تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818750937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمی نماینده ایران در جام جهانی یخ نوردی روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چهارمی نماینده ایران در جام جهانی یخ نوردی روسیه
صفدریان در جام جهانی یخ نوردی روسیه در رده چهارم ایستاد. همچنین او در رده بندی مجموع پنج مرحله جام‌های جهانی در رده سوم قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا صفدریان قهرمان یخ‌نوردی ایران در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان چهارمی جهان شد. کزوولاو نیکولای و تومیلاو ماکسیم از روسیه در این مرحله اول و دوم شدند. لی یانگگئون از کره در رده سوم قرار گرفت.


بدین ترتیب، محمد رضا صفدریان برسکوی سوم مجموع ۵ مرحله جام‌های جهانی قرار گرفت. تومولو ماکسسم و دنگین آلکسی از روسیه در رده های اول و دوم این رده‌بندی قرار دارند.
مقدماتی ماده لید این رقابت ها با حضور ۴۸ ورزشکار برگزار شده بود که محمد رضا صفدریان، با عنوان ششم راهی مرحله نیمه نهایی شده بود. در این مرحله همچنین مازیار غلامی ۳۶، بهزاد پیرمرادیان ۳۷ و محمدشاه مرادی ۴۳ شدند. در بخش بانوان نیز الناز ملکی ۲۵ و نسرین عبدالرحیمی بدلیل آسیب دیدگی انصراف داده بود.


در ماده سرعت این رقابت‌ها نیز محسن بهشتی به عنوان تنها شرکت کننده غیر روس به جمع ۱۶ ورزشکار مرحله حذفی صعود کرد. او با رتبه ۱۳ به مرحله حذفی راه یافت. در این مرحله همچنین مهدی پهناور در رده ۲۲، مازیار غلامی در رده ۳۲، محمدشاه مرادی در رده ۳۳، محمدرضا صفدریان در رده ۳۵ (حذف بخاطر خطا در صعود دوم) و بهزاد پیرمرادیان در رده ۳۶ (حذف بخاطر خطا در صعود دوم) قرار گرفتند. همچنین نسرین عبدالرحیمی در رده ۱۸، الناز ملکی در رده ۲۳ قرار گرفتند و از رسیدن به مرحله بعد بازمانده بودند.


آخرین مرحله از مجموعه جامهای جهانی و مسابقات یخنوردی قهرمانی قاره اروپا در حال پیگیری است.


منبع: ایسنا





۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن