تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت كشور: براي داشتن جامعه آرماني بايد اقتصاد و امنيت مردم را تامين كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت كشور: براي داشتن جامعه آرماني بايد اقتصاد و امنيت مردم را تامين كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت كشور گفت: توسعه و پيشرفت كشور در ابعاد علمي، اقتصادي و سياسي هدف اصلي ماست و مديران حراست بايد با محافظت و كنترل مجموعه عملكرد دستگاه‌ها، حركت كشور را در دستيابي به اين هدف سرعت ببخشند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نق از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور علي محمد شاعري طي سخناني در همايش توجيهي – آموزشي مديران حراست‌هاي استانداري‌ها و مسوولين فرمانداري‌هاي سراسر كشور، با بيان اين‌كه " جايگاه كشور ما در پيشرفت علمي در رتبه دهم و يازدهم و در حوزه اقتصادي جزو 20 كشور اول دنياست" افزود: ما در زير ساخت صنعتي از يك كشور وارد كننده به يك كشور صادر كننده تبديل شديم و در بخش كالاهاي فني و مهندسي نيز در آستانه تبديل به يك كشور صادر كننده هستيم.

وي تاكيد كرد: مسوولان و مديران حراست نقش مهمي در پاسداري و نگهباني از اين روند رشد و توسعه دارند.

وي ضمن هشدار نسبت به اين‌كه " جنگ نرمي از طرف دشمنان عليه نظام در راه است" افزود: با تمركز بر تحقق نهضت نرم افزاري كه مورد نظر مقام معظم رهبري و افكار عمومي جامعه نيز هست و همچنين توسعه و پيشرفت اقتصادي كشور، مي‌توانيم همه توطئه‌ها را خنثي كنيم.

وي تاكيد كرد: وظيفه ما اين است كه همه ساز و كارها را براي توسعه سريع‌تر، حل مشكل تورم و مشكل بيكاري و افزايش سرمايه‌گذاري به كار گيريم.

شاعري افزود: مديران حراست بايد به گونه‌اي عمل كنند كه در مجموعه دستگاه‌هاي اجرايي كشور كسي خود را رها شده نبيند ؛ چون انسان رها شده ممكن است چيزهايي را كه در اختيارش هست، در جهت خلاف منافع ملي و منافع نظام هزينه كند.

وي خطاب به مديران حراست استانداري‌ها و مسوولان فرمانداري‌ها گفت: رفتار خود را به گونه‌اي تنظيم كنيد كه مسوولان و دستگاه‌هاي اجرايي احساس كنند يك نظارت عالمانه، خردمندانه و دلسوزانه با هدف توسعه انجام مي‌گيرد.

وي تاكيد كرد: اگر مي‌خواهيم جامعه آرماني داشته باشيم، بايد اقتصاد و امنيت مردم را تامين كنيم زيرا تامين اين دو مقوله، جامعه را چنان واكسينه مي‌كند كه همه توطئه‌هاي خارجي را خنثي خواهد كرد.

شاعري افزود: دشمنان نظام تغيير حكومت اسلامي و تئوري براندازي را در مقاطعي از تاريخ انقلاب عرضه كردند و جنگ رسانه‌اي و انقلاب مخملي به سبك كشورهاي اروپاي شرقي را پيش كشيدند زيرا مي‌خواستند از مدل شدن انقلاب اسلامي جلوگيري كنند. چون هر نظامي در صورتي كه تبديل به مدل شود، قابل تعميم خواهد بود.

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي و در وزارت كشور با اشاره به جايگاه تشكيلات حراست در مجموعه دستگاه‌ها گفت: ما تشكيلات حراست را در حد مديريت ديديم و تلاش مي‌كنيم با تقويت حراست گامي جدي در جهت پيشرفت و شكوفايي و نوآوري كشور برداريم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن