تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805288290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می خواهیم قهرمان جهان شویم/ کاش حریف مان اسپانیا بود تا تلافی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: می خواهیم قهرمان جهان شویم/ کاش حریف مان اسپانیا بود تا تلافی کنیم
عضو تیم ملی فوتسال گفت: هدفمان حضور در جمع 4 تیم برتر جهان بود که به آن رسیدیم.
به گزارش نامه نیوز، احمد اسماعیل پور- عضو تیم ملی فوتسال درباره اینکه جام جهانی دراماتیکی را به نمایش گذاشته اید و پنالتی های آخر بازی باعث شده تا شاهد هیجان در سالن مسابقات باشیم، گفت: هدفمان اصلی ما این بود که در جمع 4 تیم برتر جهان باشیم و شکر خدا تا به این مرحله رسیدم. درست است که در مرحله گروهی نتایج خوبی نداشتیم اما روز به روز بهتر شده و جام جهانی خاطره انگیزی را با نام خود به ثبت می رسانیم.


وی در پاسخ به این سوال که پنالتی که در بازی برابر برزیل به ثمر رساندی، هر بازیکنی دوست دارد این شرایط شیرین را تجربه کند، در ادامه افزود: این لحظات برای هر بازیکنی شیرین است. من نتایج زحمت هایی که بچه ها کشیدند را به ثمر رساندم و با آرامش کامل پنالتی را زدم. لحظه شیرینی بود که هرگز فراموش نمی کنم.


عضو تیم  ملی فوتسال درباره گلی که در ثانیه آخر مقابل پاراگوئه به ثمر رساند، گفت: این گل باعث شد تا خوشحالیمان دو چندان شود و از اینکه زننده گل نهایی من بودم، بسیار خوشحالم.
وی در پاسخ به این سوال که 20 ثانیه تا پایان بازی مانده بود و آخرین فرصت ایران برای رسیدن به گل بود. آیا فکر می کردید زننده گل نهایی شما باشید؟ گفت: فقط توی فکرم این بود که یک  گل دیگر باید به ثمر برسد. زمانی که توپ مقابل پایم قرار گرفت، کمی استرس داشتم اما با توکل به خدا ضربه ام به توپ به گل تبدیل شد و باعث خوشحالی بازیکنان و مردم عزیز کشورم شدم.


اسماعیل پور در ادامه بیان کرد: هدف ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر دنیا بود که به آن رسیدیم. درست است که  کارمان در مراحل گروهی سخت بود اما با تلاش و مقاومت تا این مرحله پیش رفتیم. همه باور کردند که ایران دارای توانایی های بالایی است.می خواهیم که روی سکوی جام جهانی بایستیم چرا که ما لیاقت این امر را داریم.


وی در ادامه درباره اینکه اگر سوم شوید، بهترین نتیجه را کسب کرده اید، گفت: بله اما ما دنبال سوم شدن نیستم و به قهرمانی فکر می کنیم


اسماعیل پور در خصوص بازی مقابل پاراگوئه گفت: بازی سختی بود و ما ایمان داشتیم که می بریم. باید در وقت قانونی، بازی را تمام می کردیم و پیروز می شدیم که خوشبختانه در این بازی سخت این اتفاق افتاد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگا فیفا که پرسید بازی دست ایران بود و در ضربات آخر مشکل داشتید و به گل نمی رسیدید، گفت: در شرایط بازی هر چیزی امکان دارد اما ما باور داشتیم که گل به ثمر می رسانیم و این تیم را شکست می دهیم.


عضو تیم  ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که گل تو بهتر بود یا مهدی جاوید، بیان کرد: هر دو گل قشنگ بود دیگران باید بگویند اما من گل مهدی جاوید را خیلی دوست داشتم.


وی در خصوص دیدار برابر روسیه با توجه به اینکه بازیهای تدارکاتی بسیاری با این تیم انجام داده اند، گفت: روسیه ای که در جام جهانی حضور دارد بسیار متفاوت تر از روسیه ای است که در بازیهای تدارکاتی با آن رو به رو هستیم. آنها در بازی مقابل اسپانیا بسیار خوب ظاهر شدند و ما سعی می کنیم با تمرکز بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. در مرحله نیمه نهایی به هر تیمی  می خوردیم رقابت سختی داشتیم و باید با تمرکز بازی کنیم. دوست داشتیم با اسپانیا به رقابت می پرداختیم که باختمان در مرحله گروهی را جبران کنیم. چرا که باخت برابر این تیم فقط یک اتفاق بود و فاصله ما با تیم اسپانیا در آن حد نبود.


اسماعیل پور در پایان در پاسخ به این سوال که اکنون تیم های اسپانیا و  برزیل نیستند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند و چه خوب است که ایران قهرمان شود، گفت: امیدواریم این اتفاق رخ بدهد ما به این موضوع فکر می کنیم و با تلاش سعی می کنیم که این اتفاق رخ دهد .




۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن