تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين شكست شاگردان سامرى/باخت شيميدر با وجود مصطفى هاشمى


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نخستين شكست شاگردان سامرى/باخت شيميدر با وجود مصطفى هاشمى
هفته سوم ليگ برتر بسكتبال با 5ديدار پيگيرى شد و تيم شيميدر تهران دومين شكست خود را تجربه كرد.

نخستين شكست شاگردان سامرى/باخت شيميدر با وجود مصطفى هاشمى
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته سوم ليگ برتر بسكتبال از ساعت ١٦با 5ديدار پيگيرى شد و تيم هاى دانشگاه آزاد،شهردارى تبريز،شهردارى كاشان،نيروى زمينى و شهردارى اراك ميزبان حريفان خود بودند.


شيميدر تهران-دانشگاه آزاد


تيم شيميدر تهران با وجود مصطفى هاشمى سرمربى جديد شيميدر نتوانست مقابل تيم دانشگاه آزاد به برترى برسد.شاگردان كوهيان در نيمه نخست اين ديدار ٤٢بر٣٢ همشهرى خود را شكست دادند و نيمه دوم بازى را نيز ٨٩بر٧١ به سود خود به پايان برد.


پتروشيمى بندرامام-نيروى زمينى


تيم پتروشيمى بندر امام،مهمان سربازان نيروى زمينى بود و موفق شد در نيمه اول اين رقابت ٤٣بر٣٦ حريف خود را شكست دهد در نيمه دوم نيز٩٤بر٧٨ شاگردان اسلامى را شكست داد و جايگاه خود را در صدر جدول حفظ كرد.
 

شهردارى اراك-نفت آبادان


تيم شهردارى اراك ميزبان آبادانى ها بود و در نيمه نخست اين ديدار موفق شد ٤٦بر٣٦ شاگردان سامرى را در هم كوبد.در نيمه دوم بازى شاگردان كسايى پور همانند نيمه نخست عملكرد خوبى داشتند و موفق شدند با نتيجه ٨٦بر٧٠ تيم نفت آبادان را شكست دهند.


شهردارى كاشان-لوله a.sشيراز


تيم نوپاى شيراز كه پس از ٥سال غيبت،با وجود بازيكنان بومى ليگ امسال را به خوبى آغاز كرد.در نيمه نخست اين ديدار هر دو تيم پاياپاى بازى كردند و ٤١بر٤١نيمه اول به پايان رسيد.نيمه دوم اين رقابت شاگردان دوانى زاده٧٩بر٧٧و با اختلاف ٢امتياز بازى را به حريف خود واگذار كردند.


شهردارى گرگان-شهردارى تبريز


تيم شهردارى تبريز كه ميزبان شاگردان ايزدپناه بود نيمه نخست بازى را با نتيجه ٤٥بر٢٦ به سود خود به پايان برد.در نيمه دوم بازى نيز٩٥بر٥٦  حريف خود را شكست داد.تيم شهردارى تبريز، دومين پيروزى خود را در هفته سوم ليگ كسب كرد.


انتهاى پيام/






۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن