تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 2 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1843004713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیف روزنامه جوان از اکسیدان: فیلمبرداری روی اندام زنانه!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: توصیف روزنامه جوان از اکسیدان: فیلمبرداری روی اندام زنانه!

فيلمساز هرجا كم آورده آويزانِ چه مي‌دانم دوتا تيكه و تصوير به اصطلاح جنسي مي‌شود كه جاخالي‌ها را مثلاً پر كند. چه ابتكاري؛ دست‌مريزاد! «از فيلمبرداري غليظ روي سينه بازيگر زن بگير تا لَب و لُپ و...» تازه با كلام و نريشن، حتي توضيح اضافه روي تصاوير نيز مي‌دهد. تو خود ديگر حديث مفصل بخوان. اين هم طنز ماست لابد. كاري به اينها نيز نداريم، اينها را بايد مردم ببينند و قضاوت كنند كه مي‌كنند، نه منِ منتقد.


فيلمساز هرجا كم آورده آويزانِ چه مي‌دانم دوتا تيكه و تصوير به اصطلاح جنسي مي‌شود كه جاخالي‌ها را مثلاً پر كند. چه ابتكاري؛ دست‌مريزاد! «از فيلمبرداري غليظ روي سينه بازيگر زن بگير تا لَب و لُپ و...» تازه با كلام و نريشن، حتي توضيح اضافه روي تصاوير نيز مي‌دهد. تو خود ديگر حديث مفصل بخوان. اين هم طنز ماست لابد. كاري به اينها نيز نداريم، اينها را بايد مردم ببينند و قضاوت كنند كه مي‌كنند، نه منِ منتقد.
روزنامه جوان: سراغ نقد محتوايي «اكسيدان» نمي‌روم چون حرف زدن درباره‌اش خسته‌كننده است؛ يك سري تيكه‌هاي رّك بي‌ادبانه است. جوري فيلمساز اين كلمات را داد مي‌زند كه انگار بيخ گلويش چسبيده يا تازه از تختخواب بلند شده! چه ذوقي دارد و انگار كه دنياي فيلمسازي را به او داده‌اند. خودش را زيادي جسور فرض مي‌كند. نه به خدا اينجور ساختن‌ها را همه بلدند و اتفاقاً خنده هم ندارد. نبايد فيلم را نقد محتوايي كرد چون محتواي خاصي ندارد و پوچ از روايتگري‌ است، يعني قصه پر تب و تابي نمي‌بينيم؛ نه كه داستان ندارد، اتفاقاً دارد ولي انگار همه‌چيز سازنده آن، شده يك تعداد شوخي كردن‌ها؛ شوخي‌هايي كه نمي‌شود جدي‌اش گرفت. فيلمساز هرجا كم آورده آويزانِ چه مي‌دانم دوتا تيكه و تصوير به اصطلاح جنسي مي‌شود كه جاخالي‌ها را مثلاً پر كند. چه ابتكاري؛ دست‌مريزاد! «از فيلمبرداري غليظ روي سينه بازيگر زن بگير تا لَب و لُپ و...» تازه با كلام و نريشن، حتي توضيح اضافه روي تصاوير نيز مي‌دهد. تو خود ديگر حديث مفصل بخوان. اين هم طنز ماست لابد. كاري به اينها نيز نداريم، اينها را بايد مردم ببينند و قضاوت كنند كه مي‌كنند، نه منِ منتقد. فقط مي‌نويسم توي سينماي ما اينجور آثار بدعت است. لااقل گروه سني‌تان را مشخص مي‌كرديد كه بچه‌اي از خودش سؤال نكند چرا دوتا بازيگر مرد اصلي‌ات توي فلان سكانس همجنس‌بازي اين همه هم را... ولش كن چون نمي‌دانم واقعا چه كلمه‌اي به جاي سه‌نقطه بگذارم. فيلم اما از جايي كه وارد كليسا مي‌شود و دربست همان‌جا اتراق مي‌كند، رسماً آب مي‌رود و مليجك‌بازي مي‌شود. يك مشت ادا و بازي با كلمات. چقدر اين امير جعفري حرف مي‌زند. مجبوري به همان سراسر كلمات بي‌مزه او زل بزني كه دائم نيز فوران مي‌كند و البته تكيه‌كلام و ژست‌هاي تكراري جواد عزتي. اين همه تيكه‌پراني و دوربين‌بازي با تن مرد و زن عجيب نيست؟ عجيب است واقعاً! «اكسيدان» با اسم الكي‌اش چيزي جز اين صحنه‌ها نيست.به هرحال بخواهي نخواهي، زننده است. نان همين رك‌گويي و دست به تيغ بردن در خط قرمزها را مي‌خورد.



پنج شنبه, 15 تیر 1396 ساعت 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن