تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمول یک؛ ترکیب ویلیامز برای 2017 قطعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: تیم فرمول یک ویلیامز ترکیب خود را برای فصل 2017 مشخص کرد. بر این اساس، لانس استرول جوان اولین فصل خود در فرمول یک را در ویلیامز سپری خواهد کرد. بوتاس نیز همچنان با ویلیامز ادامه می هد.


به گزارش موتوراسپورت، استرول که شنبه 18 ساله شد، اولین فصل فرمول یک خود را پس از اتمام سه سال حضور در سری مسابقات تک سر نشینه جوانان تجربه خواهد کرد. او در مسابقات فرمول سه اروپا، فرمول چهار ایتالیا و سری مسابقات تویوتا قهرمان شده بود. 



فرمول یک؛ ترکیب ویلیامز برای 2017 قطعی شد



این کانادایی که جانشین فیلیپه ماسا خواهد شد، طی این مدت با خودروی دو ساله FW36 ویلیامز تست می داده تا برای اولین فصل فرمول یک خود آماده شود. 


استرول پس از 10 سال اولین کانادایی خواهد بود که یک گرندپری را آغاز خواهد کرد. سال 2006، قهرمان سابق جهان، ژاک ویلِنووه، به دوران خود در این ورزش پایان داد. استرول می گوید:


 صادقانه بگویم این موضوع را هنوز کامل هضم نکرده ام. تمرکز من در سال 2016 روی فرمول سه بوده است. ویلیامز از من می خواست تا روی فرمول سه تمرکز کنم و آن را به طور مناسبی به پایان ببرم. از ماه آگوست ما درباره فرصت های دیگر صحبت کرده بودیم. من فکر می کنم ویلیامز تاریخ بزرگی دارد و به اعتماد به استعدادها باور دارد. من هم اکنون از این که جزئی از این تاریخ خواهم بود، از حضورم در فرمول یک هیجان زده هستم.  


 واقعا جالب خواهد بود. حضور در ملبورن و مونترال حس خاصی خواهد داشت و من از این بابت خوشحالم.  


بوتاس 27 ساله از سال 2010 جزئی از پروژه ویلیامز بوده است. پیش از این که مرد فنلاندی در 2013 راننده اصلی تیم شود، نقش راننده آزمایشی و ذخیره را داشت. او سال آینده سومین هم تیمی متفاوت خود را در این تیم خواهد شناخت. او سال 2013 با پاستور مالدونادو و 2014-16 با ماسا هم تیمی بوده است.




۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن