تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818703489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم کلیک - نوکیا 9 با 8 گیگ رم در بنچمارک گیک بنچ رویت شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تا این لحظه شایعات متعددی در خصوص نوکیا 9 که گفته می شود پرچمدار نوکیا در سال 2017 خواهد بود شنیده ایم، و تعدادی از ویژگی های منتسب به آن نیز در فضای وب منتشر شده است. با توجه به بازگشت رسمی نوکیا به عرصه اسمارت فون ها، می توان اطمینان داشت که بسیاری از کاربران مشتاقند که بدانند پرچمدار این کمپانی چه ویژگی هایی خواهد داشت.



به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به هرحال آنچه اخیراً در دیتابیس بنچمارک گیک بنچ دیده شده می تواند تغییری اساسی در اطلاعات ما ایجاد کند. بر اساس آنچه درفهرست گیک بنچ به ثبت رسیده به نظر می رسد احتمال دارد که نوکیا 9 از 8 گیگ رم برخوردار باشد! این میزان رم دو برابر میزان رمی است که تا کنون تصور میشد این پرچمدار از آن برخوردار باشد که استاندارد گوشی های پرچمدار امروزی نیز است.
سال گذشته وان پلاس سعی کرد با ارایه محصولی با 6 گیگ رم تغییراتی در این حوزه ایجاد کند اما به نظر نمی رسد که آنطور که تصور می شد تاثیرگذار بوده باشد. از سایر مشخصاتی که در شایعات مرتبط به نوکیا 9 مطرح شده است می توان به برخورداری از اسنپدراگون 835 کوالکام، 64 گیگ حافظه داخلی، نمایشگر 5.3 اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال که شاید از فناوری Carl Zeiss برخوردار باشد اشاره کرد.
البته یادآوری می کنیم که اطلاعات بنچمارک ها می توانند جعلی و یا گاه نادرست باشند، پس همچنان این اطلاعات را در حد شایعه در نظر داشته باشید.


شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 07:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن