تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815969098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظنون اصلي قتل مرد ميانسال و دخترش بازداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مظنون اصلي قتل مرد ميانسال و دخترش بازداشت شد
بازپرس ويژه قتل پايتخت با استناد به پنج دليل، عامل قتل مرد ميانسال و دختر خردسالش را بازداشت كرد.


به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده روز 28 مردادماه سال 92 همزمان با قتل مرد 60 ساله‌اي همراه دختر هشت ساله‌اش در خانه ويلايي در منطقه دربند تهران از سوي كارآگاهان جنايي آغاز شد. آن روز مأموران در طبقه اول ساختمان سه طبقه ويلايي با جسد خونين پدر و دختري روبه‌رو شدند كه با چاقو به قتل رسيده بودند. بررسي‌ها نشان داد اين ساختمان مسكوني سه طبقه متعلق به مقتول است كه طبقه اول آن – محل حادثه – در اختيار دختر مطلقه‌اش است.

دختر مقتول در ادعايي گفت: مدتي قبل از شوهرم جدا شدم و همراه بچه‌ام در طبقه اول خانه پدري زندگي مي‌كنم. مدتي قبل با مردی به نام داريوش آشنا شدم و قرار بود با هم ازدواج كنيم. روز حادثه داريوش مهمان من بود كه پدرم به خانه من آمد. از آنجايي كه من وسايل پذيرايي نداشتم چندين‌بار به خانه نامادري‌ام در طبقه دوم رفتم تا وسايل پذيرايي بياورم. ساعتي بعد داريوش از خانه ما رفت تا اينكه دقايقي بعد دو مرد ناشناس كه از دوستان پدرم بودند به خانه ما آمدند. پس از اين من به خانه يكي از دوستانم رفتم و وقتي به خانه برگشتم نامادری‌ام اظهار نگراني مي‌كرد و مي‌گفت از پدر و خواهر ناتني‌ام خبري نيست. من با كليدي كه داشتم در را باز كردم و با اين صحنه روبه‌رو شدم. همزمان با ادامه تحقيقات كارآگاهان داريوش را به عنوان مظنون حادثه بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها از قتل پدر و دختر اظهار بي‌اطلاعي كرد و مأموران هم به دليل نداشتن مدرك وي را آزاد كردند.  در حالي كه سه‌سال از حادثه گذشته بود، پرونده براي رازگشايي و شناسايي عامل يا عاملان قتل پدر و دختر در اختيار قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران قرار گرفت.

بررسي‌هاي تخصصي قاضي ايلخاني نشان داد به پنج دليل داريوش متهم به قتل پدر و دختر هشت‌ساله است. اولين دليلي كه قاضي پرونده به آن رسيد، دستگيري داريوش به اتهام قتل يكي از دوستانش بود كه هشت ارديبهشت ماه سال 84 رخ داده بود، اما آن زمان هم داريوش به خاطر نبود مدارك لازم درباره اتهامش آزاد مي‌شود. يكي از نكات‌ جالب و مشترك دو حادثه اين بود كه پزشكي قانوني در هر دو حادثه درباره نحوه قتل دوست داريوش و پدر و دخترخردسال اعلام كرده بود هر سه با جسم نوك تيزي به قسمت مشخصي از سر به قتل رسيده‌اند.

در آن پرونده داريوش و مقتول هر دو رقيب عشقي هم بودند و از سوي ديگر مقتول و مظنون با هم داد و ستد مالي داشتند كه روز حادثه قرار بود‌ مقتول چك داريوش را وصول كند. همچنين بررسي‌های حادثه حكايت از آن داشت مقتول چهار روز قبل از حادثه به طرز مرموزي ناپديد مي‌شود و مأموران در محل حادثه فيلتر سيگاري كشف مي‌كنند كه معلوم شد زني آن را مصرف كرده است، اما متهم هرگز در بازجويي‌های اسمي از دختر مورد علاقه‌اش و مقتول به زبان نياورد.

دومين دليلي كه بازپرس پرونده به آن رسيد، اظهارات ضد و نقيض دختر مقتول است. دختر مقتول در تحقيقات مدعي شده بود كه چندين بار براي آوردن وسايل پذيرايي به خانه نامادري‌اش رفته است در صورتي كه مأموران در صحنه حادثه هيچ وسايل پذيرايي كشف نكرده بودند كه معلوم بود دختر مقتول دروغ گفته است.  دليل سوم باز هم به اظهارات دختر مقتول بر مي‌گردد كه مدعي شده بود روز حادثه ابتدا داريوش از خانه بيرون رفته است كه ساعتي بعد وقتي مهمان براي پدرش مي‌آيد، او به خانه دوستش مي‌رود، اما اين در حالي است كه دو نفر از كاسب‌هاي محل ديده بودند وي همراه نامزدش از خانه بيرون رفته است.  دليل چهارم درباره ادعاي متهم است كه گفته بود هنگام خروج از خانه مقتول دو مرد ناشناس به خانه مقتول آمده‌اند در صورتي كه تحقيقات نشان داده بود هيچ فردي از اهالي و كاسب‌هاي محل اين دو مرد ناشناس را نديده‌اند.

آخرين دليلي كه بازپرس پرونده نتيجه گرفت قاتل داريوش است، اظهارات همسر دوم مقتول بود که  در تحقيقات گفته بود دختر خردسالش را ساعت 2 بعد از ظهر ديده است و اجساد هم ساعت 4 و 40 دقيقه عصر همان روز كشف شده است كه در نتيجه متهمان زمان براي اجراي نقشه حادثه و صحنه‌سازي داشته‌اند.
با به‌دست آوردن اين پنج سرنخ در پرونده، بازپرس جنايي به اين نتيجه رسيد كه مقتول همراه دختر خردسالش بدون اطلاع از حضور متهم وارد خانه دخترش مي‌شود كه اين حادثه رخ مي‌دهد. بنابراين قاضي ايلخاني داريوش را به عنوان مظنون به قتل پس از گذشت سه‌سال از حادثه بازداشت كرد. متهم براي تحقيقات فني در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن