تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: رفاقتم با برانکو خراب نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: امیر قلعه نویی درباره عملکرد روز گذشته تیمش برابر سایپا اظهار داشت: طبیعی است تیمی که از شرایط مسابقه دور باشد مشکل پیدا می کند. من مثل بعضی از مربیان نیستم که اگر ببرم بگویم شرایط خوب بوده و اگر ببازم انتقاد کنم. فوتبال اصول دارد و در تمام دنیا از آن اصول پیروی میشود. مگر کشورهای دیگر این کارها را می کنند و هرلحظه لیگ شان را با وقفه روبرو می کنند. اسم این مسابقات اصلا لیگ نیست. مدیر استعدادیابی باشگاه بارسلونا به من گفت اسم لیگ را از مسابقات تان بردارید.

وی اضافه کرد: دیروز خود ما به حدواندازه های تراکتورسازی نبودیم که یک بخش آن قدرت تاکتیکی سایپا بر می گشت. تیم من وقتی بد بازی کند بر زبان می آورم و اهل شهرام بهرام بافتن نیستم. من سعی می کنم واقع گرا باشم. باز هم خوشحالم که با یک امتیاز این بازی را ترک کردیم. معتقدم دیروز سایپا حقش برد بود. یعنی اگر قرار بود بازی برنده ای داشته باشد حق آنها بود برنده شوند. البته ما هم موقعیت هایی را داشتیم که یکی از آنها ضربه سر ادینیو بود.

وی درباره اینکه فرمول قهرمانی یک تیم در لیگ پیروزی در خانه و تساوی بیرون خانه است گفت: بله. اتفاقا ما هم دنبال این فرمول هستیم. همین سایپا که ما با آنها مساوی کردیم در ادامه لیگ حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

قلعه نویی درباره افت و خیزهای برخی بازیکنان تراکتورسازی گفت: من این موضوع را قبول دارم. خود ما هم دنبال برنامه ای هستیم تا این مشکل را حل کنیم. اگر این بازیکنان که این مدلی هستند تا نیم فصل شرایط شان را تغییر ندهند مجبور هستیم فکری کنیم. ما بازی های حساسی را در پیش داریم و بازیکنی که این مدلی باشد به کارمان نمی آید و مجبوریم جای وی نفر جدیدی را به تیم اضافه کنیم. همین جا هشدار می دهم که آن بازیکنان خودشان را به فرم مطلوب برسانند.

وی درباره وضعیت جاسم کرار گفت: تا زمانی که آماده بود به ما خیلی کمک می کرد اما مشکل زانو پیدا کرد و به بازی دیروز نرسید. خوشبختانه مشکل جدی نیست و از بازی بعد آرام آرام به تیم اضافه می شود.

سرمربی تراکتورسازی درباره حضور محسن بنگر در ترکیب این تیم پس از مدت ها گفت: محسن مدت ها از میدان دور بود و بازیکنی که در شرایط مسابقه قرار نداشته باشد کمی افت می کند اما در بازی دیروز به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و من از او رضایت دارم.

وی درباره مشکلات مالی تراکتورسازی گفت: مشکل مالی را قطعا باشگاه حل می کند اما باید همین جا بگویم با پرداختی هایی که  آجرلو داشته است و از ایشان تشکر می کنم ما از نظر پرداختی اولین یا دومین تیم لیگ هستیم.

وی درباره ملاقات خود با منصور پورحیدری گفت: منصورخان از نظر من پدر استقلال است و یک اسطوره واقعی به حساب می آید. آن روز وظیفه ام بود به دیدار ایشان بروم. کلی حرف زدیم و خندیدیم. خاطرات را مرور کردیم. از سفر تیم به بنگلادش و ناصر عباسی خاطره گفتیم و خندیدیم. امیدوارم هرچه سریع تر ایشان سلامتی خود را به دست آورد.

وی درباره آخرین وضعیت سروش رفیعی گفت: ابتدا باید بگویم که ما بازیکنی را می خواهیم که با دل و جان تیم را بخواهد. اگر این گونه نباشد ماندن این بازیکن هم به خودش ضربه می زند هم به تیم. سروش اگر بماند که خیلی خوب است. اگر هم برود برایش آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه مبلغ موردنظر این بازیکن بالا است گفت: ما اصولی داریم و در قراردادهایمان پایبند به آن اصول هستیم. نمی خواهیم نظام مالی تیم را بر هم بزنیم. حالا هم قرار شد ظرف یکی، دو هفته وضعیت این بازیکن مشخص شود. من به باشگاه اعلام کردم که زودتر وضعیت سروش مشخص شود تا اگر از تراکتورسازی رفتنی بود خودم به فکر جایگزین او باشم.

قلعه نویی درباره این صحبت برانکو که گفته است رفاقتم با قلعه نویی را به خاطر یک بازیکن زیر سوال نمی برم گفت: من و برانکو رفیق واقعی هستیم. این که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر برود موضوعی طبیعی است که در همه جای دنیا اتفاق می افتد. حالا ما ایرانی ها مقداری احساسی هستیم. من دوست دارم سروش در تراکتورسازی بماند. اما اگر به تیمی دیگر برود یا پرسپولیسی شود رفاقت من با برانکو خراب نخواهد شد.

سرمربی اسبق سپاهان درباره تصمیم محرم نویدکیا مبنی بر خداحافظی از دنیای بازیگری گفت: هیچ کس بهتر از خود آدم از وضعیت خودش اطلاع ندارد. روزی که من می خواستم فوتبال را کنار بگذارم با خودم گفتم ذره ذره آبرو جمع کردم نباید کاری کنم که کیلو کیلو آن را از دست بدهم. البته در کشور ما رسم است که عده ای در عرض یک دقیقه به به را به اه اه تبدیل کنند. به نظر من خود محرم بهتر از هر کسی میتواند تصمیم درست بگیرد. او نماد سپاهان است. هرچند عده ای تلاش کردند تا او را خراب کنند و در بخش هایی هم موفق به این کار شدند. من دوسال درکنار او بودم و کوچکترین بی انضباطی از این بازیکن ندیدم. بازیکنی مقید بود و در چارچوب باشگاه حرکت می کرد. به نظرم اگر محرم نویدکیا به مربیگری علاقه داشته باشد در آینده ای نزدیک می تواند یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران شود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی به صحبت کردن درباره تیم ملی ندارد گفت: من هم مثل همه تبریک گفتم و فقط می گویم از ته قلبم امیدوارم این تیم به جام جهانی بروم اما این را هم می گویم که تعطیلات لیگ به فوتبال ضربه خواهد زد.

قلعه نویی در پایان درباره آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه های استقلال و سپاهان گفت: الحمدالله همه را گرفتم (با خنده) اگر شما از مطالبات من خبری داشتید خود من هم دارم.




۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن