تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817361890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری ایران و آلمان در صنعت فرودگاهی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تفاهم نامه همکاری های مشترک صنعت فرودگاهی و هوانوردی میان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاه های مونیخ، فرانکفورت و شرکت دورنیر آلمان به امضا رسید.


به گزارش ایرنا، این تفاهم نامه را امروز (سه شنبه) «رحمت الله مه آبادی» مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و «مایکل هولز اشنایدر» مدیرعامل شرکت دورنیر، «مدیرعامل کرک لو»، و «اشتفان شولتر» مدیرعامل فرودگاه مونیخ امضا کردند.


براساس این تفاهم نامه، همکاری های طرفین در زمینه مدیریت عملیات فرودگاهی، بهینه سازی ظرفیت فرودگاهی، زیرساخت های ناوبری هوایی و تجاری سازی فرودگاه ها و نیز سودآوری آن در ایران با شرکت های آلمانی آغاز می شود.


مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در حاشیه امضای این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران گفت: دولت آلمان برای توسعه همکاری های اقتصادی، صنعتی و تجاری با ایران عزم جدی دارد و ما نیز تلاش می کنیم با رعایت اصول و منافع ملی، از تجربه آلمان در بخش های فرودگاهی و صنعت هوانوردی استفاه کنیم.


رحمت الله مه آبادی افزود: با امضای این تفاهم نامه شرایط مناسب برای استفاده از تجربه های شرکت های آلمانی برای ما فراهم شده تا بتوانیم در حوزه مدرن سازی فرودگاه ها، تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی، توسعه نیروی انسانی و مدیریتی و تامین مالی برای توسعه زیرساخت های فرودگاهی استفاده کنیم.


وی اظهارداشت: دولت آلمان به توسعه مناسبات خود با ایران بسیار علاقمند است و با مصوبه دولت، کارگروهی در این کشور تشکیل شده که ریاست این کارگروه با وزیر حمل و نقل آلمان است که اکنون در کشورمان به سر می برد.


مه آبادی یادآورشد: گروهی که اکنون به ایران سفر کرده از مدیران مهمترین فرودگاه های اروپا و جهان است؛ شرکت دورنیر آلمان از بزرگترین شرکت های زیرمجموعه ایرباس، 10 پروژه مهم حمل و نقل جهان را مدیریت می کند.


وی گفت: اولویت ما ساخت ترمینال خارجی فرودگاه تبریز و فرودگاه های جدید چابهار و اهواز است که به روش های بی.اُ.تی (ساخت، بهره برداری و انتقال) و بی.ال.تی (ساخت، اجرا و واگذاری) اجرا شود و با رعایت منافع ملی می توانیم از شرکت های آلمانی در این حوزه استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه ما در گذشته از توسعه صنعت هوانوردی و فرودگاهی غفلت کرده ایم، افزود: خوشبختانه امروز با تلاش دست اندرکاران صنعت هوانوردی و حمایت دولت تدبیر و امید، شرایط جهش و خیزش بزرگ این صنعت در ایران فراهم شده است.


مه آبادی بر انتقال دانش فنی به کشور تاکید کرد و گفت: در همه قراردادهایی که با شرکت های خارجی به ویژه آلمانی ها منعقد می شود انتقال دانش فنی، افزایش اشتغالزایی و فعالیت شرکت های ایرانی در نظر قرار گرفته و این تفاهم نامه زمینه لازم را برای توسعه همکاری های فرودگاهی و هوانوردی بین دو کشور فراهم کرد.


به گزارش ایرنا، با سفر وزیر حمل ونقل و دیجیتال آلمان به کشورمان، دیروز(دوشنبه) تفاهمنامه توسعه همکاری های حمل و نقلی در بخش های فرودگاهی، ریلی، دریایی و هوایی بین ایران و آلمان امضا شد.


«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و «الکساندر دوبرینت» وزیر حمل و نقل و زیرساخت دیجیتال جمهوری فدرال آلمان، شامگاه دوشنبه این تفاهمنامه را در تهران امضا کردند.


2 کشور در این تفاهمنامه موافقت کردند با تشکیل کارگروهی همکاری های خود را در بخش های مختلف حمل و نقل توسعه دهند.


همزمان با سفر هیات آلمانی به تهران وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در سفر وزیر حمل و نقل آلمان به تهران برای تولید 50 دستگاه لوکوموتیو دیزلی در شرکت مپنا با همکاری زیمنس آلمان به توافق رسیدیم.


آخوندی افزود: سفر وزیر حمل و نقل آلمان به ایران در واقع پیگیری توافق های 2 کشور برای همکاری در بخش های مختلف حمل و نقل بوده است.


وی گفت: اکنون 165 لوکوموتیو دیزلی در ایران وجود دارد که همواره 130 دستگاه در شبکه ریلی کشور کار می کنند و بقیه نیز در حال تعمیر است. 


آخوندی تاکید کرد نیاز شبکه ریلی به 150 لوکوموتیو گرم است که با این خرید بخشی از نیازهای موجود برطرف و شماری نیز برای نیازهای آینده آماده می شود و امیدواریم مذاکرات در زمینه خرید 70 دستگاه لوکوموتیو برقی همراه با انتقال دانش فنی به سرانجام برسد. 


وی ادامه داد: همزمان با برقی کردن مسیر ریلی تهران- مشهد به لوکوموتیوهای آن نیز نیاز داریم و از این رو، در حال نهایی کردن قراردادهای خرید این 70 دستگاه هستیم.




۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن