تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۹۵‬درصد مصوبات هيات دولت در دانشگاه پيام نور قزوين اجرايي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۹۵‬درصد مصوبات هيات دولت در دانشگاه پيام نور قزوين اجرايي شده است
تكميل واحدهاي نيمه تمام دانشگاه پيام نور در شهرستانهاي بويين زهرا ، آبيك و تاكستان با اعتباري بالغ بر دو ميليارد و دويست و ‪ ۴۷‬ميليون ريال از محل اعتبارت استاني و نهاد رياست جمهوري ازمصوبات هيات دولت در استان قزوين بود.

بهروز شاهرخي زاد روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود:اين اعتبار تخصيصي به دانشگاه پيام نور فقط تا پايان مرحله فنداسيون فاز دو دانشگاه بويين زهرا، فاز سه دانشگاه پيام نور و دانشگاه پيام نور آبيك مي‌باشد.

وي اظهار داشت : دو ميليارد ريال از اين اعتبار جذب و هزينه شده است و ‪ ۲۷۰‬ميليون ريال آن نيز هنوز جذب نشده است .

شاهرخي زاد با بيان اين مطلب كه دانشگاه پيام نور آبيك راه اندازي شده است ، اضافه كرد : فاز سه دانشگاه پيام نور تاكستان تاكنون ‪ ۷۰‬درصد رشد فيزيكي داشته است كه البته بدليل زمستان سخت امسال كار ساخت و ساز آن به تعويق افتاد و پيش بيني مي‌شود تا پايان تابستان مرحله فنداسيون آن به پايان مي‌رسد.

وي ياد آور شد : فاز دو دانشگاه بويين زهرا نيز كه مقرر بود تا اواسط سال ‪ ۸۶‬به پايان برسد، بدليل ضعف پيمانكار به عقب افتاد و ادامه كار از بهار امسال به پيمانكار جديد واگذار شده و پيش بيني مي‌شود تا پايان فصل تابستان فنداسيون فاز سه اين دانشگاه نيز به پايان برسد.

معاون توسعه و پشتيباني دانشگاه پيام نور قزوين گفت :اميدواريم در سفر دوم هيات دولت به استان قزوين اعتبار كافي ولازم جهت تكميل فاز دو دانشگاه پيام نور بويين زهرا و فاز سه دانشگاه تاكستان به تصوب برسد.

شاهرخي زاد افزود : مبلغ ‪ ۹۷۰‬ميليون ريال جهت خريد يك دستگاه اتوبوس براي اياب و ذهاب دانشجويان نيز در سال ‪ ۸۵‬جذب و اين خودرو نيز خريداري شده است .

همچنين مديركل آموزش فني وحرفه‌اي استان قزوين از اجرايي شدن مصوبات سفر هيات دولت در اين اداره كل خبر داد.

رضا شمس يكي از اين مصوبات را تجهيز و راه اندازي ‪ ۵‬مركز آموزش فني وحرفه‌اي طي سالهاي ‪ ۸۵‬و ‪ ۸۶‬ذكر كرد و گفت : پيرو اين مصوبه ساختمان مركز فني و حرفه‌اي بوئين زهرا،آبيك ،محمديه و مركزآموزش خواهران تاكستان تكميل و تجهيز شده و كارآموزان دراين مراكز مشغول به تحصيل و آموزش مهارت هاي فني و حرفه‌اي هستند.

وي در مورد مصوبه تجهيز و تكميل مركز آموزش فني و حرفه‌اي نيز افزود:
تاكنون ‪ ۵۰‬درصد اين مركز تجهيز و براي تكميل فاز دوم اين طرح نيز مبلغ ‪۲۱‬ ميليارد ريال اعتبار تخصيص داده شده است .ك /‪۳‬
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن