تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار سرمایه گذارترکیه ای با استاندار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دیدار سرمایه گذارترکیه ای با استاندار
با هدف سرمایه گذاری درحوزه صنعت باد و احداث نیروگاه تولید پراکنده برق شهری ؛ سرمایه گذارترکیه ای با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در این دیدار بیان کرد: قزوین با اشتن موقعیت جغرافیایی و  مواصلاتی ویژه آماده همکاری  با سرمایه گذاران خارجی است.

همتی خطاب به مدیران گفت: باید مشکلات بر سر راه سرمایه گذاران  به سرعت شناسایی شود و با یک اقدام عملیاتی موانعی که در راه توسعه و پیشرفت استان است را برداشت.

یونس امره پینار باشی  ، مهندس ماشین آلات صنعتی و سرمایه گذار حوزه انرژی های نو در کشور ترکیه گفت: احداث نیروگاه تولید پراکنده برق شهری  100 مگاواتی با سرمایه گذاری حدود 50 میلیون یورو یکی از اهداف شرکت است که این سرمایه گذاری به اشتغالزایی 50 نفر منجر خواهد شد.

وی افزود: از دیگر سرمایه گذاری ها، احداث دونیروگاه 50مگاواتی بادی است که با توجه به کارشناسی های انجام شده در حدود 120میلیون یورو اعتبار نیاز دارد .




۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن