تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805346535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو توصیه پذیر نبوده و مثل بلاژویچ، سیاه‌باز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برانکو توصیه پذیر نبوده و مثل بلاژویچ، سیاه‌باز نیست
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از نظر من، برانکو اهل باج دادن نبوده و برخلاف بلاژویچ سیاه‌باز نیست.
به گزارش نامه نیوز ، خداداد عزیزی  در مورد مباحثی که در مورد انتخاب بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی به عنوان داور دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در رسانه‌ها مطرح شده، اظهار داشت: این مسائل و جوسازی‌ها قبل از بازی با ازبکستان به ضرر ماست. چون اگرچه ازبکستان 6 امتیاز کسب کرده و صدرنشین گروه است ولی ما نیازی به این کارها برای تقابل با ازبکستان نداریم. در حال حاضر ازبکستان به نظر من حریف اصلی ما نیست بلکه رقیب اصلی ما در این گروه، کره جنوبی است که نتیجه بازی ما مقابل این تیم در تهران، اهمیت زیادی دارد.

نیازی به هجمه و حاشیه‌سازی نداریم
وی افزود: البته باید حواسمان به ازبکستان هم باشد چون اگر به این تیم در تاشکند ببازیم، آنها 9 امتیازی شده  و اختلاف امتیازشان با ما زیاد و دسترسی به آنها سخت‌تر می‌شود اما باز هم تأکید می‌کنم برای نتیجه گرفتن مقابل ازبکستان، نیازی به این هجمه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها نداریم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: بر فرض که ویلیامز هم به عنوان داور بازی با ازبکستان انتخاب شود، ما باید آنقدر خوب بازی کرده و کار کنیم که تحت تأثیر این مسائل قرار نگیریم.

3 امتیاز بازی با قطر را مدیون شلوغ‌کاری‌های کی‌روش هستیم
عزیزی در مورد اینکه چرا کی‌روش در 2 بازی اخیر نسبت کنار زمین به داور اعتراض می‌کرد یا این موضع‌گیری را در مورد ویلیامز انجام داد، گفت: به نظر من دلیل اعتراضات، هجمه‌ها و شلوغ‌کاری‌های در بازی با قطر مشخص است. آن شلوغ‌کاری‌ها و اعتراضات به نفع ما شد و خروجی آن این شد که در روزی که تیم ملی اصلاً خوب نبود، با حرفه‌ای‌گری کی‌روش و جار و جنجال‌های او توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. در واقع در مورد بازی با قطر باید بگویم 3 امتیاز بازی را مدیون شلوغ‌کاری‌ها و جار و جنجال‌های کی‌روش هستیم، نه بازیکنان.

وی افزود: البته جو ورزشگاه هم خیلی تأثیرگذار بود. به طوری که باعث شد در صحنه گل اول، دروازه‌بان قطر آن اشتباه ناشیانه را انجام دهد. در مورد بازی با چین و اعتراض‌های کی‌روش در این دیدار هم دلیلش را نمی‌دانم.

سال‌هاست برخی می‌گویند نام «ابومسلم» مورددار است
سرمربی پیشین تیم فوتبال ابومسلم مشهد در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر نام باشگاه سیاه‌جامگان مشهد شنیده می‌شود، خاطرنشان کرد: سال‌هاست که برخی می‌گویند نام «ابومسلم» مورددار است. من تاریخ‌دان نیستم و واقعاً نمی‌دانم دلیل آن چیست. تا آنجایی هم که می‌دانم، تا امروز نام باشگاه سیاه‌جامگان تغییر نکرده است.

موضوع من با رضاییان فرق دارد
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه بسیاری نحوه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس را با نحوه بازگشت شما به تیم ملی در زمان حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: این مقایسه به هیچ وجه درست نیست. چون موضوع دعوت شدن من و وحید هاشمیان، بحث ملی داشته و موضوع رضاییان یک مسئله باشگاهی است. در آن زمان برانکو از نظر فنی، اعتقادی به من و هاشمیان نداشت. ضمن اینکه او معتقد بود بازیکنان جایگزین بهتری دارد. مثلاً معتقد بود در پست هاشمیان، علی دایی و در پست من، علی کریمی را دارد.

جای برانکو بودم در مورد رضاییان، پای حرفم می‌ایستادم
عزیزی ادامه داد: به هر حال نظر سرمربی تیم ملی بود و برای آن احترام قائل بودیم اما چیزی که باعث دعوت من و هاشمیان در آن مقطع به تیم ملی شد، فشار افکار عمومی و رسانه‌ها بود. به طوری که فراموش نمی‌کنم در میدان تجریش، یک طومار بزرگ به امضای تعداد زیادی از مردم رسیده و نصب شده بود که از برانکو خواسته بودند ما به تیم میلی دعوت شویم. من دقیقاً داستان رضاییان را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم یک مسئله انضباطی باشد. اگر من جای برانکو بودم، با وجود اینکه رضاییان از نظر فنی، بازیکن خوبی است اما پای حرف خود می‌ایستادم و اجازه بازگشت او را نمی‌دادم.

برانکو توصیه پذیر نبوده و مثل بلاژویچ، سیاه‌باز نیست
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو یک مربی توصیه‌پذیر یا سیاه‌باز است، در پایان گفت: پس از آن که من به تیم ملی دعوت شدم، با برانکو کار کردم و رابطه خیلی خوبی هم با او داشتم. از نظر فنی برانکو مربی خیلی خوبی بوده و خیلی هم خوب تیم را تمرین می‌دهد. به نظر من او یک مربی توصیه‌پذیر نیست و فکر نمی‌کنم تحت توصیه مدیران باشگاه پرسپولیس، اجازه بازگشت رضاییان را داده باشد. از نظر من، برانکو اهل باج دادن نیست و با وجود اینکه اعتقاد دارم میروسلاو بلاژویچ، یک مربی سیاه‌باز بود اما برانکو اینگونه نیست.



منبع: میزان


۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن