تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796881497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین بروکر فارکس و نرم افزار ترید برای یک سرمایه گذاری پرسود در فارکس


واضح آرشیو وب فارسی::


سرمایه گذاری در فارکس

بروکرها، پل ارتباطی میان کاربران و معاملات فارکس هستند. در واقع برای ورود به بازار بزرگ فارکس و معامله در آن، به یک بروکر مناسب نیاز خواهید داشت. اما بهترین بروکر فارکس در دنیا کدام است؟! برای رسیدن به پاسخ این سؤال، باید سطح اطلاعات خود در مورد بروکرها را بالاتر ببریم. تنها در آن صورت است که می‌توانیم بهترین بروکر خود را بیابیم. در ادامه قصد داریم تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. البته شناخت نرم‌ افزار ترید ارز دیجیتال و فارکس نیز می‌تواند در مسیر معامله‌گری به شما کمک کند. در واقع می‌خواهیم بهترین بروکر فارکس و بهترین نرم افزارهای ترید را به شما معرفی کنیم. آن‌گاه با شرکت در دوره‌های آموزشی «دلفین وست» اهداف معامله‌گری خود را محقق خواهید کرد.

چرا باید بهترین بروکر فارکس در دنیا را بشناسیم؟

بروکرها، کارگزاری‌‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان در فارکس معامله کرد. کارگزاری‌ها وظایف مشترکی دارند. از جمله وظایف بروکرها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تعیین نرخ دارایی‌ها در بازار
  • اجرا کردن دستورات معاملاتی کاربران
  • اعطا کردن اعتبار (لوریج) به کاربران برای انجام معاملات بزرگ‌تر
  • ارائه نمودار قیمتی و ابزارهای تحلیلی

می‌توان گفت که تمام بروکرها، ویژگی‌های فوق را دارند. اما یک‌سری قوانین اختصاصی در مورد هر بروکر وجود دارد که آن را از دیگر بروکرهای فارکس متمایز می‌کند. برای مثال، برخی از بروکرها، پشتیبانی 24 ساعته و بسیار قوی دارند، کارمزد کمتر یا سرعت بالاتر دارند. تعداد اقلام معاملاتی، رگولاتوری معتبرتر، بهره بردن از پلتفرم‌های معاملاتی به‌روز، امکان افتتاح حساب دمو (آزمایشی) و روش‌های واریز و برداشت متنوع، از جمله مواردی هستند که می‌توانند به بروکرها امتیاز بیشتری ببخشند. بنابراین شناخت بهترین بروکر فارکس در دنیا، سبب می‌شود تا از قابلیت‌ها و امکانات بیشتری بهره بگیریم.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان کدام است؟

طبیعتاً بهترین بروکر فارکس، از بالاترین سطح امنیت و امکانات برای کاربران برخوردار است. اما بروکرها به‌صورت بین‌المللی و قانونی فعالیت می‌کنند؛ به همین خاطر به کشورهایی که تحریم هستند، خدمات خود را ارائه نمی‌کنند. متأسفانه کشور ایران هم در بلاک لیست بیشتر بروکرهای برتر فاکس قرار دارد. بنابراین شناخت بهترین بروکر برای ایرانی‌ها، بهتر از شناخت بهترین بروکر فارکس جهان است. از جمله بروکرهای مناسب برای فعالیت ایرانیان در فارکس، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بروکر آلپاری «Alpari»

آلپاری، نامی آشنا برای تریدرهای ایرانی فاکس است. بروکر آلپاری در طول سالیان متمادی (حدود دو دهه) بروکر مورد علاقه ایرانیان بوده است. البته اخیرا برخی از شعبه‌های آن ورشکست شدند؛ اما شعبه اصلی و روسی آن همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. بنابراین هنوز هم تعداد کاربران ایرانی بروکر آلپاری کم نیست. ویژگی‌های اصلی این بروکر شامل «بیش از 250 دارایی قابل معامله»، «ارائه نرم‌افزارهای متاتریدر 4 و 5»، «اعطای لوریج تا 1:2000» و «عدم دریافت کمیسیون از تریدها» است.


بهترین بروکر فارکس در دنیا

  • بروکر فیبوگروپ «Fibo Group»

فیبوگروپ با 22 سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است. البته این بروکر در گذشته به عنوان بهترین بروکر فارکس در جهان شناخته می‌شد. از جمله ویژگی‌های بروکر فیبوگروپ می‌توان به «اعطای لوریج 1:1000»، «پشتیبانی فارسی و سایت فارسی»، «داشتن حساب با اسپرد ثابت»، «امکان شارژ و برداشت ریالی آسان» و «امکان انجام معاملات ارز، طلا، نفت و ارز دیجیتال» اشاره کرد.

  • بروکر لایت فارکس «LiteForex»

بروکر لایت فارکس، دیگر گزینه مناسب برای فعالیت کاربران ایرانی در فارکس است. اگرچه این بروکر در برهه‌هایی از زمان به کلاهبرداری متهم شده است؛ اما با ایجاد حساب اسلامی برای کاربران کشورهای اسلامی توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های این بروکر می‌توان «اعطای لوریج 1:500»، «بونوس افتتاح حساب» و «امکان افتتاح حساب با حداقل موجودی 10 دلار» را نام برد.

  • بروکر آمارکتس «AMarkets»

آمارکتس، یکی دیگر از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان است. همچنین قوي‌ترین تیم پشتیبانی فارسی را در بین سایر بروکرها دارد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان «اعطای لوریج تا 1:1000»، «بیمه حساب کاربران تا حداکثر 20هزار یورو»، «شارژ و برداشت وجه آسان»، «حساب با اسپرد ثابت»، «افتتاح حساب آسان»، «پشتیبانی 24 ساعته فارسی»، «هدیه معاملاتی 25٪ مبلغ واریزی» و «امکان مبادله ارز، طلا، نفت و ارزهای دیجیتال» را نام برد.

بروکرهای نامبرده، جزء گزینه‌های شناخته شده برای فعالیت کاربران ایرانیان در بازار جهانی فارکس هستند. البته بروکرهای جدیدی هم به لیست بهترین بروکر فارکس در دنیا اضافه شده‌اند که به کاربران ایرانی هم خدمات خود را ارائه می‌کنند. اما سابقه بروکرهای نامبرده در ایران بالاتر است. اگر شما بروکر دیگری را برای پیوستن به فارکس در نظر دارید، با مطالعه قوانین آن می‌توانید به ویژگی‌های بروکرتان پی ببرید.

آیا معامله در فارکس به آموزش نیاز دارد؟

بهترین بروکرهای فارکس برای فعالیت ایرانیان را بررسی کردیم. اما صرفاً ویژگی‌های برتر آن‌ها را نام بردیم. این در حالی است که این بروکرها در کنار نقاط قوت خود، نقاط ضعفی هم دارند. اما برای این که بتوانیم در بین تمام بروکرهای پیشنهاد شده، از بین نقاط و قوت و ضعف آن‌ها عبور کرده و گزینه مناسبی را برای فعالیت خود انتخاب کنیم، به آموزش نیاز داریم. شاید با خودتان بگویید که ابتدا در بروکر حساب کاربری ایجاد می‌کنم، بعد برای معامله در فارکس آموزش می‌بینم. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب بروکر مناسب و افتتاح حساب در آن‌ها نیز روی آموزش‌های فارکس حساب کنید. خوشبختانه در آموزش‌های مقدماتی فارکس وب سایت «دلفین وست» چگونگی انتخاب بهترین بروکر و مراحل افتتاح حساب در آن، به‌صورت مفصل توضیح داده شده است.

در دوره‌ مقدماتی آموزش فارکس دلفین وست، ضمن انتخاب بروکر، اصلی‌ترین اصطلاحات فارکس، چگونگی کار با حساب دمو، چگونگی واریز و برداشت وجه، چگونگی باز کردن پوزیشن‌های معاملاتی و.... نیز ارائه شده است. با توجه به این که 90 درصد معامله‌گران فارکس، بازندگان این بازار هستند، پس حتماً برای ورود و معامله در فارکس، باید تحت آموزش قرار بگیرید!

شانس موفقیت ایرانیان برای سرمایه گذاری در فارکس چقدر است؟

همان‌طور که اشاره کردیم، بیشتر معامله‌گران و تریدرهای بازار فارکس، در این بازار شکست می‌خورند. گاهاً این آمارها سبب می‌شود تا تریدرهای ایرانی اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. چون فکر می‌کنند در برابر این آمار، شانسی برای موفقیت در فارکس ندارند. اما خبر خوب این است که در بین 10 درصد از برندگان فارکس، تریدرهای ایرانی هم حضور دارند. موفقیت تریدرهای ایرانی در فارکس ثابت کرده است که وقتی فعالیت در این بستر با آموزش اصولی همراه باشد، حتماً سودهای خوبی در پی خواهد داشت. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که شانس موفقیت ایرانیان برای سرمایه گذاری در فارکس به مقدار دانش مالی و تحلیلی آن‌ها بستگی دارد. پس شما هم می‌توانید همین حالا آموزش خود را با شرکت در دوره مقدماتی فارکس دلفین وست شروع نمایید.

چگونه می‌توان در فارکس، معامله ارز دیجیتال هم انجام داد؟

در بررسی ویژگی بهترین بروکرهای موجود برای سرمایه گذاری در فارکس ایرانیان، به این موضوع هم اشاره شد که برخی از آن‌ها امکان انجام معاملات باینری آپشن را نیز فراهم کرده‌اند. در واقع بیشتر بروکرها، علی‌رغم انجام معاملات جفت ارزی، امکان معامله نفت، طلا، فلزات اساسی و ارز دیجیتال را نیز برای کاربران ممکن می‌کنند. بنابراین شما با ثبت نام در یک بروکر خاص، همزمان با انجام معامله در فارکس، می‌توانید در کریپتوکارنسی نیز فعالیت داشته باشید. البته باید حواستان باشد که سیستم معاملاتی بازرهای فارکس و کریپتو با هم تفاوت دارد. همچین عمق بازار کریپتو از فارکس کمتر است. به همین خاطر تعداد نوسانات شدید در کرپیتو رخ می‌دهد؛ اما نوسانات فارکس ملایم‌تر هستند. شما برای فعالیت در هر یک از بازارهای نامبرده، باید اطلاعات و دانش مالی مربوط به همان بازار را در خود تقویت نمایید.

بهترین نمونه‌های نرم افزار ترید ارز دیجیتال کدامند؟

تریدرها، بیشتر تحلیل‌های خود را به کمک نرم افزارها و ربات‌های ترید انجام می‌دهند. نرم افزارها سبب می‌شوند تا عمل تحلیل ارزهای دیجیتال با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. به همین خاطر استفاده از آن‌ها در بین تحلیل‌گران بسیار رایج است. البته برخی از سایت‌ها از امکانات تحلیلی اختصاصی بهره می‌گیرند. بنابراین گاهاً منظور از نرم افزار ترید ارز دیجیتال، استفاده از امکانات تحلیلی سایت‌ها و صرافی‌های آنلاین است. بهرحال هرکدام از موارد زیر می‌تواند بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال به حساب بیاید:

  • امکانات تحلیلی وبسایت تریدینگ ویو «TradingView»

تریدینگ ویو در کنار بسترهای تحلیلی برتری چون متاتریدر، سی تریدر و داینامیک تریدر قرار می‌گیرد. امکانات تحلیلی برای ارز دیجیتال و همچنین فارکس در محیط وب سایت رسمی تریدینگ ویو به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر، بیشتر تریدرهای مبتدی و حتی تریدرهای حرفه‌ای از تردینگ ویو برای سرمایه گذاری در فارکس و ارز دیجیتال استفاده می‌کنند.

  • امکانات وب سایت تحلیلی کوین‌مارکت‌ کپ «CoinMarketCap»

کوین‌مارکت‌کپ، اولین و مهم‌ترین بستری است که هر تریدر حوزه ارزهای دیجیتال به‌صورت روزانه و حتی لحظه‌ای از آن بهره می‌گیرد. کوین مارکت کپ، یک ابزار همه جانبه برای تریدرها است. به صورتی که می‌توان در آن قیمت لحظه‌ای تمام ارزهای دیجیتال را مشاهده کرد و فهرست جامعی از تمام کوین‌ها و توکن‌ها را در اختیار داشت. بدست آوردن اطلاعات در مورد حجم معاملات روزانه هر ارز دیجیتال نیز، از دیگر مزایای وب سایت کوین مارکت کپ است. مشاهده این وب سایت، در رأس فعالیت‌های تریدرهای کریپتوکارنسی قرار دارد. بنابراین اگر شما نیز می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید، باید حتما از این سایت کمک بگیرید.


نرم افزار ترید ارز دیجیتال

  • ابزار تحلیل ارز دیجیتال آلترادی «Altrady»

آلترادی، یک ابزار همه جانبه و یک نرم افزار ترید ارز دیجیتال کاربردی است. این ابزار جدید، به سرعت توانسته است جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کند. از جمله ویژگی‌های برتر آلترادی می‌توان «ترید هوشمند»، «یکپارچه سازی ربات معاملات»، «تجزیه و آنالیز ترید»، «اسکن بازار» و ... را نام برد. بنابراین می‌توان این ابزار را در برنامه تحلیل خود قرار دهید. دو اسکنر داخلی این نرم افزار به شما کمک می‌کنند تا بتوانید فرصت‌های سودده بازار را شناسایی کنید. طبیعتاً تشخیص فرصت‌های مناسب با سود همراه خواهد بود. می‌توانید با دانلود و استفاده از این نرم‌افزار، شانس خود برای کسب سود بیشتر از کریپتو را امتحان کنید!

  • نرم افزار ترید ارز دیجیتال زیگنالی «Zignaly»

رایگان بودن تمام امکانات زیگنالی، سبب شده است تا به یک رقیب جدی برای سایر پلتفرم‌های تحلیلی ارز دیجیتال تبدیل شود. این نرم افزار در ابتدا کار خود را با تحلیل تکنیکال بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها آغاز کرد. اما به تدریج رشد کرده و به یک پلتفرم تجاری برتر تبدیل شد. Zignaly رقیب سایر نرم افزارهای تریدینگ ارز دیجیتال است. شما می‌توانید از امکانات آن به نحو احسن در مسیر تریدهای خود بهره بگیرید. طبیعتاً استفاده از یک پلتفرم تجاری جامع، کاراتر از یک بستر محدود تحلیلی است.

  • ربات ترید ارز دیجیتال هادل بات «HodlBot»

اگر شما علاقه زیادی به تریدر ارزهای رتبه برتر کریپتوکارنسی دارید، ربات هادل‌بال برای شما مناسب است. شما می‌توانید تحلیل‌های درست و نتیجه بخش خود را به شکل یک برنامه درآورده و آن را در این ربات قرار دهید. آن‌گاه تحلیل‌های شما روی سایر ارزهای دیجیتال هم اعمال خواهند شد. البته برای بهره‌گیری صحیح از این ربات، باید شیوه کاری آن را با تمام جزئیات بیاموزید. باید توجه داشته باشید که استفاده از این ربات به هیچ وجه رایگان نیست. شما بسته به حجم معاملات خود، باید هزینه استفاده از آن را بپردازید!

  • اپلیکیشن ترید ارز دیجیتال کوینیجی «Coinigy»

کوینیجی، با هدف توانمند سازی هزاران نفر برای دسترسی به بازارهای مالی ایجاد شده است. این نرم افزار را می‌توان ترکیبی از 45 صرافی ارز دیجیتال در نظر گرفت. بنابراین راه‌حل‌های تحلیلی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله امکانات این نرم افزار می‌توان «نظارت خودکار پرتفولیو»، «مدیریت یکپارچه»، «بهره‌گیری از بیش از 70 اندیکاتور تحلیلی»، «نمودارهای چندگانه» و ... را نام برد. شما با ثبت نام در کوینیجی می‌توانید همزمان در 45 صرافی معتبر جهان به معامله بپردازید. اما استفاده از آن تنها برای 30 روز رایگان است. شما برای استفاده بیشتر از آن، باید هزینه تعیین شده آن را پرداخت نمایید. شارژ حساب این سیستم به‌صورت ماهانه و سالانه انجام می‌شود.

موارد نامبرده تنها بخش کوچکی از انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال بودند. شما می‌توانید از ابزارها، سایت‌ها، نرم افزارها و اپلیکیشن‌های بسیار بیشتری در این مورد کمک بگیرید. خوشبختانه تعداد پلتفرم‌های تحلیل ارز دیجیتال روزبه‌روز بیشتر می‌شود. پس با کمی دقت، به راحتی خواهید توانست ابزار تحلیلی مناسب خود را بیابید. البته در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال، ابزارهای تخصصی‌تری به شما معرفی می‌شود.

بهترین منبع آموزش فارکس و ارز دیجیتال در ایران کدام است؟

تعداد منابع آموزشی زبان فارسی برای فارکس و ارز دیجیتال محدود هستند. در بین این منابع محدود هم، برخی از آموزش‌ها از کیفیت بالاتری برخودارند. یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین منابع آموزش سرمایه گذاری در فارکس و ارز دیجیتال، وبسایت «دلفین وست» است. دلفین وست توسط یک تیم حرفه‌ای از تریدرهای ایرانی با سرپرستی مستر تریدر «استاد محمدمهدی سامانی‌پور» ایجاد شده است. هدف از راه‌اندازی دلفین وست، ارائه آخرین دستاوردهای تحلیلی به کاربران ایرانی فارکس و کریپتوکارنسی است. تیم دلفین وست، خود کارنامه درخشانی را در بازارهای فارکس و کرپیتو بدست آورده‌اند. بنابراین می‌توان روی دوره‌های آموزشی آن‌ها حساب کرد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید از محصولات دلفین وست بهره بگیرید.

پرکاربردترین دوره‌های آموزشی دلفین وست کدامند؟

دلفین وست تا امروز هزاران دانشجو از دوره‌های خود دارد که بیشتر آن‌ها توانسته‌اند موفقیت‌های قابل توجهی را در بازارهای خارجی بدست بیاورند. چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه‌ای، با شرکت در دوره‌های زیر، به آموزش‌های دلفین وست علاقه‌مند می‌شوند:

  • دوره جامع کوسه شو

دوره «کوسه شو» به آموزش جامع تحلیل تکنیکال اختصاص دارد. تحلیل تکنیکال، یک تحلیل فنی است که در تمام بازارهای مالی کاربرد دارد. انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال که در قسمت‌های قبل بررسی کردیم، ابزارهای همین نوع تحلیل را به کاربران ارائه می‌کنند. وقتی شما یاد بگیرید از ابزارها و استراتژي‌های تحلیل تکنیکال استفاده کنید، هم در بازار فارکس و هم در بازار کریپتو از آن استفاده خواهید کرد. کوسه شو، تحلیل تکنیکال را به صورت اصولی به دانشجویان آموزش می‌دهد. این دوره از پشتیبانی عالی هم برخودار است.

  • دوره ارزهای دیجیتال ماشین زمان

دوره ارزهای دیجیتال ماشین زمان در دلفین وست، به صورت اختصاصی برای آموزش باینری آپشن ارائه شده است. دانشجویان علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال، با شرکت در این دوره، هرآنچه باید در مورد بازار ارزهای دیجیتال بدانند را کسب خواهند کرد.

دو دوره نامبرده، جزء بهترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزشی دلفین وست در زمینه سرمایه گذاری در فارکس و دیگر بازارهای مالی جهانی هستند. این در حالی است که دوره‌های مقدماتی و رایگان هریک از پلتفرم‌های معاملاتی نیز در آن وجود دارد. البته در بخش بلاگ دلفین وست هم کلی مقالات تکمیلی برای آشنایی کاربران با مباحث مالی و تحلیلی قرار دارد. شما در صورت تمایل می‌توانید از کارشناسان دلفین وست، مشاوره نیز دریافت نمایید.

آموزش فارکس یک راه درست  برای حرفه‌ای شدن در این بازار

هر شغل یا فعالیت حرفه‌ای به شگردهای خاص خود نیاز دارد. شما قصد راه‌اندازی هر کسب و کاری را داشته باشید، باید یاد بگیرید که آن را به درستی انجام دهید. در غیر این‌صورت، پس از مدتی از آن کار زده شده و آن را ترک خواهید کرد. فعالیت در بازارهای خارجی و بین‌المللی هم به همین صورت است. به طوری که برای موفقیت در آن‌ها، باید تحت آموزش قرار بگیرید. اگر شما موضوع آموزش فارکس را جدی نگیرید، سرمایه خود را در آن نابود خواهید کرد. فعالیت در کریپتوکارنسی هم به همین صورت است. بنابراین بهتر است در صورت داشتن علاقه به حرفه ترید، همین حالا آموزش خود را با دلفین وست، بهترین پلتفرم آموزش معامله به زبان فارسی آغاز نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3535]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن