تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار از ادامه عملیات ارتش سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین اخبار از ادامه عملیات ارتش سوریه
نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی در شمال استان حماه، موفق شدند ارتفاعات العباده و المزرعه، منطقه «بطیش»، شهرک «خربه الحجامه» و روستای الاسکندریه را از دست تروریستها آزاد کنند.
در ادامه عملیات ارتش سوریه در شمال حماه برای عقب‌راندن تروریست‌ها، ارتش گروهی از تروریستهای جندالاقصی را در حومه شهرک «الصمصام» واقع در شمال استان حماه رصد کرد.

تروریستها درصدد اجرای عملیات برای اشغال این منطقه بودند، ولی نیروهای سوری با آتش سنگین توپخانه آنان را بشدت هدف قرار داده و از پای درآوردند.

جنگنده‌های سوری نیز مواضع تروریستها را در ارتفاعات «بزام و ناصریه» و شهرک‌های «صوران، طیبه الامام، معان، حلفایا، اللطمانه و کوکب» هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن دهها تروریست و انهدام تعدادی تانک و خودروی نظامی شد.

منابع میدانی به بین‌الملل فارس گفتند که نیروهای سوری امروز موفق شدند ارتفاع المزرعه را که مشرف بر شهرک معردس است، پاکسازی کنند.

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت از نیمه شب گذشته عملیاتی را در شهرک معردس آغاز کردند و پس از درگیری شدید با عناصر جندالاقصی بخش غربی این شهرک را به طور کامل پاکسازی کردند. هم اکنون نیز عملیات آزادسازی بخش شرقی شهرک همچنان ادامه دارد.





همزمان با این حملات، یگان موشکی وتوپخانه‌ای جبهه مقاومت مواضع تروریستها را در حومه این شهرک و بخش شرقی آن هدف قرار دادند و دهها تروریست را که درصدد نفوذ به شهرک بودند از پای درآوردند.

بنا بر این گزارش، در حومه شهرک «خطاب» هم نیروهای مقاومت موفق شدند منطقه «بطیش» در شمال شهرک را آزاد کنند.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشرویها در شهرک معردس، جنوب شرقی و جنوب غربی این شهرک را هم پاکسازی کردند و موفق شدند شهرک «خربه الحجامه» را در جنوب غربی شهرک طیبه الامام آزاد کنند.

نیروهای سوری همچنین ارتفاع العباده و روستای الاسکندریه در حومه شهرک معردس را آزاد کردند.

از ساعتی قبل نیز  ارتش سوریه تمامی جبهه های شمال استان حماه را از شهرک معان تا شهرک حلفایا زیر آتش توپخانه قرار داده است.



منبع: فارس

مطالب مرتبط
تبلیغ معجون جادویی خطرناک داعش در فضای مجازی



۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن