تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«یک جام از غدیر» در رادیو تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ویژه برنامه «یک جام از غدیر» با رویکرد معارفی و آموزشی، خطابه حضرت رسول (ص) در حجه الوداع را تبیین می کند.



به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، علیرضا حبیبی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «یک جام از غدیر» به مناسبت عید غدیر خم با سه رویکرد معارفی، تاریخی و فرهنگی پخش می شود. در این برنامه سعی شده از یک منظر مروری بر تاریخ اسلام و واقعه غدیر شود و در بخش کارشناسی، خطبه غدیریه پیامبر(ص) حجه الوداع با حضور دکتر قاسمی تبیین می شود و کارشناس برنامه درباره خطابه حضرت رسول (ص) در حجه الوداع مطالبی را مطرح می کند.

وی افزود: گزارش هایی از مردم درباره غدیرخم، نظرعلمای اهل سنت، شعر خوانی با حضور شاعران آیینی، برش فیلم و کتاب شناسی غدیر از دیگر بخش های این برنامه است.

حبیبی با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه خاطر نشان کرد: انعکاس مناسبت غدیر خم، آگاهی رسانی و تکریم شاعران دینی از اهداف تهیه این برنامه است که به منظورافزایش دانش و آگاهی مخاطب با موضوع غدیر خم پخش می شود.

علاوه بر این؛ تقویت، تغییرباور و نگرش مخاطبان به واقعه غدیر و گرایش و تمایل مخاطبان به این موضوع از ویژگی های برنامه یک جام از غدیر است که در این روز از ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می شود. برنامه با کلید واژه های عید، غدیر خم، عبودیت، بندگی ، قربانگاه و عشق به الله و گزارش هایی درباره واژه عید غدیرخم تقدیم مخاطبان می شود و در بخش هایی از برنامه به ادعیه و زیارت، فیلمها و سریال های مرتبط و اجرای نمایش خواهیم پرداخت.

یک جام از غدیر کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی هومن عرب شیرازی و کارشناسی مهدی رستمی تقدیم مخاطبان می شود.




دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 09:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن