تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819320012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام فراخوان مقاله امور پرورشي وزارت آموزش‌وپرورش با موضوع «اصول و مباني تربيت ديني»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اعلام فراخوان مقاله امور پرورشي وزارت آموزش‌وپرورش با موضوع «اصول و مباني تربيت ديني»
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: فراخوان مقاله امور پرورشي و تربيت بدني وزارت آموزش‌وپرورش با موضوع «اصول و مباني تربيت ديني» اعلام شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، با عنايت به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد تحول اساسي و بنيادي در نظام آموزش و پرورش و تاكيد معظم له بر ورود همه نيروهاي فكري و زبده آموزش و پرورش در اين حوزه، معاونت پرورشي و تربيت بدني به منظور باز مهندسي فعاليت‌هاي پرورشي و تربيت بدني فراخوان مقاله را اعلام و از كليه استادان، دبيران، معلمان، مربيان، آموزگاران، دانشجويان و مدرسان مراكز تربيت معلم، معاونان، مديران و كارشناسان و... را جهت خلق و توليد آثار دعوت مي‌كند.

اين فراخوان با هدف تبيين و ترويج حساسيت‌هاي مقام معظم رهبري از اهميت آموزش و پرورش و ضرورت تحول در آن، فضاسازي به منظور ورود فرهنگيان به عرصه‌هاي تصميم‌سازي و تصميم‌گيري،

دسترسي به نظرات و راهكارهاي افراد زبده و فرهنگي و كاربست آن در برنامه‌ها، طرح‌ها و فعاليت‌ها پرورشي و تربيت‌بدني، دسترسي به يافته‌هاي علمي و پژوهشي و انتقال آن به حوزه‌هاي تصميم‌سازي و توليد آثار پرورشي و تربيت ‌بدني اعلام شده است.

از جمله سرفصل‌هاي فراخوان مقالات مي‌توان به آشنايي با روش‌هاي فراگفتاري در تربيت، مخاطب‌شناسي و اعتمادسازي و روش‌هاي دستيابي به مقبوليت نزد دانش‌آموزان، راهكارهاي مشاركت معلمان و ساير دست‌اندركاران مدرسه در امر تربيت، اصول و مباني تربيت ديني و تفاوت آن با تعليمات ديني و تبيين روش‌هاي غير مستقيم در تربيت اشاره كرد.

همچنين توجه به كرامت دانش‌آموزان و دانش‌آموز محوري و تفويض فعاليت‌ها به دانش‌آموزان ارشد و منتخبان شوراي دانش‌آموزي، فضاسازي تربيتي براي دانش‌آموزان، آشنايي با واسطه‌هاي تربيتي و اهميت آنها و نحوه غني‌سازي اوقات فراغت و چگونگي كاركرد اردوها و مسابقات،تبيين جايگاه تربيتي بازي‌ها و سرگرمي‌ها و آشنايي با روش اجراي آن، آشنايي با تاثير مهارت‌هاي هنري در پيشبرد فعاليت‌هاي پرورشي و دستيابي به اهداف تربيتي و آشنايي با كاركردهاي پرورشي، تربيت بدني نيز از ديگر موضوعات اين فراخوان است.

از آشنايي با روش احيا و غني‌سازي ساعت غير رسمي در مدارس، آشنايي باروش‌هاي پرورشي تحقق اهداف هشتگانه مصوب شوراي عالي آموزش و پرورش و آشنايي با روش‌هاي شادي بخش و نشاط آفريني در فعاليت‌هاي پرورشي و اضطراب‌زدايي و آرامش بخشي در محيط مدرسه نيز مي‌توان به عنوان ديگر موضوعات اين فراخوان نام برد.

يادآور مي‌شود، از آنجايي كه مقالات برگزيده چاپ و نويسندگان آن مورد تقدير و تشكر قرار خواهند گرفت اهتمام و وقت در توليد اثر (مقاله) به خصوص استفاده از منابع و متون ديني و رويكرد جديد معاونت پرورشي و تربيت بدني مورد تاكيد است.

زمان مهلت ارسال مقالات حداكثر تا تاريخ 20 مردادماه سال جاري اعلام شده است.

مقالات به صورت بديع و كاملاً علمي- كاربردي ارائه شود. مطالب به صورت تايپ شده روي صفحه A4 و حداقل 4 و حداكثر 8 صفحه باشد.(مقالات ارائه شده عودت داده نمي‌شود.) همچنين كليه مقالات بايد با ذكر دقيق مشخصات نويسنده شامل نام و نام خانوادگي،‌ عنوان مقاله، مدرك و رشت تحصيلي، نشان منزل و محل كار و تلفن تماس ارسال شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند مقالات خود را به آدرس تهران، ميدان فردوسي، خيابان شهيد سپهبد قرني، نبش خيابان سميه، ساختمان شماره 2 وزارت آموزش و پرورش، طبقه سوم، معاونت پرورشي و تربيت بدني، انتشارات و فرهنگي ارسال كنند و يا با تلفن 88849920-88837715 تماس بگيرند.

********************************************************************

منبع خبر: شبكه رشد
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن