تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807377291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری از وقوع جرایم از الویت های مهم قوه قضائیه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم اهر عنوان شد؛
پیشگیری از وقوع جرایم از الویت های مهم قوه قضائیه است

نشست ستاد پیشگیری از جرم اهر


شناسهٔ خبر: 3804911 - دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
استانها > آذربایجان شرقی

.jwplayer{ display: inline-block; } اهر - مدیرکل برنامه ریزی معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه گفت: پیشگیری از وقوع جرایم از الویت های مهم این قوه است. به گزارش خبرنگار مهر، نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان اهر در حالی ظهر دوشنبه و با حضور مدیرکل برنامه ریزی معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه برگزار شد که موضوع ارجحیت پیشگیری بر برخورد با جرایم از مهمترین محورهای این نشست بود. پیشگیری از وقوع جرایم از الویت های مهم قوه قضائیه مدیرکل برنامه ریزی معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه در این نشست  گفت: با توجه به اینکه پنج سال از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرم  در قوه قضائیه می گذرد، اقدامات خوبی برای کاهش جرایم شده است که امیدواریم با فرهنگ سازی بیشتر در جامعه و همکاری سایر دستگاه ها بیش از پیش شاهد کاهش جرایم در کشور باشیم. حسن رجبی راد با بیان اینکه در سطح کشور پنج هزار و ۲۰۰  نقطه حادثه خیز جاده ای وجود دارد، افزود: از مسئولان راه و شهرسازی انتظار داریم این نقاط را اصلاح کنند تا در کنار رعایت مسایل ایمنی از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات باشیم.

مدیرکل برنامه ریزی معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه گفت: برای کاهش جرایم مختلف در کشور یک هزار و ۵۰۰ برنامه داریم که امیدواریم با اجرای این برنامه ها در تحقق کاهش جرایم موفق باشیم. رجبی راد پیشگیری از وقوع جرایم را مهمترین الویت قوه قضائیه عنوان و خاطر نشان کرد: کاهش چهار آسیب طلاق، موادمخدر، مفاسد اخلاقی و حاشیه نشینی  در کشور که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز هستند، از دیگر اولویت های قوه قضائیه محسوب می شوند. پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال دیه به حادثه دیدگان حوادث رانندگی جاده اهر - تبریز تنها توسط یک شرکت بیمه رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز در این نشست گفت: پرونده های ناشی از جرایم تصادفات رانندگی در شهرستان اهر رتبه سوم از جرایم را به خود اختصاص داده است که متأسفانه این تصادفات منجر به فوت و یا جراحت می شود.

حجت الاسلام محمدعلی نظری افزود: بیشترین تصادفات در جاده اهر -  تبریز است و با وجود اینکه بزرگراه اهر – تبریز در حال احداث است اما متأسفانه عملیات اجرایی آن تاکنون به اتمام نرسیده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم شاهد بهره برداری کامل از این بزرگراه برای کاهش تصادفات رانندگی باشیم. رئیس دادگستری شهرستان اهر در پایان بابیان اینکه تنها در سال گذشته ۲۵۴ مورد تصادف در جاده اهر –  تبریز اتفاق افتده است، تصریح کرد: یکصد میلیارد ریال دیه در اثر حوادث ناشی از رانندگی فقط توسط یک شرکت بیمه گر به حادثه دیدگان پرداخت شده است. تجهیز بزرگراه اهر –  تبریز به دوربین های ترافیکی کنترل از راه دور معاون فرماندار شهرستان اهر نیز در این نشست از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث بزرگراه اهر –  تبریز خبر داد و گفت: در سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، ۹۰۰ میلیارد ریال برای بزرگراه اهر –  تبریز اختصاص یافته است که امسال بیشتر این بزرگراه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدد سمندری به اقدامات انجام گرفته برای کاهش تخلفات و سوانح رانندگی در این مسیر پرتردد آذربایجان شقی نیز اشاه کرد و اظهار داشت: برای این منظور شش دوربین کنترل ترافیک از راه دور برای کاهش حوادث ناشی از رانندگی در جاده اهر –  تبریز نصب شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن