تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای حکم تخریب ویلای نوساز و تخلیه اراضی ملی تصرفی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اجرای حکم تخریب ویلای نوساز و تخلیه اراضی ملی تصرفی
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رشت از اجرای حکم تخریب ویلای نوساز با همکاری نیروی انتظامی و ادارات برق و گاز توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مهندس «شاهین علیجانپور» در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای حکم تخریب ویلای نوساز از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رشت و با همکاری نیروی انتظامی،‌ ادارات برق و گاز خبر داد و اظهار کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و دستورات صریح مدیریت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره قرار گرفته است.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رشت افزود: با توجه به تخلف‌های صورت گرفته در منطقه خلیلان لاکان از توابع شهرستان رشت برای همه متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های ملی در این منطقه پرونده حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی احاله شده است که این پرونده‌ها توسط قضات دادگستری رشت در دست رسیدگی می‌باشند.


وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری و پس از سیر مراحل قضایی یکی از پرونده‌های مذکور، منجر به صدور رأی در شعبه رسیدگی‌کننده و سپس در دادگاه تجدید نظر شده بود که با اخذ نیابت قضایی برای قلع و قمع و خلع ید، این حکم به انجام رسید و متصرف عرصه منابع طبیعی به حکم دادگستری و پیگیری حافظان انفال از دست‌یابی به مقصود خود باز ماند.


لیجانپور با بیان این‌که عرصه مذکور به مساحت 370 مترمربع بود، خاطرنشان کرد: متصرف با ساخت ویلایی به مساحت 100 متر مربع در آن موجب تخریب طبیعت و از میان بردن محیط جنگلی منطقه شده است.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رشت از ادامه پیگیری‌ها برای صدور رأی همه اراضی تصرف شده در این منطقه خبر داد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان از اقدامات مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی حمایت می‌کند و به محض صدور سایر احکام عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت اجرا خواهد شد.








۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن