ارزانتر است؟ تفاوت ایرلاین ایرانی و ترک چیست؟ بهتر است که اول به بزرگترین تفاوت پرواز ترک و ایرانی اشاره کنیم! بزرگترین تفاوت پرواز ایرانی و ترک به مقصد آنتالیا این است که پرواز ایرانی اصلا به مقصد خود آنتالیا برگزار نمی شود! در ادامه بیشتر در این باره برایتان توضیح می دهیم.

 

کدام ایرلاین پرواز مستقیم دارد؟

مهمترین تفاوتی که پروازهای ایرانی و ترک در سفر به آنتالیا دارند، این است که پروازهای ایرانی و ترک به مقصد دو فرودگاه مختلف در آنتالیا برگزار می شود. در واقع مسئله اینجاست که فقط پروازهای ترک به مقصد فرودگاه آنتالیا انجاام می شوند و در مقابل، هواپیماهای پروازهای ایرانی در فرودگاه دیگری در اطراف آنتالیا به زمین می نشینند. فرودگاهی که در موردش صحبت می کنیم، فرودگاه اسپارتا نام دارد.

نکته اینجاست که فرودگاه آنتالیا فقط 12 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی خیلی از مناطق توریستی و گردشگری آنتالیا مثل کمر، بلک و لارا قرار گرفته است. در صورتی که فرودگاه اسپارتا حدودا 160 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و این یعنی اگر با پرواز ایرانی به آنتالیا سفر کنید، باید این را در نظر بگیرید که باید یک سفر زمینی نیز از فرودگاه اسپارتا به هتل خودتان در آنتالیا داشته باشید. پس اگر به دنبال سفر آسان به آنتالیا هستید، برای شما بهتر است که تور مستقیم آنتالیا با پرواز ترک را رزرو کنید.

 

 

قیمت بلیط یکی از فاکتورهای انتخاب بین ایرلاین ها است

قیمت بلیط ایرلاین ترک و ایرانی

مسئله ای که خیلی از ایرانیان را به خرید بلیط آنتالیا پرواز ایرانی مشتاق می کند، این است که قیمت بلیط پرواز ایرانی از پرواز ترک ارزانتر است. اگر ارزانی برایتان دغدغه است و برایتان مهم نیست که فاصله 160 کیلومتری فرودگاه اسپارتا تا آنتالیا را با اتوبوس طی کنید، انتخاب بهتر برای شما این است که با پرواز ایرانی به آنتالیا سفر کنید.

 

سخن نهایی

با توجه به مطالبی که گفته شد، می توانیم این طور جمع بندی کنیم که هر کسی باید بسته به شرایط خودش بین پرواز ایرانی یا ترک یکی را انتخاب کند. این بدین معنی است که نه پرواز ترک بد است و نه پرواز ایرانی! این شما هستید که با توجه به بودجه و اولویت هایتان می توانید تصمیم بگیرید که انتخاب بهتر برای شما چیست.

اگر قصد سفر به سایر شهرهای ساحلی ترکیه را دارید به شما شهرهای بدروم و چشمه در نزدیکی ازمیر را توصیه می کنیم. بدروم مکانی است که مردم ترکیه تابستان خود را در آن سپری می کنند و در سال های اخیر به مقصدی برای تمام گردشگران بین المللی تبدیل شده است. این شهر سواحل شیک زیادی دارد که شرایط را برای یک سفر خوب در تور بدروم مهیا می کند. بدروم، با دریای فیروزه ای و جذب کننده خود به یکی از پرطرفدارترین مقاصد ساحلی ترکیه تبدیل شده است. بدروم شهری است که جاذبه های زیاد و خانه های سفید و قدیمی را در خود جا داده است. از آمفی تئاتر بدروم، قلعه سنت پیتر و آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوس بدروم که جز آثار تاریخی شهر به حساب می آیند گرفته تا  لذت صرف غذاهای بین المللی، ترک و دریایی در رستوران های نزدیک ساحل، از جذابیت های بدروم هستند.

شهر زیبای چشمه نیز یکی از شهر های دیدنی و ساحلی ترکیه می باشد که نزدیک به شهر ازمیر است. چشمه یکی از شهرهای ترکیه است که علاوه بر سواحل زیبا، ارزش تاریخی نیز دارد. قلعه چشمه و موزه گزینه های عالی برای بازدید هستند. اگر تصمیم به رزرو تور چشمه را دارید، می توانید در سواحل باورنکردنی و زیبای آن شنا کنید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن