تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818769795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور چهارم مذاکرات ژنو به پایان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مهر نوشت: دور چهارم مذاکرات در مورد بحران سوریه بدون نتیجه مشخصی بعد از ۸ روز مذاکره در ژنو سوئیس به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری رأی الیوم، هیئت مذاکره کننده معارضان از پایان دور جدید مذاکرات در ژنو خبر داد و این گفتگوها را در مقایسه با گفت وگوهای سابق «مثبت تر» اعلام کرد.
رئیس هیئت مذاکراه کننده معارضان در ژنو گفت: متأسفانه امروز روز آخر مذاکرات است و به رغم اینکه نتیجه مشخصی حاصل نشد ولی این بار مذاکرات بهتر از مذاکرات گذشته بود.
معارضان اعلام کردند که در دیدار با استفان دی میستورا انتقال سیاسی و ایجاد راه حل برای نزاع ۶ ساله که منجر به کشته شدن بیش از ۳۱۰ هزار نفر شده است، را بررسی کردند.
دولت سوریه نیز بر موضوع مبارزه با تروریسم به عنوان موضوع اصلی تمرکز کرد.
دی میستورا نیز در این دور از گفتگوها پیشنهاد ۱۲ ماده ای مطرح کرد.
در طرح دی میستورا آمده است، تنها ملت سوریه در مورد آینده این کشور تصمیم می گیرد و نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن را به دور از هر گونه فشارهای خارجی و از طریق ابرازهای دموکراتیک انتخاب می کند.
وی در طرح خود بر حاکمیت قانون، تفکیک قوا، استقلال دستگاه قضایی، وحدت ملی و به رسمیت شناختن تنوع فرهنگی در جامعه سوریه تاکید کرد و افزود: دولت سوریه فرقه ای نخواهد بود، بلکه دموکراتیک و مبتنی بر اصول و مبانی مدیریت جامع خواهد بود.
دی میستورا این بار به قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ در مورد دستیابی به راه حل سیاسی و آتش بس صادر شد، هیچ اشاره ای نکرد.
فرستاده سازمان ملل به سوریه در نشست خبری خود بعد از پایان مذاکرات بر لزوم تداوم مذاکرات غیر مستقیم بین طرف های سوری تأکید کرد و گفت که می خواهد از طرف های مذاکره کننده سوری برای شرکت در ژنو ۵ دعوت کند.
دی میستورا افزود: تنها راه حل بحران سوریه ...
[ مشاهده متن کامل دور چهارم مذاکرات ژنو به پایان رسید در خبر آنلاین ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن