تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست تقدیر محل تولد پسر را آمبولانس قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دست تقدیر محل تولد پسر را آمبولانس قرار داد
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مادر بارداری که مراحل زایمان آن در مسیر بیمارستان شروع شده بود با کمک تکنسین‌های اورژانس فرزند خود را در آمبولانس به دنیا آورد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس عابدی  با اشاره به امداد خواهی صورت گرفته از اورژانس برای کمک به مادر بارداری، اظهار کرد: ساعات اولیه امروز بود که وضعیت وخیم مادر بارداری را به سامانه 115 اورژانس اطلاع دادند که یک واحد امدادی از پایگاه باغ فدک به محل اعزام شد.

وی سن این مادر باردار را 20 سال عنوان کرد و افزود: باتوجه به شرایطی که مادر داشت در حین انتقال به بیمارستان مراحل زایمان در طی مسیر شروع شده بود که تکنسین‌های اورژانس اقدامات لازم را برای زایمان وی فراهم کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به دنیا آمدن این نوزاد پسر و سلامت کامل مادر تصریح کرد: پس از به دنیا آمدن نوزاد در آمبولانس مادر و کودک به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.





۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن